Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2007
‎Irizpide orokor batzuk dira ikasliburu honetan azaltzen direnak. Testuak ahalik eta modurik egokienean egiteko, beti ere, argudiatzea helburu hartuta. Hemen ez da azaltzen nola egin albiste bat, erreportaje bat edo elkarrizketa bat.
‎Inkestak. Salatu badizute ezen zure inkestak ez direla egokiak, eskaintzen dituzun datuak ez direla benetakoak edo inkestaren planteamendua ez dela egokia, eskatu arerioari definitzeko zer den inkesta bat modu egokian egitea, ea nola asmatuko lukeen berak gaiaren konplexutasunean dauden aldagai guztiei erantzuten. Nahastu hor zure aurkaria.
2008
‎Maila horretan gertatzen diren aldaketek maila fisikoan eta ezagutzan izan dezakete eragina. Adibidez, azterketa bat egiteko garaian sufri daitekeen hersturak azterketa modu egokian egitea oztopa dezake. Lagunen laguntzak, berriz, estresak osasun fisiko eta mentalean dituen ondorio kaltegarriei aurre egiteko balio dezake.
‎Sarreran esan dugunez, segurtasun kopiak modu egokian egiteko kopia osoak eta inkrementalak tartekatzen dira. tar komandoarekin kopia osoak egin daitezke arazorik gabe, baina inkrementalak egiteko find eta tar komandoak konbinatu ohi dira.
2012
‎Ekoizpen prozesua inguratzen duten faktoreak diseinaturik egon behar dira ekoizpenean zeharreko kutsadura arriskua gutxitzeko eta mantentzea, garbiketa eta desinfektatzea modu egokian egin ahal izateko. Azalera eta materialak zainduko dira, bereziki elikagaiekin harremanetan egongo direnak, toxikotasunik eza bermatuz eta mantentzeko zein garbitzeko errazak direnak hautatuz.
2014
‎Hori guztia modu egokian egin ahal izateko modalizazioa eta adeitasuna ereezagutu eta erabili dituzte, aurrerago sakonduko dugunez. Argudiatzea ezdelako bakarrik bestea kosta ahala kosta konbentzitzea eta garaile irtetea, bestearekinnegoziatzea, kontzesioak egitea, edo amore ematea ere badelako, eta are gehiagoirakasle baten lanean, izan ere, elkarren arteko diferentziak kudeatzeaz ari gara, elkarlanaz eta ez lehiakortasunaz (Plantin, 2011).
‎Orduan, jostailuzko beste polizia bat gehitzen da, eta umeari eskatzen zaio panpina bi polizien bistatik ezkutatzeko. Hiru urte eta erditik bost urtera bitarteko hogeita hamar umek modu egokian egin zuten 10 aukeratatik bederatzitan.
‎Maila horretan gertatzen diren aldaketek maila fisikoan eta ezagutzan izan dezakete eragina. Adibidez, azterketa bat egiteko garaian sufri daitekeen hersturak azterketa modu egokian egitea oztopa dezake. Lagunen laguntzak, berriz, estresak osasun fisiko eta mentalean dituen ondorio kaltegarriei aurre egiteko balio dezake.
2015
‎Proiektua guztiz autogestionatua denez, ikasleekberaiek ikusi behar dute nola kudeatu proiektua. Hau modu egokian eginez gero, ikasten ikastekokonpetentzia garatzen da. Azkenik, proiektu guztiak eragile sozial batek planteaturiko erronka bateanoinarritzen direnez, nahitaez egoera sozialen aurrean eduki behar den jokabidearen garapena jasatendute.
‎Gainera, denbora j akin batez lurzoru etalarreari atseden ematen zaie, suspertu daitezen. Guzti hau modu egokian egiteko, larratzeegutegiak, aurreikusi behar dira, eta larratze plan hau egunero egokitu ardien beharrizanak etalarrearen hazkuntza kontutan harturik.
‎aurreikusi behar dira, eta larratze plan hau egunero egokitu ardien beharrizanak etalarrearen hazkuntza kontutan harturik. Maneiu hauek modu egokian eginez gero, belarekoizpena gehitzea lortzen da, animaliek belarraren erabilera homogeneoagoa egiten dute belarhautespena gutxituz, eta larreetan gorotzen bidezko ongarritzea homogeneoagoa izatea lortzenda (Teague et al., 2011).
2017
‎Haurren segurtasuna arriskuan jartzen duen fenomeno bat denez, eta arriskufaktoreetariko batzuk prebenigarriak direla kontuan izanda, garrantzitsua da gizarte mailan zein osasunsisteman, honen inguruko ezagutzak zabaltzea. Erizaintzako profesionalek honen ingurukoformakuntza edukitzea beharrezkoa da detekzio, prebentzio eta deribazio lana modu egokian egin ahalizateko. Berrikuspen bibliografiko honen helburua, sindromearen gaineko hausnarketa bat egitea da, arrisku faktore garrantzitsuenak identifikatuz, ondorioak aztertuz eta erizaintzako profesionalen rol etaeginkizunak zehaztuz.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia