Emaitzak: 3
2016 | ||
Beste batzuetan, berriz, aurki daitezke aztarnak, baina jentilen irudi ezkorra nabarmen nagusitzen da, edota bera da dagoen bakarra. Euskal Herrian berriz, akulturazio indoeuroparraren geruza meheagoa izaki, jentilak | modu baikorrean gorde dira sarritan, eta kristauak baino kristau hobeak zirela topiko gisa gorde da egundaino hainbat eskualdetan. Halere, honelako irudi baikorra ez da Euskal Herriko esklusiboa. | |
2021 | ||
Errealitatetik ihes egiteko aukera ematen digun infantilismoa onartu dugu, mendebaldean nagusi den zoriontasunaren kulturak lagundurik. Izan ere, Zientzia Positiboak gozatzera animatzen gaitu, errealitatetik mingarria zaiguna ezkutatu eta barnean gotortzera, errealitatea aldatzeko edo iraultzeko grinari uko egin eta egoerara kexatu barik moldatzera, pentsamendu zein jarrera negatibo edo ezkor kutsakorrak ezabatu eta denontzat onuragarri omen den bizitzeko | modu baikorrari heltzera, sentimendu eta emozio ezkorrak zein pesimismoa lurperatzea eta geroz eta baikor eta zoriontsuago bilakatzera, etab.; hots, ume handiaren edo Peter Panen lagun diren ume galduak bihurtzea dakar infantilismo horrek. Eta, horretarako, ume eta nerabeak burbuila immunologikoan babesturik eduki behar ditugu, eskola oskol huts bihurtzen delarik: | |
Ikuspegi nagusiaren arabera, bereziki egungo paradigma aldaketarekin, eskolak ez du kultura erreproduzitzen besterik gabe, gizartea hobetzeko instituzioa baita. Aitzitik, oraindik ere askok eta askok eskola ikusteko | modu baikor hori jartzen dute zalantzan, horien arabera heziketa sistemak kultura erreproduzitzen jarraitzen baitu oinarrian. Batetik, heziketa sistemako aktore edo agenteak, irakasle edo bestelako langileak izan, izaki kultural aktiboak diren neurrian, kulturaren parte diren heinean, informazioaren igorle neutral hutsak ez direla erakusten dute lanok; eta, bestetik, etnografoek agerian dagoenari uko egin eta" ezkutuko curriculuma" ikertzeari ekin diote, hots, inplizituki —eta ez esplizitukiirakasten denari. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 3 (0,02) |
Lehen forma
modu | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Pamiela | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
modu baikor | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
modu baikor gorde | 1 (0,01) |
modu baikor heldu | 1 (0,01) |
modu baikor hori | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |