Emaitzak: 5
2001 | ||
Lehenak harremanetan jartzen du ikasgela kanpoko errealitatearekin. Errealitatehorri bere esperientzia eta pentsamoldetik abiatuta erantzuteko eskatuko diogunolabait ikasleari; hots, | modu espontaneoan erantzun dezala. | |
– Hizkuntza | modu espontaneoan eta modu monitorizatuan erabiliko direnekouneak seinalatuta dauzka (INPUT/OUTPUT. INTAKE). | |
2014 | ||
Adibidez, haur bati behatzen zaio jolas sinbolikoan ari denean, panpinekin jolasean?, beste pertsona batzuen adimen egoerei buruz zenbaterainoko ezagutza duen aztertzeko. Behaketaren giroa «naturala» izan dadin saiatu beharra dago, metodoaren izenak dioen moduan; alegia ikertzaileak nahiz behaketaren xede den parte hartzaileak edo taldeak | modu espontaneoan jardutea. Era horretako behaketetan, esperimentatzaileak ez du aldagai berririk sartzen, ezta lehendik zeudenak manipulatzen ere. | |
Nahaste obsesibo konpultsiboa obsesioek eta konpultsioek bereizten dute. Obsesioak burutik uxatu ezin dituen ideiak, irudiak eta bulkadak dira; | modu espontaneoan sortzen dira, irrazionalak eta kontrolaezinak dira, behin eta berriro errepikatzen dira eta atsekabe nabarmena eragiten diote pertsonari. Obsesio mota ugari daude: | |
2019 | ||
Filmatu aurretik, zuzendariak pertsonai guztiak estilistikoki orekatuak eta interpretazioarenestetika berdinaren baitan egotea lortu behar du, eta inprobisazio lana horrela planteatuz, aktoreari, gertakariei pertsonaiatik benetako bizitzaren espontaneotasunarekin erantzuteaeskatzen zaio. Aktoreek inprobisazio figuratiboetan ez dakite ondoren zer gertatuko den etamomentu bakoitzean | modu espontaneo eta organikoan erreakzionatzen dute, baina gero, argumentuaren egitura finkatuta dagoenean eta eszena bat filmatzera doazenean, aktoreekazkenik, badakite ondoren zer gertatuko den eta orduan funtsezkoa izango da, lehendabizikoaldian bezala, pertsonaiaren jokamolde espontaneoari eustea kamerak harrapatu ahal izateko, bestela egindako ikerketa eta sorkuntza lan sakon guztia alferrikakoa ... |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 5 (0,03) |
Lehen forma
modu | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
modu espontaneo | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
modu espontaneo erantzun | 1 (0,01) |
modu espontaneo jardun | 1 (0,01) |
modu espontaneo sortu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |