Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2008
‎Herritarron eskubideak errespetatzea eskatzen diegu. Ez du balio estatistikak egitea eta modu kuantitatiboan balorazioak egitea. Balorazioak modu kuantitatiboan eta kualitatiboan egin lirateke.
‎Ez du balio estatistikak egitea eta modu kuantitatiboan balorazioak egitea. Balorazioak modu kuantitatiboan eta kualitatiboan egin lirateke. Egin dezagun herriak eskatzen diguna instituzioetatik hasita, zeren Madrilek eskumen asko beretzat gordeta badauzka ere, foro ofizialetan euskararen erabilera egitearren ez gaitu zigortuko.
2009
‎Gizonek zein emakumeek kirolean duten partaidetzaren inguruko ezberdintasuna ez da soilik modu kuantitatiboan islatzen; sexu bakoitzari dagozkion kirolesparruak aztertzen baditugu, alde kualitatiboa ere baita alde batera utzi.Izan ere, nahiz eta emakumea kirolaren munduan sartu, horrek ez du esan nahi, kirolera iristeko erraztasunak berdinak direnik edo motibazio eta sariak gizonezkoenekin aldera daitezkeenik, edota sexu bakoitzeko partaideek kirolari eskainirikodenbora tartea eta horretat... Emakume etagizonen kirol esperientzia ezberdina izatea kirola uzteko garaian eta arrazoietanere islatzen da; emakumeek bizitzan zehar kirolarekin duten harremana laburragoada, eta gizonen aldean, bizitzako aro bakoitzean gizartearen eskakizunek baldintzatzen dute hein handi batean.
2010
‎Ikerketak erakutsi du horrelako edarien kontsumoa mugatu egin litzatekeela nahaste horien arriskua murrizteko. “Diabetes Care” aldizkarian argitaratu da, eta lana lehen meta analisia da; modu kuantitatiboan berrikusten du edari gozatuak 2 motako diabetesarekin eta sindrome metabolikoarekin lotzen dituen ebidentzia, hipertentsioa eta gerriko gehiegizko zirkunferentzia bezalako arrisku faktoreen multzoa, arteria gaixotasun koronarioaren, iktusaren eta diabetesaren arriskua areagotzen duena. Ikertzaileek meta analisi bat egin zuten, eta 11 azterketa egin zituzten, edari gozatuen eta nahaste horien arteko lotura aztertzeko.
2011
‎Galdera hauetatik abiatuz, euskaldunen tipologiak egiteko aukera zabaldu zen. Eta horrek, modu kuantitatiboan, ezagutza, transmisioa eta erabilera hobeto neurtzeko eta ikerketa esplikatzaile sofistikatuagoak egiteko aukera eman zuen.
‎Kritika horietan oinarrituta, eredu dimentsionala malguagoa, espezifikoagoa eta biltzaileagoa izan daitekeela iradoki da (Widiger eta Frances, 1985); nortasunaren nahasteen fidagarritasuna eta baliagarritasuna gehi lezake eta kategorien eredua baino erabilgarriagoa gerta liteke (Sprock, 2002). Eredu dimentsionalak modu kuantitatiboago eta zehatzagoan bereizten ditu nortasunaren funtzionamendu normala eta anormala, eta bi funtzionamenduen arteko aldea maila kontua dela dio, eta ez kualitate kontua (De Miguel eta Pelechano, 2000).
2015
‎Granulometria: lurzoru laginean dauden pikorren tamaina modu kuantitatiboan zehazteko balio du; gure intereseko beste ezaugarri batzuen adierazgarri izaten da askotan pikor tamaina, hala nola porositatearena, iragazkortasunarena, jokabide mekanikoarena eta abar.
2019
‎Emaitzei dagokienez, bi atal bereizi dira. Lehenik eta behin, lehen partean modu kuantitatiboan egungo bertsolarien profila landu da4, eta, bigarren atalean, modu kualitatiboan historian ezagutzen dituzten bertsolariez jasotakoa adierazi da.
2020
‎Bigarren ikerketan, ordea, aztertu genuen ikasle hauen hizkuntzen arteko elkarreragina, hirugarren hizkuntzaren (ingelesaren) jabekuntzan. Honela, ingelesez idatzitako 133 testuak modu kuantitatibo eta kualitatibo baten bitartez aztertu genituen bigarren ikerketa galdera nagusiari(" Nolakoa da hizkuntzen arteko elkarreragina hirugarren hizkuntzaren (ingelesaren) idazketan?") eta horren bi azpigalderari erantzunez.
2023
‎Hezitzaileek jasotako informazioa biltzeko balorazio kualitatiboak egin badituzte ere, ebaluazioa egiteko modu kuantitatiboan jasotako datuak erabili ditugu.
‎Hezitzaileek jasotako informazioa biltzeko balorazio kualitatiboak egin badituzte ere, ebaluazioa egiteko modu kuantitatiboan jasotako datuak erabili ditugu. Horretarako, datu horiek bi kategoria nagusitan jaso dira:
‎Horrela, hurrengo premisak dira aintzat hartu beharrekoak: (1) LELTBren 44 artikuluaren araberako enpresa ondorengotza dago kontraten arteko ondorengotzak berarekin badakar enpresa lagatzailearen eta enpresa hartzailearen artean erakunde ekonomikoa eskualdatzea; (2) zenbait jardueratan eskulana oinarrizko osagaia denez, halakoetan kasuan kasuko kontratari lotutako langile kopuru garrantzitsua( modu kuantitatiboan zein kualitatiboan) bereganatzeak berarekin dakar LELTBren 44 artikulua aktibatzea; (3) garrantzitsua eskulana denean (ez azpiegitura) enpresa ondorengotza edo subrogazioa gauzatuko da soil soilik langile kopuru garrantzitsu hori (modu kuantitatiboan zein kualitatiboan) bereganatzen bada; (4) plantillako langile kopuru garrantzitsua bereganatu beharra hitzarmen kolektiboan ezarrita... LELTBren 44 artikulua aplikatzea eragiten duen plantilla ondorengotzaren adibide gisa aipa daiteke Bizkaiko adinekoentzako zentroei buruzko sektoreko hitzarmen kolektiboaren 30 artikulua.
‎Horrela, hurrengo premisak dira aintzat hartu beharrekoak: ...a eskualdatzea; (2) zenbait jardueratan eskulana oinarrizko osagaia denez, halakoetan kasuan kasuko kontratari lotutako langile kopuru garrantzitsua (modu kuantitatiboan zein kualitatiboan) bereganatzeak berarekin dakar LELTBren 44 artikulua aktibatzea; (3) garrantzitsua eskulana denean (ez azpiegitura) enpresa ondorengotza edo subrogazioa gauzatuko da soil soilik langile kopuru garrantzitsu hori( modu kuantitatiboan zein kualitatiboan) bereganatzen bada; (4) plantillako langile kopuru garrantzitsua bereganatu beharra hitzarmen kolektiboan ezarritakoaren ondorio izateak ez du eragozten aurreko guztia aplikatzea. LELTBren 44 artikulua aplikatzea eragiten duen plantilla ondorengotzaren adibide gisa aipa daiteke Bizkaiko adinekoentzako zentroei buruzko sektoreko hitzarmen kolektiboaren 30 artikulua.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia