2001
|
|
Aipatutako C ataza horretan, estrategia hauek lantzen dira
|
modu
integratuan:
|
2007
|
|
alde batetik, gobernuek argi eta garbi onartzendute linealtasuna gainditu eta berrikuntzak konplexutasunean aritu beharra; bestetik, ordea, konplexutasun horren zedarritzean gobernuek lehenesten dituztenpolitikak oraindik ere agerikoagoak dira. Beste hitzetan esateko, testuinguruhonetan ekimen desberdinek berretsiko lituzkete gobernu politiken asmoak.Berrikuntza sustatzea eta hor konpromiso publikoa kontsideratzea bateragarria da,
|
modu
integratu batean ulerturik, berrikuntzaz gobernuek adierazten dutenarekin; ez, ordea, gobernuen politika errealekin. Ezagutzaren politikek ipintzen dituzkeerronka hauek agerian, zientzia politika ikertzetik harago joz gero soilik lortuahalko duguna.
|
2009
|
|
Ez hori bakarrik: hedabide horien artean lan egiteko
|
modu
integratu baterako urratsak emateari ere ekin zioten. Horri esker, Jotxo Larrañagak eginiko ikerketan islatzen denez (2008), Euskal Herriko beste edozein taldetan baino garatuago dago Goienan konbergentzia mediatikoa.
|
2010
|
|
Helburu horiek lortzeko, ikuspegisistemikoa behar da. Ikuspegi horrek ikuspuntu holistikoan eta diziplinartekoanoinarritutako estrategiak sortzeko aukera eman behar du eta mugikortasuneaneragina duten politika guztiak (lurralde antolamendua, hirigintza plangintza, industria eta energia politika eta abar)
|
modu
integratuan hartu behar ditu kontuan, arazoen iturburuan arreta jarriz. Gainera, herritarrak, enpresak eta erakundeak garraioaren arloan eta bizimoduan jokabideak (garraio eskaera, lurralde antolamendua eta abar) aldatzeko beharraz kontzientziatu behar ditugu, eta gizarteakaktiboki parte hartu behar du politika horien diseinuan.
|
|
Hitz batean, garraioa, ingurumena eta osasuna bateratzeko erronka zailagainditzeko, ikuspegi sistemikoa behar da. Ikuspegi horretan, mugikortasuneaneragina daukaten politika guztiak (lurralde antolamendua, hirigintza, energiapolitika eta abar)
|
modu
integratuan hartu behar dira kontuan eta arazoen iturbururajo. Aurreko paradigmak garraioa helburu gisa ezartzen zuen eta mugikortasunazein abiadura berez ontzat jotzen zituen.
|
2011
|
|
Erredakzioetan edukiak koordinatzeko beste ahalegin bat Eitb Erreportajeakedo «multimedia taldea» zeritzona izan zen, hori ere 2008an sortua, baina besteikuspegi batetik. Pertsona berak lengoaia espezifikoa erabilita egindako informazioproduktu bat (kasu honetan, erreportajea) hedabide guztietan modu autonomoanemititzeko
|
moduan
integratzeko lehen saioa izan zen. Eduki bera, hiru lengoaiatanadierazia.
|
|
Merkatura normaltasunez joaten da, behar duenean medikuarengana joaten da, bere aitaginarreba eta amaginarreba maiz bisitatzen ditu, kaletik doanean normaltasunez agurtzen ditu ezagunak (nahiz eta haiekin ez geratu eta labur labur agurtu), etab. Eguneroko eginkizunak normaltasunez egiten ditu, baina beste pertsonekiko kontaktua modu aktiboan saihesten du, eta ekidite hori bere bizitza
|
moduan
integratua du. Zentzu horretan, pairatzen duen nahastearen jatorrian bere familia istorioak eragin handia izan duela uste da.
|
|
Libidoaren garapena ez doa bereizi gabea den libidotik autoerotismora, hortik nartzisismora, eta nartzisismotik objektu amodiora. Ez dira behar
|
moduan
integratzen norbere buruaren handitasuna eta gurasoen irudi idealizatua. Bere handitasun sentimenduak edo gurasoen botere harrigarrien sentimenduak zapuztean, dezepzio horiek gainditu egin behar ditu.
|
2012
|
|
Sozialismo identitarioa. Bere asmoa da politika ekonomikoa bere aplikazioeremura egokitzea, garapen endogenoa bereziki azpimarratuz, hau da, lurraldea, giza baliabideak eta baliabide natural eta kulturalak oinarritzathartuz, horien arteko sinergiak bultzatuz, ahalik eta
|
modu
integratuenean etaharmoniatsuenean, parte hartze sozial aktiboaren bidez adostuta, alderdisoziala lehenetsiz (ondasunen banaketa hobetzea, babes soziala, soldatakoeta soldatarik gabeko lana berrantolatzea eta banatzea). Ekoizpen bideakbai jabetza publikokoak eta bai pribatukoak izango dira, eta merkatuaongizate kolektibora egokituko da.
|
2015
|
|
Transmedia programaziogintza sortzen da Ihlebæk et al. ek (2014) phase of proliferation bataiatutakoan. Izan ere, aro horretan telebistako edukiak biderkatu eta kanalen arteko lehia zorroztu da, audientzia multzo zehatzerako kanal tematikoen kopurua puztu, edukiak zabaltzeko medio eta plataforma berriak erabili eta, azkenik, telebista ikusi eta Interneten nabigatzeko teknologiak
|
modu
integratuan daude.
|