Emaitzak: 6
2006 | ||
Gauzak horrela, garapenean zeharsistema erregulatzaile diadiko bat sortuko da, non haurraren egoeren aldaketenmezuak, mementoz memento, zaintzaileak ulertuko dituen eta erantzunak izangodiren, egoera horien erregulazio gaitasuna lortzen delarik (Sroufe, 1996). Horrela, aurreko babesgabetasuna, gehiegikeria, edota zaintza desegokiak bizi izanak, | modu esanguratsuan eragiten dio haur hauen autorregulatzeko gaitasunari. Bainagainera, haurren harremanarekiko hausturak berak sistema biokonduktualarenerregulazioan eragin ezkorra du. | |
2011 | ||
Guraso gehienek adierazten dute ez dutela parte hartzen haien jardueretan, eta, ondorioz, ez dituztela partekatzen haien kezkak. Izan ere, haien funtzionamenduan eta jardueretan konprometitzen den jendearen proportzioak ez du% 14 gainditzen.Horrez gain, gurasoek oso gutxi hartzen dute parte eskola kontseiluen bidez. Lehenik eta behin, ia erdiak ez daki existitzen direnik ere, eta, hortaz, ez dakite haien bidez | modu esanguratsuan eragin dezaketela beren seme alaben hezkuntzarako garrantzitsuak diren erabakietan.Ikerketa hori ez zegoen espezializatuta Haur Hezkuntzan, baina, esparru horretan, hemen aipatutako ondorioak orokorrak dira, eta, hortaz, Haur Hezkuntzari aplika dakizkioke. | |
beldur iraunkor, irrazional eta neurrigabekoa diete. Gehiegizko beldur horrek giza harremanetan | modu esanguratsuan eragiten duten herstura sintomak sorrarazten ditu, baita ikaragarrizko sufrimendua ere. Fobia soziala dutenek, epaituak direlako sentsazioa eta herstura sintomak saihesteko, gizarte egoerak ekiditen dituzte edo horietatik ahalik eta lasterren ihes egiten saiatzen dira. | |
2012 | ||
Argi eta garbi esan daiteke hori. Ikerketa honek ez du balio izan, ordea, batean edo bestean gehiago, bereziki edo | modu esanguratsuan eragiten ote duen aztertzeko. | |
2022 | ||
Bigarrenik, eta behin datuak izanda ere, datu horiek zaintza, turismo edota immigrazio politika/ programa/ proiektuak gauzatzerakoan aintzat hartzea da hurrengo pausoa. Adibide batera ekarrita, turismoari mugak jarri behar al zaizkio euskararen erabileran | modu esanguratsuan eragiten duenean. Eta, hirugarrenik, datu horiez gain, demografia/ hizkuntzaren | |
2023 | ||
Irene Panek A Coruñako Unibertsatearen bidez egindako Deberes escolares, aprendizaje y rendimiento académico en estudiantes de educación primaria (2016) tesian bestelako ondorioa nabarmentzen du: bidalitako etxerako lanen kantitateak eta denboraren aprobetxamenduak errendimendu akademikoan positiboki eta | modu esanguratsuan eragiten dute, onuragarriak direlako; baina gakoa ez da kopurua, gakoa betebeharren kalitatean eta ikasleek beren etxerako lanak egiteko moduan edo emandako denboraren kudeaketan baitago. Irakasleen feedbacka funtsezkoa da, eta gurasoen laguntza garrantzitsua da etxerako lanetan, baina kalitatearen arabera. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 6 (0,04) |
Lehen forma
modu | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
modu esanguratsu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
modu esanguratsu eragin | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |