Emaitzak: 2
2012 | ||
Funtzionalismoari hainbat ekarpen kritikok (Bourdieu eta Passeron, 2001b; Apple, 1986; 1989; 1996; 1997; Freire, 1980; 1982; 1989; 1990; Giroux, 1990; 2001; Willis, 1988) leporatu diote ez duela hezkuntza sistema aztertzen interes sozio-ekonomiko politiko kultural lehiakorrei batzuen transmisioaren eraginkortasunaz arduratzen dela, eta ikasleak kontsumitzaile pasibo hutsak balira bezala hartzen dituela. Foucault-en (2005) arabera, XVIII. mendean hasi ziren teknika zaharrak | modu berritzailean moldatzen eta ikasleen sailkapen eta mailaketa funtsezko irizpide bihurtzen, baina ez ikasleen indarrak zapaltzeko, eskolaren helburuetara doitutako erabilera ahal bezain eraginkorra sustatzeko baizik. | |
Sektore honetako langileen artean lortzen den asebetetze maila altuagoa, eta aldi berean gerta daitezkeen lan prekarietate eta ziurgabetasuna sektorearen akuilu bihurtzen dira, ez bakarrik ekimen eta produktu ugari sortzea ahalbidetzen dutelako, baizik eta eragileen arteko koordinazio eta elkarlanerako | modu berritzaileak sustatzen dituztelako. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 2 (0,01) |
Lehen forma
modu | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Uztaro | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
modu berritzaile | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
modu berritzaile moldatu | 1 (0,01) |
modu berritzaile sustatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |