Emaitzak: 6
2015 | ||
Artikulu garrantzitsu haren zentzu berean doa beste laburrago bat, Pott Man ezizenez sinatua dagoena hain justu. Atxagarena delako itxura guztia du hark ere, eta bestearen aldean, | modu esplizituagoan lantzen du kontrakulturaren gaia. Deborden analisi gai funtsezkoenetakoa, garrantzitsuena ez bada, kooptazioa izan zen, hark récupération terminoarekin definitzen zuena. | |
Euzkadiko" Baina bizia" seriea. Hala, euskara batua euskal literatur sistemaren erdigunean kokatzen puntu garrantzitsua izan ziren aldizkariok, | modu esplizituagoan Oh! Euzkadin Lur Taldearen eragin zuzenagatik akaso baina baita Pott bertan ere akaso modu zeharkakoagoan. | |
2019 | ||
Saizarbitoriak artea maite du eta bere lanetan txertatzeko joera ikus dezakegu. Hala ere, bi kasuetan izenburuetatik abiatuta | modu esplizituan egiten dio erreferentzia obrei eta bietan artelan horiek klabeak dira eleberriaren traman eta kontaketan. Bihotz bi. | |
2021 | ||
komunikaziorako gaitasuna, sormena eta pentsamendu kritikoa, alegia. Aurreko eskemak ez ditu | modu esplizituan agertzen, baina hirurak topa daitezke heziketa literarioaren markoaren ildo nagusietan, hala nola, ikuspegi kritikoa Gadamer-en (in Alonso, 2009) ulermena interpretazioa aplikazioa37 trinomiorako, eta, beraz, irakurle kritikoaren ideiaren muinean (Alonso, 2009; Ballester eta Ibarra, 2015), edo sormena eta komunikazio gaitasuna literatur sormenean. Azken horri dagokionez, heziketa literarioaren oinarrietako bat, literatura irakurtzen den arloa izateaz gainera, hitz egiten den zerbait ere badela dio Colomerrek (2001). | |
Euskal hezkuntzak hori eskaintzeko, sakontzeko eta balioesteko ardura dauka, singulartasunari dagokionez baino, errealitate aldakor eta likido horren aurrean," iraunkortasun" terminoetan (op.: 59). Horrez gain, hizkuntzaz gaindiko euskal identitatea ezaugarritzen duten beste ezaugarriei ere heldu behar die bertako hezkuntzak | modu esplizituan, Morgensenek (op.) zehazten dituen propietate zentral horien barnean edo periferikoagoak izan daitezkeen beste ezaugarrien baitan. Hartara, euskararen nahiz euskal kulturaren aspektu soziolinguistikoak, jarrerazkoak, erreflexibokognitiboak edo psikoafektiboak, beste hainbaten artean, atxikimendua, autokontzientzia, motibazioa, erabilerarekiko jarrera, transmisioa, edota autoirudia eta irudi kolektiboa, Morgesenen (op.) ezaugarri identitarioen barruan ulertu, jorratu eta garatu daitezke, gizartean lehenik, agian, baina hezkuntzan ere bai, ondoren. | |
87 Gainera, elkarrekin eta kooperazioan lan egiteko erabakia besteen aurrean ikusgarri egiteak, hau da, | modu esplizituan adierazteak kooperaziorako prestutasuna areagotzen duela frogatu dute hanibat ikerketek (Kraft Todd eta besteak, 2015). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 6 (0,04) |
Lehen forma
modu | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Labayru | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
modu esplizitu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
modu esplizitu adierazi | 1 (0,01) |
modu esplizitu agertu | 1 (0,01) |
modu esplizitu egin | 1 (0,01) |
modu esplizitu landu | 1 (0,01) |
modu esplizitu o | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |