Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2021
‎Ikerketa kualitatiboaren esparru metodologikoan kokatzen da ikerketa lan hau, hain zuzen ere, ikergai den fenomenoa modu integral eta osoan ulertu nahi izan dugulako. Zehazki, ikergai diren subjektuek testuinguru naturaletan sozial eta kulturaletan bizi izan dituzten esperientzietan sakondu ahal izatea da metodo kualitatiboen indarguneetako bat, horrela, giza fenomenoak aurkitu, arakatu, deskribatu eta eraikitzeko (Onwuegbuzie eta Mallette, 2021).
‎29" Interakzionismo soziodiskurtsiboak, garatutako didaktikaren ikuspegiak (Bronckart, 2004, 2007, 2012) eta giza zientzien diziplinen korronte integratzaileak, giza garapena modu integralean azaltzea proposatzen du. Ildo horretan, hezkuntzaren eta, bereziki, hizkuntzen didaktikaren zentraltasuna nabarmentzen da garapen horren faktore gisa".
‎Testuinguru horretan, paradigma aldaketa proposatzen da eta afektuaren hezkuntzatik hezkuntza afektibora igarotzeak paradigma modu integralean aldatzea dakar, hots, afektuan heztetik afektua heztera (Bisquerra, 2001). Horrela, hezkuntza emozionala bizitza osoan zehar gertatzen den etengabeko prozesu hezitzaile gisa hartu behar da, eta konpetentzia emozionalak garatzea du helburu.
‎Esan bezala, beste proiektu asko gauzatzen dira Euskal Herri luze eta zabalean, interes handikoak eta benetan arrakastaz, eta inpaktu nahiz izaera askotarikoak. Horietako zenbait testuliburuetan integratuta daude agian, Ikastolen Elkarteko EKI proiektua izan daiteke tipologia horretan ezagunenetakoa; beste zenbait, aldiz, ikastetxeak edota irakasle taldeak diseinatutakoak izaten dira, eta ikastetxe, etapa edota maila jakin batean egikaritzen dira modu integral batean Iturrama BHI ko Iturrama solidarioa proiektua, Koldo Mitxelena BHI ko Memoriaren Astea edota Armentia Ikastolako Batxilergoa proiektu bidez; azkenik, tokian tokiko eta gehienetan gela barruan garatzen diren proiektuak genituzke, eta hauek iraupen eta ezaugarri desberdinetakoak izaten dira, eta normalean irakasleak edota irakasle talde batek inplementatutakoak.
‎Ipar Euskal Herrian albumak eta liburuak hizkuntza lantzeko oinarrizko lantresna direla dio GE1 ek, batez ere hastapeneko mailetan, eta bereziki HHn ahozkoaren lanketarako erabiltzen direla eransten du GE3 k. Era berean, Seaskako ikastola batzuek orain dela urte zenbait Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza (POI) erabiltzeko hautua egin zutela azaltzen du IE7 k, modu integralean eta maila guztietan, eta hortaz, metodologia zehatz hori zentro horietako Hezkuntza Proiektuaren ardatz nagusietakoa izatera igaro da. Hala ere, oso tipologia zehatzari erantzuten dioten ikastetxeak direla argitzen du, oro har, LH arteko eskaintza egiten dutenak, ikastetxe txikiak eta atxikimendu handiko hezkuntza komunitate aktiboak dituztenak inguruan.
‎Bestalde, ebaluazio motei dagokienez, hirurak modu integralean txertatzea interesgarria dela uste dugu, auto, koeta hetero ebaluazioa, hain justu ere. Hala ere, ebaluazio formatiboak eta autentikoak ikasleak bere ikas prozesuarekiko arduraz, konpromisoz eta parte hartze aktiboz jokatzeko eskatzen badute, autoeta ko ebaluazioa lehenestea beharrezkoa izango da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia