2008
|
|
Herritarron eskubideak errespetatzea eskatzen diegu. Ez du balio estatistikak egitea eta
|
modu
kuantitatiboan balorazioak egitea. Balorazioak modu kuantitatiboan eta kualitatiboan egin lirateke.
|
|
Ez du balio estatistikak egitea eta modu kuantitatiboan balorazioak egitea. Balorazioak
|
modu
kuantitatiboan eta kualitatiboan egin lirateke. Egin dezagun herriak eskatzen diguna instituzioetatik hasita, zeren Madrilek eskumen asko beretzat gordeta badauzka ere, foro ofizialetan euskararen erabilera egitearren ez gaitu zigortuko.
|
2009
|
|
Gizonek zein emakumeek kirolean duten partaidetzaren inguruko ezberdintasuna ez da soilik
|
modu
kuantitatiboan islatzen; sexu bakoitzari dagozkion kirolesparruak aztertzen baditugu, alde kualitatiboa ere baita alde batera utzi.Izan ere, nahiz eta emakumea kirolaren munduan sartu, horrek ez du esan nahi, kirolera iristeko erraztasunak berdinak direnik edo motibazio eta sariak gizonezkoenekin aldera daitezkeenik, edota sexu bakoitzeko partaideek kirolari eskainirikodenbora tartea eta horretat... Emakume etagizonen kirol esperientzia ezberdina izatea kirola uzteko garaian eta arrazoietanere islatzen da; emakumeek bizitzan zehar kirolarekin duten harremana laburragoada, eta gizonen aldean, bizitzako aro bakoitzean gizartearen eskakizunek baldintzatzen dute hein handi batean.
|
2010
|
|
Ikerketak erakutsi du horrelako edarien kontsumoa mugatu egin litzatekeela nahaste horien arriskua murrizteko. “Diabetes Care” aldizkarian argitaratu da, eta lana lehen meta analisia da;
|
modu
kuantitatiboan berrikusten du edari gozatuak 2 motako diabetesarekin eta sindrome metabolikoarekin lotzen dituen ebidentzia, hipertentsioa eta gerriko gehiegizko zirkunferentzia bezalako arrisku faktoreen multzoa, arteria gaixotasun koronarioaren, iktusaren eta diabetesaren arriskua areagotzen duena. Ikertzaileek meta analisi bat egin zuten, eta 11 azterketa egin zituzten, edari gozatuen eta nahaste horien arteko lotura aztertzeko.
|
2011
|
|
Galdera hauetatik abiatuz, euskaldunen tipologiak egiteko aukera zabaldu zen. Eta horrek,
|
modu
kuantitatiboan, ezagutza, transmisioa eta erabilera hobeto neurtzeko eta ikerketa esplikatzaile sofistikatuagoak egiteko aukera eman zuen.
|
|
Kritika horietan oinarrituta, eredu dimentsionala malguagoa, espezifikoagoa eta biltzaileagoa izan daitekeela iradoki da (Widiger eta Frances, 1985); nortasunaren nahasteen fidagarritasuna eta baliagarritasuna gehi lezake eta kategorien eredua baino erabilgarriagoa gerta liteke (Sprock, 2002). Eredu dimentsionalak
|
modu
kuantitatiboago eta zehatzagoan bereizten ditu nortasunaren funtzionamendu normala eta anormala, eta bi funtzionamenduen arteko aldea maila kontua dela dio, eta ez kualitate kontua (De Miguel eta Pelechano, 2000).
|
2015
|
|
Granulometria: lurzoru laginean dauden pikorren tamaina
|
modu
kuantitatiboan zehazteko balio du; gure intereseko beste ezaugarri batzuen adierazgarri izaten da askotan pikor tamaina, hala nola porositatearena, iragazkortasunarena, jokabide mekanikoarena eta abar.
|
2019
|
|
Emaitzei dagokienez, bi atal bereizi dira. Lehenik eta behin, lehen partean
|
modu
kuantitatiboan egungo bertsolarien profila landu da4, eta, bigarren atalean, modu kualitatiboan historian ezagutzen dituzten bertsolariez jasotakoa adierazi da.
|
2020
|
|
Bigarren ikerketan, ordea, aztertu genuen ikasle hauen hizkuntzen arteko elkarreragina, hirugarren hizkuntzaren (ingelesaren) jabekuntzan. Honela, ingelesez idatzitako 133 testuak
|
modu
kuantitatibo eta kualitatibo baten bitartez aztertu genituen bigarren ikerketa galdera nagusiari(" Nolakoa da hizkuntzen arteko elkarreragina hirugarren hizkuntzaren (ingelesaren) idazketan?") eta horren bi azpigalderari erantzunez.
|
2023
|
|
Hezitzaileek jasotako informazioa biltzeko balorazio kualitatiboak egin badituzte ere, ebaluazioa egiteko
|
modu
kuantitatiboan jasotako datuak erabili ditugu.
|
|
Hezitzaileek jasotako informazioa biltzeko balorazio kualitatiboak egin badituzte ere, ebaluazioa egiteko
|
modu
kuantitatiboan jasotako datuak erabili ditugu. Horretarako, datu horiek bi kategoria nagusitan jaso dira:
|
|
Horrela, hurrengo premisak dira aintzat hartu beharrekoak: (1) LELTBren 44 artikuluaren araberako enpresa ondorengotza dago kontraten arteko ondorengotzak berarekin badakar enpresa lagatzailearen eta enpresa hartzailearen artean erakunde ekonomikoa eskualdatzea; (2) zenbait jardueratan eskulana oinarrizko osagaia denez, halakoetan kasuan kasuko kontratari lotutako langile kopuru garrantzitsua(
|
modu
kuantitatiboan zein kualitatiboan) bereganatzeak berarekin dakar LELTBren 44 artikulua aktibatzea; (3) garrantzitsua eskulana denean (ez azpiegitura) enpresa ondorengotza edo subrogazioa gauzatuko da soil soilik langile kopuru garrantzitsu hori (modu kuantitatiboan zein kualitatiboan) bereganatzen bada; (4) plantillako langile kopuru garrantzitsua bereganatu beharra hitzarmen kolektiboan ezarrita... LELTBren 44 artikulua aplikatzea eragiten duen plantilla ondorengotzaren adibide gisa aipa daiteke Bizkaiko adinekoentzako zentroei buruzko sektoreko hitzarmen kolektiboaren 30 artikulua.
|
|
Horrela, hurrengo premisak dira aintzat hartu beharrekoak: ...a eskualdatzea; (2) zenbait jardueratan eskulana oinarrizko osagaia denez, halakoetan kasuan kasuko kontratari lotutako langile kopuru garrantzitsua (modu kuantitatiboan zein kualitatiboan) bereganatzeak berarekin dakar LELTBren 44 artikulua aktibatzea; (3) garrantzitsua eskulana denean (ez azpiegitura) enpresa ondorengotza edo subrogazioa gauzatuko da soil soilik langile kopuru garrantzitsu hori(
|
modu
kuantitatiboan zein kualitatiboan) bereganatzen bada; (4) plantillako langile kopuru garrantzitsua bereganatu beharra hitzarmen kolektiboan ezarritakoaren ondorio izateak ez du eragozten aurreko guztia aplikatzea. LELTBren 44 artikulua aplikatzea eragiten duen plantilla ondorengotzaren adibide gisa aipa daiteke Bizkaiko adinekoentzako zentroei buruzko sektoreko hitzarmen kolektiboaren 30 artikulua.
|