Emaitzak: 5
2006 | ||
Horrela, adopzioarekin haurra barneraturik dagoen babesgabetasun egoera horri erantzuten saiatzen da, eta ez gurasoennahiei. Azken buruan, adin txikikoek, adopzioa gauzatzen denetik sor daitezkeenbehar eta gatazka anitz eta zehatzei | modu egokian aurre egingo dieten guraso edofamiliaren beharra dute. | |
Itxaronaldiari moduegokian aurre egiteko estrategia nagusiak honakoak dira: emozio hauek onartzeaadopzio prozesuaren alderdi normal gisa, memento hau adopzioaren eta gurasoadoptibo izatearen inguruko formazioa zabaldu eta finkatzeko aprobetxatzea, gurasoizatearekin loturiko ekintza eta zeregin zehatzak gauzatzea, eta hersturak mementohonetan duen eragin ezkorra amortizatzeko sostengurako sorburuak bilatzea izangodira itxaronaldiari | modu egokian aurre egiteko estrategia nagusiak. | |
Egoerari aurre egiteko estrategia eraginkorrak aldagai hauei lotuta zeuden: familia lankidetza ona (ezkontideen elkarrenganako laguntza eta etxeko lanen zeinhaurraren zaintzarekin zerikusia duten lanen banaketa zuzena), gizarte babesa (laguntza zerbitzu formalak ospitaleek edo elkarteek antolatutako mintegiak, ezgaitasun berberak dituzten haurren gurasoekin hitz egiteko eta esperientziaktrukatzeko aukera, instituzioen diru-laguntzak, eta lagunen eta senideen egunerokolaguntza ez formala), emozioen adierazpena (pentsamenduak eta sentimenduakkomunikatzeko gai izatea familian zein familiatik kanpo) eta denbora libreaatseden hartzeko eta zaletasunetarako. Alde horretatik, eta diagnostikoa aditzeraematen zaien unetik, ezgaitasunari | modu egokian aurre egin ahal izateko estrategiak garatzeko faktore erabakigarrietako bat ezgaitasunari buruzko informazioegokia izatea da: egoerari ondo aurre egin zioten gurasoen iritziz, haurren ezgaitasunaren diagnostikoari eta tratamenduari buruzko informazio egokia jaso zutenhasieratik, eta ezgaitasunari buruzko informazio errealista izateak lagundu eginzien egoera onartzen eta aurrera eramaten. | |
2009 | ||
Lehenik eta behin emozioek gure bizitzan duten garrantziaz jabetu etaostean berauen inguruan hausnartzea proposatzen dugu. Guk geuk sarritanemozioen ondoeza sentitzen dugu, eta besteekiko harremanean, lanmunduan eta bikote harremanean duten eragina agerikoa egiten zaigu.Haurrei emozioak maneiatzeko estrategiak eskaintzen dizkiegun neurrian, etorkizunean ahalik eta | modurik egokienean aurre egiteko oinarriak jartzenari garela kontuan izan behar dugu. | |
2014 | ||
Nahasteari aurre egiteko estrategia bortitzean, sintomak nahita ekoizten ari dela esaten zaio pazienteari, eta horren froga zehatzak jartzen zaizkio aurrean. Estrategia bigunean, tratamendu psikologikoa eskaintzen zaio, egoera estresatzaileari | modu egokiagoan aurre egin diezaion. Batzuetan pazienteari adierazten zaio terapiarekin aurrera jarraitu beharra duela, bestela sintomak nahita sortu dituela ondorioztatuko baita. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
modu egoki | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
modu egoki aurre | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |