2007
|
|
Mintzapraktika egitasmoen bidez hiruretan eragin nahi dugu: motibazioan eragin nahi dugu hizkuntzari bere funtzio komunikatiboa emanez,
|
modu
informalean eguneko kezkak, pozak, sentimenduak konpartitzeko aukera izanik hizkuntzarekiko atxikimendua areagotu egiten delakoan. Ezagutzan, euskara maila hobetu nahi/ behar dutenen ikas prozesua azkartzeko eta osatzeko klasetik kanpo, kalean, modu informalean euskaldunekin elkar ekintzan gaitasuna hobetzeko aukera emanez.
|
|
motibazioan eragin nahi dugu hizkuntzari bere funtzio komunikatiboa emanez, modu informalean eguneko kezkak, pozak, sentimenduak konpartitzeko aukera izanik hizkuntzarekiko atxikimendua areagotu egiten delakoan. Ezagutzan, euskara maila hobetu nahi/ behar dutenen ikas prozesua azkartzeko eta osatzeko klasetik kanpo, kalean,
|
modu
informalean euskaldunekin elkar ekintzan gaitasuna hobetzeko aukera emanez. Eta, erabileran eragin nahi dugu elkar ezagutzen ez diren pertsonen artean modu naturalean sortuko ez liratekeen euskarazko sare berriak, lagun berriak... osatzeko aukerak sortuz.
|
|
Mintzapraktika egitasmoen bidez hiruretan eragin nahi dugu: motibazioan eragin nahi dugu hizkuntzari bere funtzio komunikatiboa emanez,
|
modu
informalean eguneko kezkak, pozak, sentimenduak konpartitzeko aukera izanik hizkuntzarekiko atxikimendua areagotu egiten delakoan. Ezagutzan, euskara maila hobetu nahi/ behar dutenen ikas prozesua azkartzeko eta osatzeko klasetik kanpo, kalean, modu informalean euskaldunekin elkar ekintzan gaitasuna hobetzeko aukera emanez.
|
|
motibazioan eragin nahi dugu hizkuntzari bere funtzio komunikatiboa emanez, modu informalean eguneko kezkak, pozak, sentimenduak konpartitzeko aukera izanik hizkuntzarekiko atxikimendua areagotu egiten delakoan. Ezagutzan, euskara maila hobetu nahi/ behar dutenen ikas prozesua azkartzeko eta osatzeko klasetik kanpo, kalean,
|
modu
informalean euskaldunekin elkar ekintzan gaitasuna hobetzeko aukera emanez. Eta, erabileran eragin nahi dugu elkar ezagutzen ez diren pertsonen artean modu naturalean sortuko ez liratekeen euskarazko sare berriak, lagun berriak... osatzeko aukerak sortuz.
|
2010
|
|
Zenbat eta lehenago hasi hizkuntza bat ikasten ahalik eta
|
modu
informalenean, orduan eta emaitza hobeak lortuko dira, hau da, gaitasun maila handiagoa lortuko da. Hipotesi horri jarraiki, nahiko hedatuta dago euskal kasuan haurrek ingelesa ikasten hastea 4 urterekin, oso intentsitate txikiarekin bada ere.
|
|
Datuak hezkuntzaren testuinguru formaletan biltzen dira, testuinguru formalak eta informalak —edo naturalak— bereiziz, gehienbat euskal eskolak kontuan hartuta. Hipotesi horren arabera, zenbat eta lehenago hasi hizkuntza bat ikasten ahalik eta
|
modu
informalenean, orduan eta emaitza hobeak lortuko dira, hau da, gaitasun maila handiagoa lortuko da. Hipotesi horri jarraiki, nahiko hedatuta dago euskal kasuan haurrek ingelesa ikasten hastea 4 urterekin, oso intentsitate txikiarekin bada ere.
|
2014
|
|
Kanpoa jute haiz bakaziota ta, euskaldun bat ikusi ta igual hika hitz eiteiok ta gertutasuna kontsegitzek, konfiantza.
|
Modu
informal bat da. (Iñaki.
|
|
Igual da hika euskeran barruko kaleko hizkera, erderak dauken
|
modu
informal hoi betetzen duna. Guk modu informalen hitz eiteko hika daukeu, baño hika ez bagenu eukiko igual erderara joko genun" ze esatek!" beharren" ¡ que dices!" esango nun, ez esateagatik" zer moduz zaude?".
|
|
Igual da hika euskeran barruko kaleko hizkera, erderak dauken modu informal hoi betetzen duna. Guk
|
modu
informalen hitz eiteko hika daukeu, baño hika ez bagenu eukiko igual erderara joko genun" ze esatek!" beharren" ¡ que dices!" esango nun, ez esateagatik" zer moduz zaude?". Agian gazte askok horreatik hitz eitteute erdera.
|
|
Haseran bospasei esaldirekin hasi, oinarri bat osatu eta ostera zazpigarren esaldia nola etortzen den sentitu. Klase ordutan zerbait landu beharra deritzo, baina ahal bada
|
modu
informalak irudikatuz (antzerkitxoak hitanoa erabiliz...), eta hor jartzen du bere jopuntua: aisialdiko terrenoa hitanoa lantzeko aproposa deritzo (kirol esparrua, aisialdi taldeak...).
|