Emaitzak: 10
2004 | ||
Hizkuntza, eskolako hizkuntza besterik ez denean, nola arraio ikasiko du bada erabiltzeko | moduan ikasleak, hizkuntza ikasketaren oinarrizko bermea hiztunaren bizi egoera gehientsuenetako eginkizun komunikatiboak garatzean baldin badatza. Eskolak ezin du ordezkatu gizarte bizitzan gertatzen diren askotariko komunikazio esparruetan garatzen den hizkuntza gaitasuna. | |
2005 | ||
Urruñako ikastolak (Lapurdi) lehen urratsak 1995ean eman zituen. Ikastola askoren | moduan ikasle gutxirekin hasi ziren lanean, gela bakarrean. Ikasleak eta beharrak ugaldu ziren urteen poderioz eta 1999an eraikin berria inauguratu zuten. | |
2009 | ||
Lehen galderari dagokionez: Ba al dago desberdintasunik euskalduntzeprozesua bizitzeko | moduan ikasleen hizkuntza ereduaren edo etxean hitz egiten den hizkuntzaren arabera? | |
2015 | ||
Galdetu nahi nizun zer | moduz Ikasle Mimatua operazioa? | |
2017 | ||
– Zer | moduz ikasleekin sukaldean? | |
2018 | ||
Aldi berean, ordea, gaztelaniako ikasleen presentzia bultzatu nahi zen. Soluzio | modura ikasleekin hitz eginez, talde misto bat sortzen zen urtero euskaraz eta gaztelaniaz ikasi dutenak nahastuz. Eta, esan behar da oso emaitza onak lortu direla. | |
2020 | ||
Aurtengoan, Abenduaren 3a ospatzeko ekitaldi gehienak ikastetxeetara bideratuta antolatu ditu Zarauzko Udalak. Urteroko | moduan ikasleak aretoetara eraman beharrean, jarduerak ikastetxeetara eraman dituzte: Apaxi ipuin kontalariak emanaldiak eskaini zituen DBHko ikasleentzat, Di Dau Antzerki Faktoriak LHko ikasleentzat, eta Mikel Markezek eta Eñaut Elorrietak Baga Biga Higa emanaldia eskaini zuten Batxillergoko ikasleentzat. | |
2021 | ||
Halaber, irakasleek proiektuak edota material desberdinak gelaratzeko | modua ikasleengana iritsi ahal izateko didaktika aldatu behar dutela irizten dio BE1 ek. Zenbaitetan, argitaletxeen kontra borrokatu behar izaten dutela dio eta, azaltzen duenaren arabera," bataila galduta" egoten da hasieratik bertatik; izan ere, hizkuntza eta literatura lantzeko programazio osoa, egituratua, irakaslearentzako gida, galderak eta jardueren erantzunak jasota dituen materiala, aurkezten dute. | |
2023 | ||
Eta testu generoa da unitate hori Bronckart, Schneuwly eta Dolzen planteamenduaren arabera, baita Idiazabal eta Manterolaren taldearen arabera ere (2009). Testu generoek irakas objektu | modura ikasleak trebatzeko balio baitute. | |
Jakintza arlo guztietan Euskal Herrian erreferente ditugun artisten, sortzaileen edota ikertzaileen lanak abiapuntu hartuta aritu genuke. Irakasleok gara praktika komunitate horietako ordezkari, eta gure zeregin nagusia da, ezagutza komunitate horietan baliatzen diren egiteko | moduetan ikasleak trebatzea, dela testuak interpretatzen eta ekoizten, dela praktika horiekin lotutako beste zenbait jarduera egiten. Hortaz, ahalegin handiagoa eskatzen dio egoera horrek eskolari: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 10 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
ETB serieak | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Urola kostako GUKA | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Iruñeko Komunikabideak Fundazioa | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
modu ikasle | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
modu ikasle trebatu | 2 (0,01) |
modu ikasle areto | 1 (0,01) |
modu ikasle gutxi | 1 (0,01) |
modu ikasle hitz | 1 (0,01) |
modu ikasle hizkuntza | 1 (0,01) |
modu ikasle iritsi | 1 (0,01) |
modu ikasle mimatu | 1 (0,01) |
modu ikasle sukalde | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |