Emaitzak: 6
2010 | ||
Bada, | modu labur eta nahitaez mugatu batez, ikus dezagun zer erakusten digute bi adierazle horiek Espainiako komunikabideei dagokienez2. | |
2011 | ||
Nik uste dut BAT aldizkari zientifikoa dela, ia ia unibertsitate mailakoa, baina ez dibulgaziozko aldizkaria, dibulgazioa nik ulertzen dudan eran behintzat. Nire iritziz dibulgazioa ezagutza zientifikoa denen eskura jartzeko ahalegina da, eta aldizkariak duen itxurarekin, formatuarekin, zuri beltzeko koadroekin eta 10 orri inguruko artikuluz osatuta dibulgazioa egitea gaitza da, eta are gaitzagoa gaur egun, XXI. mendean. denok jotzen dugu ahalik eta | modu laburrenera eta zehatzenera, ezta, horrelako aldizkariak beharrezkoak dira, horrelako artikulu zientifiko luzeak ondo daude, ezagutza zientifikoa sortu behar baita. | |
2014 | ||
Bi herri horien inguruko hautaketaz luze eta zabal hitz egin daiteke, baina | modu laburrean esanda, oso desberdinak direlako izan dira aukeratuak. | |
2015 | ||
Gure herrietan/ hirietan euskaraz eskolatutako umeekin batera euskararekin ia batere harremanik ez duten ikasle asko dugu, eta horren ondorioz, ikastetxean euskara bereganatzen duten ikasleek ikastetxetik at gehienetan ez dute ia batere aukerarik euskaraz aritzeko. Egoera baldintzatzen duten ezaugarri ezberdin anitz izanda ere, oso | modu laburrean horixe da gertatzen ari dena, eta euskararen erabilera urria dela-eta, irakasleok, hezkuntza komunitateko partaideok eta gurasoak oso kezkatuta gaude aspalditik. | |
2016 | ||
Hiru ideia horiek (praktika, performancea eta bizipenak) elkarlotuta ulertzen ditut, hirurak hiztuna bera eta hizkuntz identitatea modu alternatiboetan ulertzeko bidea ematen dutelako. Eta | modu laburrean bada ere, ondoren bide hori zirriborratzen saiatuko naiz. | |
2022 | ||
Azterketa Agirre Lehendakaria Centerren ikuspegi metodologikoaren testuinguruan (Espiau, 2017) kokatua dago. Gizarte berrikuntzako joera berrietan du oinarri eta, oso | modu laburrean, hiru ideia nabarmentzen dira ikuspegi horretan: batetik, erronka konplexuen aurrean askotariko erantzunak behar direla azaleratzen du, eta beraien artean elkar lotuak eta integralak izan behar direla azpimarratzen du (ikuspegi sistemikoa terminoarekin izendatzen den ideia); bestalde, edozer gizarte eraldaketa komunitate horrek aldaketarako pertzibitzen dituen aukeren gainean eraiki behar dela dio; eta, azkenik, eraldaketa prozesu jarraitu gisa aurkezten du (ez lineala), eta prozesu logikan lan egin beharra jasotzen du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 6 (0,04) |
Lehen forma
modu | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
modu labur | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
modu labur esan | 1 (0,01) |
modu labur horixe | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |