Emaitzak: 8
2003 | ||
ETArekin amaitzeko, ETAk defendatzen duen guztiarekin amaitu behar da, ETAk, berez, ideia okerrak baino ezin baititu aldarrikatu. Euskara, horrela, bere helburu okerrak | lortzeko tresna bat baino ez da ETAren eskuetan. Halako diskurtsoarekin, eta urte batzuetan jokaera selektiboa erabili ondoren, ETA apur batzuen kontua zela islatzeko, Espainiako Gobernuak amaitutzat ematen du fase hori, eta frankismopekoa berreskuratzen du, bete betean, ETA eta bere ingurua helburutzat joz. | |
2015 | ||
– Generoetako corpus espezializatuak | lortzeko tresna bat garatzea | |
Eta badakigu kultura baten parte dela eta hori guztia. Baina[...] ikusten dugu dozentzia emateko tresna bat, eta batez ere lanpostua | lortzeko tresna bat dela[...] Nik uste dut haiek [zaharragoek] ikusten dutela euskara beraien kulturaren parte nagusi bezala. Eta guk, edo behintzat nire inguruko batzuek, ez. | |
Nik ez dut hitz egin nahi euskaraz beste leku batean, unibertsitatean izan ezik. Nire lanpostua | lortzeko tresna bat izan da eta listo. Ez da euskara gorrotatzea, baina... | |
2016 | ||
izadia eta haren logika zuzenean hautematea nahiz harekiko sentsazioak eta esperientziak pertsonalizatzea, nola eta parte hartzea bultzatzen eta adimena lantzen duten joko pedagogikoen bidez. Eta irakaskuntzaren aurreragoko urratsetan irakasgai tradizionaletan txerta daiteke ingurumen hezkuntza, hala nola natur zientzietan, biologian, geografian eta abarretan. Horrez gainera, ingurumen hezkuntzaren helburuak | lortzeko tresnetako bat eskolan jarduerak antolatzea da, ikasleengan ingurumena babesteko kezka sustatzeko eta suspertzeko. Noski, jarduera horiek ingurumenarekin eta haren kontserbazioarekin zerikusia duten ekintza zehatz eta eredugarriak izan behar dute. | |
2021 | ||
" ETAk biolentzia iraultzailea erabiltzen du helburu politikoak lortzeko. Biolentzia politikoa helburuak | lortzeko tresna bat da, eta, hipokresia alde batera utzita, ezagutu behar dena denek erabiltzen dutela: estatu guztiek, herri guztiek egiten dute, hala edo nola. | |
2023 | ||
Aitortu du egungo ereduak ez datozela bat ikastetxeetako errealitate soziolinguistikoekin. ETB1en egin dioten elkarrizketan, esan du eredu linguistikoak helburu jakin bat | lortzeko tresna bat direla; alegia, DBH amaitzerako ikasleek euskaraz eta gaztelaniaz B2 maila eskuratzea eta beste hizkuntza batean B1a izatea lortzeko tresna bat. | |
Aitortu du egungo ereduak ez datozela bat ikastetxeetako errealitate soziolinguistikoekin. ETB1en egin dioten elkarrizketan, esan du eredu linguistikoak helburu jakin bat lortzeko tresna bat direla; alegia, DBH amaitzerako ikasleek euskaraz eta gaztelaniaz B2 maila eskuratzea eta beste hizkuntza batean B1a izatea | lortzeko tresna bat. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lortu | 8 (0,05) |
Lehen forma
lortzeko | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
lortu tresna | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
lortu tresna bat | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |