Emaitzak: 2
2018 | ||
Profesionaltasunerako gaitasunak programaren xede nagusia da helburu pertsonalak eta profesionalak lerrokatzeko bermea eskaintzea, eta horiek, aldi berean, lan merkatuaren egiturarekin eta testuinguruarekin koherenteak izatea. Zehatzago esanda, ekimen honen helburua da ikasle parte hartzaileek, ikasle etapan zehar, beren interesetan eta helburuetan oinarritutako bizitza eta karrera plan bat diseinatzea, garapen pertsonal eta profesional hobea | lortzeko tresna paregabea izango baita. Profesionaltasunerako gaitasunakPrograma honen bidez, ikasleek adituen laguntza izango dute beren plana diseinatzeko, jarduera akademiko eta kokurrikularretan oinarrituta; karreran lortutako trebetasun eta konpetentziei buruzko dokumentu zorro propioa garatzeko; eta beren talentua enpresa eta erakundeei eskaintzen ikasteko, betiere balioa eta ongizatea sortzeko ikus... Parte hartzen duten ikasleen hautaketari dagokionez, hurrengo taulan azaltzen diren fakultateek 2018ko otsailetik aurrera proba pilotu hori garatuko duten lehen ikasturteko hautagaiak aukeratuko dituzte, nahiz eta proiektu horrekin zerikusia izango duen talde profesionala arduratuko den hautagaien egokitasuna berresteaz, proposamen honen hurrengo atalean deskribatzen den hautaketa prozesuaren bidez. Hau da, fakultate bakoitzak 30 pertsona aukeratuko ditu, eta horietako 15ek programan parte hartuko dute.Programaren funtzionamenduari dagokionez, Gipuzkoa Talent estrategiako teknikariak harremanetan jarriko dira programan parte hartzen duten fakultate guztiekin, horiek hautaketa prozesuan parte hartuko duten 30 pertsonen aurrehautaketa egin dezaten, bakoitzak egoki iritzitako irizpideari jarraiki. | |
Profesionaltasunerako gaitasunak programaren xede nagusia da helburu pertsonalak eta profesionalak lerrokatzeko bermea eskaintzea, eta horiek, aldi berean, lan merkatuaren egiturarekin eta testuinguruarekin koherenteak izatea. Zehatzago esanda, ekimen honen helburua da ikasle parte hartzaileek, ikasle etapan zehar, beren interesetan eta helburuetan oinarritutako bizitza eta karrera plan bat diseinatzea, garapen pertsonal eta profesional hobea | lortzeko tresna paregabea izango baita. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lortu | 2 (0,01) |
Lehen forma
lortzeko | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
aiurri.eus | 1 (0,01) |
Maxixatzen | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lortu tresna | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
lortu tresna paregabe | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |