2021
|
|
Gainera, horrelako ekimenak HHn eta LHn ohikoagoak diren bitartean," Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan eta Batxilergoan, aldiz, irakurzaletasuna sustatzeko ekintzak ez dira batere ohikoak, eta gazteentzat antolatzen diren egitasmoak batez ere ikastetxetik kanpoko erakundeek antolatzen dituzte" (GE3). Zentzu horretan, Berritzeguneetatik BHn proiektu interesgarriak egon badaudela ikusten dutela dio, bere aldetik, BE1 ek eta, beste batzuen artean, Mungiako eta Plentziako institutuetan egitasmo interesgarriak gauzatzen direla dio, edota Getxoko HTB mintegia ere aipatzen du, baina, ikasleen behar, interes zein gaitasunei
|
modu
egokian erantzuteko heziketa literarioan oinarritzen saiatzen diren arren, ez daudela orokortuta eransten du. Eta horren ondorio edo jatorri moduan, zera eransten du GE4 k:
|
|
Hartara, ezagutza eta prestakuntza literarioaz ari garen neurrian, literaturaren didaktikaren egoeraren ebaluazio diagnostikoaren gerizpean sartzea erabaki da, horren ondorio gisa ulertzen baitugu ezagutza eta formazioa. Gaitasunek badute horretan eraginik, bistan dena, eta muga fin samarra dela onartzen badugu ere, markoari sailkapen honek
|
modu
egokiagoan erantzuten diola uste dugu. Eta, preseski, alderdi konpetentzialak esangura handiagoa duelako, presentzia nabarmenagoa izango du lan honetan ezagutzenak baino.
|
|
" Ikastetxe batzuetan hezkuntza literarioan oinarritzen saiatzen dira ikasleen behar, interes zein gaitasunei
|
modu
egokian erantzuteko. Baina hori ez dago orokortuta.
|
|
Bistan dena, errubrika behar beste egokitu daiteke, baina kontuan hartu da, orduan, adierazleak ere doitu direla koherentziari eutsi ahal izateko. Dokumentua ondoren eskaintzen da. irakasleak edo ikasleak berak bere buruari buruzko baloraziorik egingo ez duenik, baina espazioak berdinkideen arteko ebaluaziorako zabalduko dira berariaz, ezagutza eta pentsamendua elkarrekin eraikitzeko xedeari
|
modurik
egokienean erantzun diezaiokeen foroa izan daitekeelakoan. Kasu honetan, ebaluazio ariketaren izaera eta tresna ezberdina izango da, euskarriak askotarikoak izango direlako, batetik, eta hiru esparru baloratzera bideratuta egongo delako, bestetik.
|
|
ordena sozioproduktibo berriak zein subjektu behar duen; garai likidoek nola eragiten dioten identitatearen eraikuntzari; familian gertatzen ari diren aldaketa sakonek zelan hautsi duten sozializazio kontratu jakin bat; edota zenbaterainokoa den pantailek eskuratu duten gizarteratze ahalmena (Azkarraga, 2010). Hazten ari den globalizazioaren eraginez, gizartea etengabe aldatzen eta eraldatzen doa (TerĂ¡n, 2018), eta hezkuntzak1 ere, fenomeno soziala den neurrian (Imaz, 2019), garatu egin behar du aldaketoi
|
modu
egokian erantzun ahal izateko. Baina, alderantzizkoa ere bai:
|