Emaitzak: 5
2000 | ||
Erzillaren lana zehazteko datu bat jakitea komeni da: Federiko Krutwigek sortu eta gidatzen zuen Jakintza Baitha taldeko kidea dela (edo zela; ez dakit sortzailea hilez geroztik taldeak jarraitzen duen); horrek gutxienez hizkuntza | modu jakin bat hautatzera eraman du: hizkuntza kultua, periodo luzeetakoa, mailegu anitz darabiltzana, zehaztasun lexikal eta sintaktikoaren onetan, euskara batuaren arauak betez nolanahi ere. | |
2005 | ||
Gizartea, edonongoa izan badaiteke ere, eta hemen esan genezake narrazioek badutela ikuspegi unibertsala, Euskal Herrikoa da ipuinotan antzematen dena. Gizarte horren arazoak islatu nahi dituzte ipuin hauek eta egileak | modu jakin batean aurkezten dizkigu. Egileak" on" eta" txarraren" arteko borroka moduan aurkezten dizkigu, egitura manikeo orokor batean. | |
2021 | ||
Ondoko taulan ikus daitekeen legez, ebaluazio eredu desberdinen arteko printzipioez harago doa, eta irakaskuntza eredu ezberdinak islatzen ditu. Bragak, Belverrek eta Fanok (op.) argudiatutakoaren ildotik, ikas prozesuak ardazteko eta eraikitzeko ebaluazioak didaktikan duen zentralitatea aldarrikatzen du Armstrongek (op.) ere, eta | modu jakin batean ebaluatzeak ikuspegi pedagogiko didaktiko zehatza dakar berekin, hortaz. | |
lehenbizikoa, literatura gisa duena, eta hori edozein literaturari dagokio, oro har; bigarrena, literatur sistema moduan gainerako sistemen artean bere burua kokatzeko; eta, azkena, euskarazko adierazpide gisa, bere lekua kultur fluxu horretan aurkitzeko. Eta, hedaduraz, hezkuntzari ere badagokion auzia da, batetik, ikasle profila | modu jakin batean edo bestean zedarritzen duelako, eta bestetik, horren barnean konpetentzia literarioak jite jakin bat edo beste bat har dezakeelako. | |
Euskaldun gisa onartua izateak norbanakoak nahiz kolektiboak munduan duen lekuarekin eta balioespenarekin lotura dauka, eta, Morgensen ek (2021) definitzen eta aztertzen eta, orobat, erlatibizatzen dituen identitate indibidualerako ezaugarri zentralak8 kontuan hartuz, hizkuntzak eskaintzen duenak, kasu honetan, norbanakoari zein kolektiboari, singulartasunari uniqueness, ingelesezko jatorrizkoan erantzungo lioke. Hots, euskarak ezaugarritu egiten du euskalduna eta euskaldungoa modu singular batean, ez bitxikeria gisa edo desberdintzeko beharraren ikuspuntutik, baizik eta errealitatean | modu jakin batean kokatzen du bai norbanakoa, bai kolektiboa, eta mundu ikuskera jakin bat eskaintzen dio, beste hainbatekin bateragarria izan daitekeena, baina hori singularra da. Euskal hezkuntzak hori eskaintzeko, sakontzeko eta balioesteko ardura dauka, singulartasunari dagokionez baino, errealitate aldakor eta likido horren aurrean," iraunkortasun" terminoetan (op.: 59). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 5 (0,03) |
Lehen forma
modu | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Labayru | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
modu jakin | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
modu jakin bat | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |