Emaitzak: 6
2001 | ||
• Espazioa ez da kanpoko esperientziatik eratortzen den adigai enpirikoa; eta espazioaren ideia, beraz, ez da adigai enpiriko arruntak sortzen diren | modu berean lortuko. Hemen abstrakzio prozesuaren kritika bat daukagu. | |
2009 | ||
Sustatzaileen beste erabilera bat inguruneari buruzko informazioa ematea da: jatetxe baten kanpoaldetik plater kartara sartzea, bokode telefono mugikor batetik irakurtzeko edo bisitatzen den museo bateko obren informazioa | modu berean lortzeko, audioguia sistema alokatu beharrik gabe. Beste aukera interesgarri bat da pertsonen eta animalien mugimenduaren ugaltzaile gisa leialtasun handiagoz erabiltzea. | |
2010 | ||
azukrearena edo produktu azukredunak. Sukaldean, gozotasuna | modu berean lortzen da, errezetei egoste denbora luzeak aplikatuz eta mokadu bakoitza kontzienteki murtxikatuz. Kozinatzeko denbora luze eta/ edo sakonak, hala nola labekadak eta su motelean egosteak, karbohidrato ugariko elikagaiei aplikatuta, hala nola lekaleei, zerealei eta deribatuei, gozoagoak dira. | |
2015 | ||
Caronte, Cerbero txakurra eta hildakoen hiru epaileak bere musika malenkoniatsuarekin. | Modu berean lortu zuen Hadesen bihotza biguntzea eta, honen baimenarekin, Euridice askatzea. Hadesek baldintza bakarra jarri zion xedea lortzeko: | |
2021 | ||
Hortaz, azterketak, liburuak, etxerako lanak, arauak eta oztopo den guztiaren kontra agertzen dira nagusiki, ume eta nerabeak ahalik eta zoriontsuen izan daitezen, ahalik eta luzaroen; kontrara, kritikoak diren gurasoak ilusio zapaltzaile eta ozpindutzat hartzen dira. Eskolan zein Gabonetako mitoetan zoriontasunaren mezu hiperkapitalista nagusi den neurrian, denok zoriontsu izateko eskubidea duten neurrian, uneren batean edo bestean konturatuko dira umeak" ekonomia magikoa" fraude hutsa dela, jarrera txarra edo desegokia dutenek ere egundoko opariak jasotzen dituzten | modu berean lortzen dituztelako kalifikazio apartak ezer gutxi egin duten ikasleek. Zertarako esfortzatu, beraz? | |
2022 | ||
Aditu guztiek bat egiten duten moduan, zatidura intelektualetik independentea da Beraz, adimen testetan puntuazio altua duten adingabeei ere eragin diezaieke. Hala ere, TA daude profil kognitiboarekin zerikusia dutenak, non gure trebetasunak eta gure ahuleziak batera baitaude. Ikuspegi neurobiologiko horren arabera, gizabanako guztiek antzeko profil kognitiboa dutela eta, beraz, helburu berak | modu berean lortu behar dituztela dioen hezkuntza sisteman errotutako premisa okerra litzateke. Cristina Boixek, Sant Joan de Déu ospitaleko neuropsikologoak, dioenez, “gero eta gehiago dakigu nork bere ezaugarriak dituela ikaskuntzaren esparruan”. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Pamiela | 2 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
modu bera | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
modu bera lortu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |