Emaitzak: 5
2015 | ||
EAEko alderdi politikoen leku hartze linguistikoak | modu integral eta osoan aztertu nahibadira, hizkuntzen gaineko alderdien proposamen politikoak eta ikusmolde ideologikoak biakzehaztea komeni da. Doktorego tesian ikuspegi global hori landu nahi izan da eta, hortaz, bialdeak izan dira aztergai: | |
Bi azpitaldetan bana daitezke ikuspegiaren arabera. Batetik, | modu integralean jasotako helburuak: 6 helburua (ura) eta 11 helburua (hiriak). | |
2019 | ||
Honen baitan, prestazioteknikoak zeintzuk diren aipatzean, badaude komunitarioak izan behar dutenak ere, besteak beste, estimulazioa eta errehabilitazioa lantzeko esku hartzea, arlo okupazionalean esku hartzea edoheziketan zein, alor psikosozialean esku hartzea. Prestazio hauek, legeak aipatzen duen ikuspegikomunitarioarekin, hau da, gertuko ingurunean esku hartzearen ikuspegiarekin | modu integral bateanesku hartu nahi bada, ezinbestekoa da, komunitatearen baitan dauden eta gizarte zerbitzuetakoak ezdiren baliabideekin elkarlanean jardutea, ekintza zuzenetarako, baita, Gizarte Langilearen ikuspegiairekiagoa izan dadin ere. | |
Honen aurrean, triagululazioaren planteamendua mahaigaineratzen da. ...i, OGZak norabide berean joatea eta hauek arteko elkarlana bultzatzea izango litzake, gizarte eraldaketarako bidean lankidetza eta kooperazioa sustatuz (Palma eta Pacheco, 2017). Ezberdintasunak nabariak diren arren, komuna dena bilatu eta oinarrizkoenean bada ere baterajardutea garrantzitsua da, gizarte kohesioa bilatzeko eta behar gehien izan dezaketen pertsonak etagehien bat, hauen baliabideak, | modu integral batean suspertu ahal izateko. Honek, testuinguruan, hauda, norbere hurbileko komunitatean komunitarioa den lan integral bat egitea bermatuko du, auzotarreneta herritarren bizitzetan, era transbertsal, baina positiboan eraginez. | |
Etorkizunari begira, uste da talde mailako sormen eraginkortasun pertzepzioaren alorreansakontze lana egitea beharrezkoa dela, eta horretarako, talde mailako sormen eraginkortasunpertzepzioa neurtzeko tresna bat sortzea interesgarria izan zitekeela iritzi da. Honek, designthinkingaren antzera talde lana oinarri duten metodologien eta sormenaren eraginkortasunpertzepzioaren arteko harremana | modu integralagoan ulertzeko informazio osagarria eskainikoluke. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 5 (0,03) |
Lehen forma
modu | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
modu integral | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
modu integral bat | 1 (0,01) |
modu integral jaso | 1 (0,01) |
modu integral ulertu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |