Emaitzak: 6
2006 | ||
Hemen gerta daiteke guraso haietariko kopuru handibatek bere igurikimenak adoptatzen duten haurraren errealitatera modu egokianmoldatzea. Halere, beste zenbait kasutan, gerta daiteke igurikimenei uko egin nahiez izatea? | modu inkontzientean bada ere?; horrela, haurrarekiko sinesmen, jarrera, senti mendu eta jokabideak, gurasoek espero zutena aurkitu dutenarekin batez etortzearen itzalpean geldituko dira. Desadostasun hori modu askotan agerdaiteke: | |
Bigarren eta hirugarren oztopoek, arestian esan den moduan, haurra adoptatuko dutenek legeaz duten ezagutzarekin dute harremana, eta haurraren patuarenhein handi bat lege sistemaren eta haur babesaren sistemaren kontrolpean utzibehar izanarekin. Adopzioko guraso askorentzat legea aldakorra suertatzen da, edota | modu inkontzientean aplikatzen dela sentitzen dute. Gurasoak lege sistematikbaztertuak eta gaizki senti daitezke, pentsatzen baldin badute legeek eta prozedurek ez dietela haurraren goreneko interesei erantzuten (esaterako, adoptadezaketenen adin tartea mugatzen denean, prozeduretarako denbora tarte zehatzakezartzen direnean, edota haurrak adopzioko familian duen garapenaren jarraipenluzea exijitzen denean). | |
2007 | ||
Horrela bada, benetako kultura pertsona lantzea da, nahi den gisara: sortu, hezi, eratu, atondu... Oinarrizko gizarteratze prozesuek azturak sortzen dituzte, hau da, gu garen izatekoeta jarduteko | modu inkontzienteak. Pertsonaren euskarri biologikoaren gaineanezartzen den forma da kultura (Aristotelesen hylemorfismoan bezala: | |
2014 | ||
Pitzarazgailu elektronikorik gabeko hodi fluoreszenteetan sortzen den argiak 50 hertz eko korronte alternoaz keinadak egiten ditu. Hori ez da ia nabaritzen, baina | modu inkontzientean organismoa estresatzen du: neke goiztiarra eragiteaz gain, badirudi sistema immunologikoa ahultzen duela. | |
Konfabulazioan oroimenaren hutsuneak irudimenezko esperientziekin betetzen dira, | modu inkontzientean; ez dago gezurretarako edo iruzurrerako asmorik, baina gertatutakoaz ez da oroitzen, eta hutsuneak betetzeko asmoz oroitzapenak asmatu egiten ditu, edo benetako oroitzapenak dira, baina testuinguru ezberdinean kokatuak; batzuetan, oroimenaren hutsunea bete baino gehiago egiten da: kontakizun fantastikoak asmatzen dira. | |
2017 | ||
Horrela izanik, badirudi sentimenduak paperean jartzea lagungarria dela Simonerentzat, ondoeza zein komunikazio eragozpenak gainditzeari dagokionez. Idazketa adierazpen bide bezala hartuta, espetxean sentitzen duen ahalkeari, bakardadeari eta beldurrari aurre egiteko saialdia egiten du Simonek, nahiko | modu inkontzientean jazotzen bada ere. Hala, emakume presoen estigmatizatzearen ondorioak arintzeko urratsak egiten ditu, horretaz ia jabetu gabe. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 6 (0,04) |
Lehen forma
modu | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
modu inkontziente | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
modu inkontziente aplikatu | 1 (0,01) |
modu inkontziente jazo | 1 (0,01) |
modu inkontziente organismo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |