Emaitzak: 8
2007 | ||
• Euskaltegien arteko lankidetza; sare | moduan antolatu beharra dago. Izan ere, lehiakideak garela ahaztu gabe, komunean ditugun beharrak identifikatu behar ditugu eta horiei erantzuna emateko lankidetza bideak jorratu behar ditugu. | |
hutsa (apriorizkoa). Parte ideal huts hori, adimenaren («Verstand») 224 konektapen soilena, formal logikoa da, eta besteak beste arau gramatikaletan gauzatzen da, horiek printzipioz zelangoak izan behar duten, «kontzeptuetatik [kategorietatik] dedukzio soil bitartez» asma baitaiteke, adibidez denbora zein/ zenbat alditan eta | modutan antolatu behar den aditzean espresio beteginerako225 Hizkuntza guztiek aldi eta modu berberak ez badituzte (sanskritoak eta grekoak, esaterako), diferentzia hauek hizkuntza batetik bestera «konbinazio» okerren edo ez askien korolarioak baino ez dira226 Konbinazioen desegokitasunaren arrazoiak, berriro, erakarpen fonetiko nahastaileak izan litezke, edo hizkuntzaren sorreran bertan izpiritu (nazi... Hemengo inperfekzio hauen kasuan, hizkuntza ez da pentsamenduaren exijentzia logiko edo egituralak osoki betetzera iristen, edo hizkuntza bat hobeto iristen da beste bat baino, edo okerrago. | |
2010 | ||
Euskaldunok lehen pertsonan planteatu behar dugu, geure beharren arabera. Komunitate nazional | moduan antolatu behar badugu, ez da besteen betebeharra, geurea da bakarrik. Behar konkretu batzuk baditugu, eginbehar konkretu batzuk ere bai. | |
2011 | ||
Haurrak bere gauzetan ordena mantentzea nahi badugu, horretarako espazio egokia eman behar diogu. Gela edo joko gela ahalik eta gehien errazteko | moduan antolatu behar dira. Zenbait jarraibide aplikatzea komeni da: | |
2013 | ||
Informazioa ematerakoan, hainbat modutara antola dezake informazioa igorleak. Komunikazio asmoak edo helburu orokorrak markatzen du zer | modutan antolatu behar duen igorleak informazioa. | |
2015 | ||
Franco hildakoan, frankismoaren barruan ere bi jokabide nabarmendu ziren: ‘bunkerista’ deitu daitekeena, dena zegoen bezala defenditu behar zelakoan nahiz eta estatua bunker setiatu baten | moduan antolatu behar izan, eta jarrera ‘gatopardista’, eszena politikoan batik bat UCDk errepresentatu zuena. | |
2023 | ||
Beraz, nire ondorioa zera da: orain inoiz baino gehiago konfiantza loturak indartu behar direla eta elkarlaguntzan oinarritutako babes | moduak antolatu behar direla. Marc, Dani, Ramon, nagusiak eta jarraitzaileak: | |
XVIII. mendera egin behar da atzera botere banaketaren hastapenetara iristeko. «Botereaz ez abusatzeko, botereak boterea geldiarazteko | moduan antolatu behar dira gauzak», utzi zuen idatzita orduan Montesquieuk. Teorian, elkarrekiko independenteak dira botere betearazlea, legegilea eta judiziala, eta azken horri dagokio besteen gaineko kontrola. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Pamiela | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
modu antolatu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
modu antolatu behar | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |