Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2002
‎Juan Carlos Alonsorentzat, udako jarduerak denboraren zeinu dira. «Gure seme alaben aisialdi partekatuaren beharra ase dezakete, lagunak egiten lagundu edo autonomia eman, baina ez dira haurrak jartzeko modu gisa ulertu behar», esan du. «Gurasorik ez epaitzeko, hausnartu egin behar da, eta geure buruari galdetu behar diogu ea prest gauden gure denbora librea seme alabekin partekatzeko».
2009
‎Liburuak, elastikoak, agendak, poltsak, katiluak, bulegoko materiala, autoak eta era askotako artikuluak biltzen ditu Médico Sin Fronteras erakundeak bere dendan. Horiek guztiak antolakundearen lana duela 40 urtetik zabaltzeko modu gisa ulertzen dira, eta “zuri esker premiazko laguntza ematen diegun pertsonez gogoratzen zarela esateko modu gisa”. Asha Kiran Fundazioak, Indian egoera ahulean dauden haurrentzako etxeak sortzeaz arduratzen denak, hainbat opari eta egutegi solidarioa erostea proposatzen du, “Asha Kiranen proiektuetan parte hartzen duten haurrek bizi duten itxaropena, poza eta ilusioa islatzen dituena”.
2012
‎Feminismoa etengabe eztabaidatua den modu gisa ulertzeak errazten dugenero borrokaren etengabeko eraldaketara egokitzea, baita haren estrategia eta agendetara ere.
2019
‎Gutxi gorabehera, hau izan daiteke: ETAko kide izan zen, gaztetan Euskal Herritik alde egin behar izan zuen horregatik; musika militatzeko modu gisa ulertzetik arteari berezko balioa ematera pasa zen, kantari bihurtu zen, kantari eta ez beste ezer, konpromiso politikoa baztertu ez bazuen ere, ez Joseba Sarrionandiaren ihesaldian lagundu zuenean, ezta ETAren kontra agertu zenean ere, Yoyesen hilketaren ondoren; eta azkeneko hori zela-eta, mehatxuak eta boikota jasan zituen, haren ordura arteko inguruak baztertu zuen, alde egin zuen Euskal...
‎Geure guraso edota amona aitonen bizipena ez zen horrelakoa, ez bizipena ez eta errelatua ere aditu batzuek diote iraultza burgesaren ondoren sortzen dela denbora librearen kontzeptua, ordura arte ez zela denbora librearen ideiarik, eta eremu berri hori bete beharrak ekarri zuela maitasuna aisiarekin lotzea, denbora pasarekin. Guk kontsumo modu gisa ulertzen dugu, baina, aldi berean, bikote maitasun bizipenak analizatzen ditugunean, geure irakurketa gehiago lotzen da produkzioaren eta lan munduaren ideia eta definizioekin: elkarrekin lan egitea, ekipoa osatzea, harreman finko eta sendoen beharra, esfortzu handia eskatzen duela jakitun izatea eta gauzak ondo joan daitezen ahalegin handia egiteko obligazioaz jabetzea.
2021
‎Irakasleek izan ohi duten jarrera ez bezala, ikasleek hartzen dutena maiz izaten da mintzagai, eta sarri asko, oso modu kritikoan heltzen zaiola uste du IE6 k, bereziki irakasleengandik, eta kritika egiten denean irakaslearen beraren jarrerak zenbateraino baldintzatzen duen ikaslearena aintzat hartu gabe. Azken batean, pentsamenduaren eraldaketa hezkuntzan jarreraren bidez gertatzen da hein handi batean, jarrera ikasten eta garatzen den norbaitekiko edota zerbaitekiko erantzun modu gisa ulertzen badugu. Eta, horren motorra emozioak eta motibazioa direla baieztatzen dute IE3 k zein IE6 k.
2022
‎Euskal Herrian gehien zabaltzen eta irakasten diren eduki historikoak Frantziak eta Espainiak finkatutakoak dira. Euskal Unibertsitatearen hirugarren zutabe bat litzateke euskal historia nazionala bat bizitzeko modu gisa ulertuta) sakonki aztertu, irakatsi eta ikertuz kultura horretan eraginen duen zutabe sendo bat. Euskal Unibertsitatearen erronketako bat da zutabe hori eraikitzea.
2023
‎Urte batzuk geroago, Scharmerrek (2009) U teoriaren oinarriei buruzko bere liburua argitaratu zuen, sorkuntza gizarte berrikuntzako prozesuen funtsezko elementu gisa proposatuz. Sortzen ari den etorkizunaren balioa sortzeko modu gisa ulertzen da kosorkuntza hori, askotariko taldeen protagonismoa indartzen duten partaidetza prozesuekin.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia