Emaitzak: 2
2015 | ||
9 Poztu nau, inola ahal izanez gero, gure aita jeneralaren bidez probintzia | lortzen saiatzeak ere; izan ere, ezin jasanezko gerra da prelatuaren gogoz kontra jardutea. Diruaz egitekoa bada, Jainkoak emango ditu, eta eman bekie lagunei, eta Jainkoarren berorren aitatasunak ardura har beza gelditu gabe joan daitezen. | |
2020 | ||
Izan ere, nahiz eta Benejam ek (1997), Lopez Facal ek (2000) eta Cuenca-k (2006) emandako ikuspuntuak Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzara zuzenduak izan, ezagutza giza ekintza erreflexibo eta kritiko gisa ulertuta, bat egiten dugu haiekin, eta Lehen Hezkuntzara egokitu. Esan nahi baita, Gizarte Zientzien ikuspegi kritiko batetik hasita, gertakarien intentzioa bera ere azpimarratu nahi dugu, baita gizartea hobetzeko balioak transmititzen eta baita herritarren inplikazioa | lortzen saiatu ere, gizartean eragiteko. Ondarearen didaktikaren oinarrizko xedea iraganeko eta oraingo gizarteak ulertzea da, ondareelementuak lekuko eta aldi berean aztertzeko iturri ere izan daitezen, bai eta haien bidez iraganeko ezagutza lortu ahal izatea ere egungo egoera ulertzeko eta etorkizuna iragartzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lortu | 2 (0,01) |
Lehen forma
lortzen | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Karmel Argitaletxea | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lortu saiatu | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
lortu saiatu ere | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |