Emaitzak: 4
2011 | ||
Gizarteeta kultura fenomenoak | modu enpirikoan ikertzeko, joerak aztertu behar dira, hots," norma intersubjektiboak" deritzenak (Iglesias Santos, 1999: 15). | |
2021 | ||
Eta, hain zuzen ere, sistematizazioaren ideia da proposamen honetara ekarri nahi den printzipioetako bat; alde batetik, izaera eta xede beretsuko egitasmoek pertsonaren garapen mota desberdinetan duten eragin positiboagatik; eta, bestetik, ikerketan egindako analisian literaturaren irakaskuntza egoki batera begira definitutako erronka edo behar garrantzitsuenetako bat delako. Literatura hezkuntzan modu sistematikoan inplementatzeak ikasleen garapenean izan dezakeen eragin positiboa aurreikus daitekeen zerbait da, baina, arestian genioenez, ez dago | modu enpirikoan frogatuta oraindik, Euskal Herrian, behintzat. Are gutxiago, BHn. | |
71 Ikerketa garatze fasean dago. Probak kontrol laginari pasatu zizkioten eta, horren ebaluazioaren emaitzak aztertuta, laginaren gainerako kideekin egitea falta da zehaztutako adierazleetan garapenik egon den neurtzeko, eta, ondorioz, eragin positibo hori baieztatzen den | modu enpiriko batez frogatzeko (op.). berretsi behar dute, eta, horrez gain, langai duten adin tarteagatik, HHn zein LHn kokatzen da. Bestetik, Arnedoren (op.) ikerketak BM bera ikertzen duenez, etapa berdinei erreparatzen die, eta, gainera, irakaslearen jarduna du, batik bat, ikergai72 Hori kontuan hartuta, lan honen helburu nagusietako bat aurrekoek zabaldutako bideari ekarpena egitea da: | |
Ikerketak ondorio nagusi hauetara iristen da (Maynak eta Maynak, 2021: 9): ...dago froga sendorik irakurtzeko ulermenaren banakako osagaien irakaskuntzak ulermenean lorpen handiak eta jarraituak lortzea dakarrenik; 2Aurrera egiteko modu emankorragoa ulermenaren osagaiak modu integratuan irakastea da, helburu espezifikoak dituen irakurketak bultzatuta; 3LAW errutinaren inplementazioaren ondorioz, ikasleen literaturaren ulermen maila" nabarmen" handitu zen; 4Datuek | modu enpirikoan erakusten dute LAW errutina ikasleek literatur testuak" modu sakonean" ulertzeko gaitasuna hobetzeko balio duen" tresna multifazetikoa" dela; eta, 5Ikerketak irakasleak beste testu mota eta testuinguru akademiko batzuetarako ulermen integratuaren irakaskuntzaren antzeko moduak imajinatzera bultzatzeko borondatea adierazten du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 4 (0,03) |
Lehen forma
modu | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Labayru | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
modu enpiriko | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
modu enpiriko bat | 1 (0,01) |
modu enpiriko erakutsi | 1 (0,01) |
modu enpiriko frogatu | 1 (0,01) |
modu enpiriko ikertu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |