Emaitzak: 5
2015 | ||
Forma geometrikoa eraikitzeko ikaslearen balizko ezintasun baten aurrean, irakasleak erabaki dezake ikaslea pausoz pauso gidatzea forma lortzeko prozeduran. Horrela, ikasleak ez du erabakirik hartzen, ez du egoeraren gainean eragiten eta ez du lanabesa | modu autonomoan erabiltzen. | |
Helburua argia da: irakasleek tresna informatiko hori | modu autonomoan erabili behar dute, eraikuntzen, zereginen eta egoeren diseinurako eta ebaluaziorako. Ondorioz, galdera hauei erantzuna eman behar zaie: | |
2020 | ||
Konfiantza horrek arazoak azkar konpontzen lagunduko du, baita gerta ez daitezen ere. 3 Beharrezko adina eta heldutasuna baloratzea. Adingabeak bere gailua | modu autonomoan erabiltzeko adinako ardura duen baloratu behar dugu, arriskuan jarri gabe eta praktika arriskutsuetan erori gabe. 4 Gailuak babestea. | |
2023 | ||
Bideo-jokoen eta lineako jokoen bidez ere erlazio esanguratsuak gara ditzakete. Halaber, ohartarazi dute “urte batzuk geroago pantailak | modu autonomoan erabiltzen hasten denerako sortu behar den elkarrenganako konfiantzazko gune hori sortzeko etapa kritikoa dela”. Gomendioak Haurrek egunean bi ordu baino gutxiagoko pantailak erabil ditzakete. | |
Horren ondorioz, estadio honetan dauden pertsonek ez dute smartphoneen gisako tresna ahaltsuak egoki eta | modu autonomoan erabiltzeko gaitasuna, kasu gehienetan. Baina ez hori bakarrik, sare sozialek eta bideojokoek ematen dituzten uneoroko sari horiek bat egiten dute etapa horretan accumbensean naturalki dugun garapen bizkorrarekin eta, ondorioz, plazer horren bilaketan erortzeko arrisku handiagoa du nerabearen garunak, heldu batenarekin alderatuta, hau da, adikzioan erortzeko eta gehiegizko erabilpena emateko erraztasun handiagoa izango dute naturalki, zailtasun handiak baitituzte bere buruari limiteak jartzeko, izan ere, aurretik esan bezala, accumbensaren garapena une horretan kortex prefrontalarenaren gainetik dago garapen mailari dagokionez. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 5 (0,03) |
Lehen forma
modu | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
UEU | 2 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
modu autonomo | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
modu autonomo erabili | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |