Emaitzak: 6
2006 | ||
Feudalismoa gizartea antolatzeko | modu global bat legez ulertua. Sistemaren krisi orokorra gertatu zela, hots, iraupen luzeko prozesua gauzatu zela defendatzen dute historialari batzuek, non egiturak bere osotasunean ukituak izan ziren. | |
2008 | ||
Izan ere ordura arte euskarazko telebistaren eginkizun eta egiteko nagusitzat euskararen susperkuntza jotzen zen. Helburu hori telebista sortu zen testuinguruaren arabera ulertu behar badugu, susperkuntza | modu global batean ulertzen zen: hots, euskara Euskal Herriko jendarte osoaren ondasuna den neurrian, euskal jendarte osora ere hedatu beharra. | |
2014 | ||
Ondorioz, eroankortasun balio oso baxua duten isolatzaileek edo gehiegizko isolamendu lodierek ez dute zentzu handirik. | Modu global batean, zentzuzkoak diren U ren balioak eskuratzea beharrezkoa da, eta, normalean, U ren balio oso baxuak (< 0,20) lortzeko ez da oso inbertsio handirik egin behar. Ildo horretatik, isolamendu geruza zenbat eta lodiagoa izan, ondoren lodiera hori handitzeak duen eragina txikiagoa dela kontuan izan behar da. | |
2018 | ||
" Guretzat Eskola Kirola gaztetxoaren hezkuntzaren beste atal bat da. | Modu global batean hezi behar ditugu, eta guri dagokiguna da kirolaren barruan atletismoaren baloreak erakustea: errespetua, sakrifizioa, adiskidetasuna… Eta noski, ongi pasa dezatela". | |
lehen hezkuntzari edo lehen mailari dagozkion 6 ikasmaila, eta derrigorrezko bigarren hezkuntzari edo kolegioari dagozkion 3 ikasmaila. Lehenengoan, haurren ikaskuntzak | modu global batean antolatzen dira, eta bigarrenean, aldiz, diziplinen araberako antolaketa hasten da modu progresibo batean. Derrigorrezko hezkuntza horri ulermen eskola esaten zaio, eta aipu mitologikoa erabiliz, izenak izana dakar. | |
2019 | ||
Hala ere, azken urteetan errendimendu altuko teknologien garapen ikaragarriak (errendimendu altuko DNA eta RNA sekuentziazioak) orain arteko genomaren ikuspegi proteozentrikoa zalantzan jartzea eragin du. Plataforma horiek RNAren transkripzioa | modu global batean aztertzea ahalbidetu dute, genomaren% 90 inguru transkribatzen dela frogatuz. Harrigarriki, portzentaje horretatik% 2 bakarrik dagokie proteinak kodetzen dituzten geneei, genomatik transkribatzen diren RNA ez kodetzaileen (ncRNA) ugaritasuna eta aniztasuna azaleratuz eta horiek zelularen identitate eta funtzioan izan dezaketen eragin zuzena azpimarratuz (2).? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Osagaiz | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
modu global | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
modu global bat | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |