Emaitzak: 5
2009 | ||
Haurrari balio hezigarriak erakusteko aukeratzat ere hartu liteke egoera, eta gurasoek hala uler tzen badute, hainbat hobeto: haurrak jokabide arau egoki batzuk barnera ditzan lor dezakete, eta inguruarekin harreman | modu egokiak lantzeko urratsak ere egin ditzakete. | |
2015 | ||
* Zabalgarbik egiten duen hondakinen balioztatze materiala oso txikia da, txatar metalikoak baino ez baitira aprobetxatzen. Errausten diren hondakinak selektiboki jaso eta | modu egokian landuko balira birziklatze instalazioetan balioztatze maila askoz ere handiagoa litzateke. * Zabalgarbin egiten den errausketak zepa asko sortzen du (urtean ia 45.000 tona) eta Bizkaiko Foru Aldundiak baieztatzen duenaren kontra, zepa horiek ez dira birziklatzen, eta hondakin ez arriskutsuko zabortegi batera botatzen dira. | |
2021 | ||
Hartara, egiteko modu horietan eragiteko asmoa badago eta eredu propioak eraiki nahi badira, irakaskuntzaz eta pedagogiaz aritzen den espazioetara jo behar dela iruditzen zaio IE7ri, hain zuzen ere, horietan lanbidea ikasten hasten eta ikertzen delako. Horien artean esanguratsuenak irakasle eskolak eta BH masterra irakasten diren fakultateak direla zehazten du, eta gaur gaurkoz, literaturaren didaktika ez dela | modurik egokienean lantzen adierazten du, ez ikuspegi faltagatik, baizik eta" pisua galtzen ari delako", hizkuntzaren didaktikaren mesedetan, lehenik, eta beste jakintza arlo batzuen artean lehian dagoelako, bigarrenik. | |
Hala, helduen% 16k erabakitzen du gripeari ez txertatzea orratzen beldur direlako, eta Carlos iii.a Osasun Institutuak egindako COSMO SPAIN azterlanaren azken inkestaren arabera,% 4,4k ez diote aurre egin covid. Nola lagundu haurrei orratzen beldurra gainditzen Haurtzaroan egoera estresagarri horiek | modu egokian lantzen ez badira, baliteke orratzekiko beldurrak irautea eta helduaroan piztea. Zer egin daiteke ziztadaren min beldurgarria gainditzeko? | |
2022 | ||
Nire ustez, gako nagusia da oinarrizko eskubideen katalogo berri bat osatu dugula. Horrek aukera emango du hainbat gai | modu egokian lantzeko: sexu eta ugalketa eskubideak, sexu hezkuntza integrala, hezkuntzarako eskubidea, osasunerako eskubidea, indarkeriarik gabe bizitzeko eskubidea eta zaintzarako eskubidea, besteak beste. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
uriola.eus | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
modu egoki | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
modu egoki landu | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |