Emaitzak: 7
2004 | ||
Hobe da eskuko poltsa batean garraiatzea. Maletaren tamaina aukeratu ondoren, maletan sartu behar diren jantziak eta tresnak aukeratu behar dira, baita horiek tolesteko eta barruan jartzeko | modurik egokiena ere. Oso zailak ez diren eta tolestu behar diren jantzi eta jantziak hondoan jarriko dira, eta, ondoren, gainean arropa finena jarriko da. | |
2008 | ||
Are gehiago, aipatu bigarrena prozesurako funtsezkoa izanda ere, are funtsezkoagoa zaigu lehenengoa bera lortzeko. Baina agiriak gogoan, erakunde armatuak bestelakorik uste duela begitantzen zait, gehiengo sozialarena geroko beste fase baterako utzita oztopo estrukturalak gainditzea berari dagokiolakoan, bere | modura egoki ere. | |
2009 | ||
“oro har, boluntariotza ekintza solidarioari, desinteresatuari eta bizi den gizartearen ongizate kolektiboarekiko kezkari lotuta dago”. Boluntario potentzialei ikuspegi hori helaraztea motibatzeko | modu egokia ere izan daiteke. | |
2011 | ||
Ondoren, xaboi likidoaren banatzaileek bakterioak izan ditzakete eta osasunerako arriskutsuak izan daitezke, behar bezala manipulatzen ez badira. Helduek eta haurrek eskuak garbitzeko | modurik egokiena ere azaltzen da. | |
2012 | ||
nahi duelako egingo du. Izan ere, ezinbesteko baldintza da zuzen ez ezik | modu egokian ere erabiltzea hizkuntza. Eta egokitasun horrek eskakizun du elkarrizketako arauez gain, norentzakoarekin kortesiazko edo gizalegezko harremana bideratzea, bien artean egon daitezkeen ezin ulertu eta auziak arintzeko. | |
animalia txikiak aurkitzea, landareen eta loreen usaina sentitzea, soropilaren ukitze leuna eta zuhaitzen enborren zimurra, edo berdeguneetako airearen freskotasuna egiaztatzea. Ingurumenarekin harmonian duen garrantziaz jabetzen hasteko | modu egokia ere izan daiteke: ingurunea errespetatzen irakastea, animaliak eta landareak zaintzea, zaborra bildu eta adierazitako lekuetan uztea, etab. 4 Jokoak, jokoak eta joko gehiago Espazio irekiak leku aproposak dira haur batek egin ditzakeen dozenaka jolasetarako, bai bakarrik, bai heldu batekin edo beste txikiren batekin. | |
2021 | ||
Emozioez etengabe hitz egiten den arren, paradigma berriak kanpoan utzi du emozioen kudeaketa. Eskolek ez ohi dituzte emozio guztiak lantzen, inondik inora neurri berean, ezta | modu egokian ere, eskolen helburua ez baita, esan bezala, ume eta gazteak gaitzea, kontrakoa baizik. Alde batetik, zoriona eta alaitasuna —edo horien ilusio mota positibista bat— gainontzeko emozioei gailentzen zaie eduntainmentean, besterik ez balego bezala, askotan; beste alde batetik, eskola askok Gardner-en edo Goleman en irakaspenei jarraitzen dietela esan arren, oso gutxi dira emozioak kudeatzen erakusten duten eskolak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
modu egoki | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
modu egoki ere | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |