Emaitzak: 7
2002 | ||
Curriculuma gaztelaniaz diseinatuta dago: horrek eragina du irakasgaien kopuruan (ez zaio egokitzen euskarazkoeskariari, ezta euskarazko eskaintzaren ahalmenari ere) eta bai curriculumaren izaeran bertan ere (euskaraz gutxiagoeskaini balitz, irakasgai horiek beste | modu batean antolatu lirateke). | |
Teknika hauek lagunduko digute eta, jakina, eskola jarduera beste | modu batean antolatzea eskatuko diote irakasleari. | |
2005 | ||
a. Lan-taldeari beste | modu batera antolatzeko esan behar dio. | |
2006 | ||
eta bere analisi juridikoa ordenatzeko sistema berrien planteamendua. Literatura feminista asko dago bertan tematua, hala eta guztiz ere, arlohau beste | modu batean antolatzeko aukera emango duen sistema finkatu bat faltazaigu. Hori dela eta, Familia Zuzenbidea ikuspuntu berdinzaleago batetik aztertzeko aukera emango digun kategorien eta kontzeptu juridikoen sistema berria kontsolidatu artean, ez daukagu gaiaren baitan izaten den banaketa klasikora jo besteaukerarik, nahiz eta familiaren ikuskera tradizional eta hierarkiko baten isla izan. | |
2007 | ||
Horrez gain, instituzio horieizientziaren eta politikaren arteko zedarripena bermatzeko ardura ere badagokie.Izan ere, tarteko organizazio horien existentziak ez dakar zientziaren eta politikaren arteko muga ezabatzea. Hori bainoago, organizazio eredu berriekin mugaespazioak beste | modu batera antolatzen dituzte. Modu horretan, bakoitzaridagozkion arazoen itzulpena ahalbidetzen da eta, aldi berean, ondokoaren posibletik bi eremuak babesten dira. | |
2014 | ||
Elena/ Eleno de Cespedes, mulatoa eta liberatutako esklabo afrikar batenalaba, emakumezko anatomiarekin jaio zen, 1545ean. XVI. mendeko Andaluziangertatu zen ustezko hermafroditismo kasua izan zen, zeinetan generoa, arraza etamaila soziala ustekabeko | modu batean antolatu ziren, kategoria joko liluragarriasortuz. Azkenean de Cespedes auzipetua eta kondenatua izan zen, baina ez trabestiaizateagatik, bigamia praktikatzeagatik baizik. | |
2017 | ||
Zuek ikusi behar duzue nola ulertzen dituzuen akatsak, zein markotatik ulertzen dituzuen eta nola jokatuko duzuen zuen ikasleen akatsen aurrean. Horretako ikaste testuinguruak beste | modu batean antolatu ditugula pentsatu duzue, aukeretan oinarrituta...) |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 7 (0,05) |
Lehen forma
modu | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
modu bat | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
modu bat antolatu | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |