Emaitzak: 7
2009 | ||
Izan ere, bi ezaugarri azaleratzen dira testuetan: alde batetik, testuak idazteko | moduan hezkuntzaren gaineko ardura antzematen da; bestetik, euskararekiko ardura ere nabaritzen da, testu gehienetan matematika euskaraz nola egin behar zen azaltzen saiatu baitziren. Horra hor bigarren ondorioa. | |
2011 | ||
Adierazten du informazioaren eta komunikazioaren teknologia berrien, Internet barne, erabilera areagotzeko aukera, arrazismoa, arraza bereizkeria, xenofobia eta horiekin lotuta dauden intolerantzia | moduen aurkako hezkuntza eta sentsibilizazio sareak sortzeko, ikastetxeetan zein horietatik kanpo, eta Internet delakoaren ahalmena, giza eskubideen errespetu unibertsala sustatzeko, eta, berebat, kultura aniztasunaren balorearen errespetua; | |
2012 | ||
Jokabide berri horiek ikasteko | moduaz hezkuntzaren zientziak arduratzen dira. Horietan, pedagogia nagusitzen da. | |
2014 | ||
Lehen aipatu dugun | moduan hezkuntzan gehiago landu litzateke hitanoa, baina taulen metodoa baztertu eta bestelakoetan bilatuz. Baina irakaskuntzatik kanpo prestigioa eta erabilgarritasuna erakusteko bestelako eremuetan ere hitanoa landu litzatekeela diote gazteek. | |
2017 | ||
Zaila da zuen lan egiteko | modua hezkuntza sistemara eramatea? | |
2018 | ||
Egokitze horrek adar asko ditu, baina denak modernitatearen egungo aldaerak sortutako mundu ikuskera eta beharrei lotuak: boterea antolatzeko eta erregulatzeko tresnei sare instituzionala, administrazioa, enpresa..., ezagutza sortzeko eta balioztatzeko | moduei hezkuntza sistema, zientziarena..., imajinario partekatua eratzeko narratiba guztiei literatura, ikus entzunezkoak, arte eszenikoak, musika, hedabideak..., harremanak izateko moldeei hedabideak berriro ere, sare sozialak...... Pentsaezina da alor horiek denak betetzea hizkuntza eredu bateratu bat gabe. | |
2019 | ||
Proiektuari egin dizkioten" ekarpenak barneratzeko" asmoa du Bizikidetzarako Idazkaritza Nagusiak. Ikasgaien edukian zein ikasgeletan azaltzeko | moduan hezkuntza sektoreko eragileekin akordio batera heldu da exekutiboa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 7 (0,05) |
Lehen forma
moduan | 3 (0,02) |
modua | 1 (0,01) |
moduaz | 1 (0,01) |
moduei | 1 (0,01) |
moduen aurkako | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
IVAP | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
modu hezkuntza | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
modu hezkuntza sistema | 2 (0,01) |
modu hezkuntza ardura | 1 (0,01) |
modu hezkuntza gehiago | 1 (0,01) |
modu hezkuntza sektore | 1 (0,01) |
modu hezkuntza zientzia | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |