Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 84

2002
‎Hala, Espainian muntatzen diren eta EuroNCAPren “crash test” ak gainditu dituzten ia modelo guztiek lau izarreko puntuazioa lortzen dute bidaiariak babesteko atalean, eta Rénault Mégane berriak ere —Palentzian ekoitzia— puntuazio gorena lortzen du (bost izar). Renaultek Espainian ekoizten duen beste modeloak, Valladolideko instalazioetan ekoizten den Clioak, lau izar lortu ditu talka probetan, Bartzelonan fabrikatutako Nissan Almera Tino monobolumenak lortutako puntuazio bera. Lau izar ere lortu zituzten:
2003
‎Gainerakoek parte hartzeari utzi zioten, hil egin ziren edo ez zuten osatu azterketa. Antibiotikoak hartzen zituztenen testetan lortutako puntuazioak batez beste 2,75 jaitsi ziren sei hilabeteren buruan, plazeboa hartu zutenak baino gutxiago. Taldeen arteko alde hori estatistikoki adierazgarritzat jo zen.
2007
‎Izan ere, aztertutakoen %50ek bakarrik lortu zuen dominaren bat, eta 42 bakarrik (guztizkoaren %8) lortu zuen urre preziatua. Rankingak Olinpiadetako arauen arabera lehiaketa indibiduala bada ere, ohikoa da" ranking ez ofizialak" egitea, herrialde bakoitzeko parte hartzaileen puntuak batuta lortutako puntuazioarekin. Hala, zerrenda horien arabera, Txina da azken edizioetako lider ukaezina, azken urtean urrunago joan gabe, herrialde horretako sei parte hartzaileek urrezko domina lortu zuten, eta horietako lau lehen 10 sailkatuen artean zeuden.
‎Epaimahaiak, lehiaketan parte hartzen duen bitartean, azken emaitza ez ezik, proiektuak gauzatzeko eta garatzeko parte hartzaileen trebetasunak eta gaitasunak ere baloratzen ditu, eta azken puntuazioa ematen dio ikasle bakoitzari, faktore horien arabera. Lortutako puntuazioaren arabera, ikasleek urrezko, zilarrezko edo brontzezko domina jasotzen dute modalitate ezberdinetan. Halaber, puntuazio altuena lortu duen ikasleak Albert Vidal saria jaso du.
‎Uniqualen irtenbidea, matematikoa da: bider 1,2 Hau da, irakaskuntza zein ikerkuntzaren esparruetan irakasle edo ikertzaile batek lortutako puntuazioa biderkatuko da aipatutako koefizientearekin. Baldin eta esparru bakoitzaren erdia unibertsitarioak euskaraz garatu badu.
2008
‎taula. Haurren ehunekoak Hasierako hitzak ataleko ulermenean lortutako puntuazio tarte bakoitzean: 0, 1 edo 3 puntu (8 hilabete) 44
‎4.10 taula. Haurren ehunekoak Esaldiak azpiataleko ulermenean lortutako puntuazio tarteetan, hilabeteka (8 hilabete) 45
‎4.12 taula. Hitz zerrenda azpiataleko ulermenean lortutako puntuazioen estatistiko deskribatzaileak, hilabeteka (8 hilabete) 49
‎4.13 taula. Haurren ehunekoak Hitz zerrenda azpiataleko ulermenean lortutako puntuazio tarteetan, hilabeteka (8 hilabete) 49
‎4.14 taula. Hitz zerrenda azpiataleko ekoizpenean lortutako puntuazioen estatistiko deskribatzaileak, hilabeteka (8 hilabete) 51
‎4.15 taula. Haurren ehunekoak Hitz zerrenda azpiataleko ekoizpenean lortutako puntuazio tarte bakoitzean, hilabeteka (8 hilabete). 51
‎4.4 irudia. Hitz zerrenda azpiataleko ulermenean lortutako puntuazioen batez bestekoak, hilabeteka (8 hilabete) 48
‎4.5 irudia. Hitz zerrenda azpiataleko ulermenean lortutako puntuazioen batez bestekoak, sexuaren eta adinaren arabera (8 hilabete)... 50
‎4.6 irudia. Hitz zerrenda azpiataleko ekoizpenean lortutako puntuazioen batez bestekoak, hilabeteka (8 hilabete) 50
‎4.7 irudia. Hitz zerrenda azpiataleko ekoizpenean lortutako puntuazioen batez bestekoak, sexuaren eta adinaren arabera (8 hilabete)... 52
‎4.4 irudia. Hitz zerrenda azpiataleko ulermenean lortutako puntuazioen batez bestekoak, hilabeteka (8 hilabete).
‎4.12 taula. Hitz zerrenda azpiataleko ulermenean lortutako puntuazioen estatistiko deskribatzaileak, hilabeteka (8 hilabete).
‎4.13 taula. Haurren ehunekoak Hitz zerrenda azpiataleko ulermenean lortutako puntuazio tarteetan, hilabeteka (8 hilabete).
‎4.5 irudia. Hitz zerrenda azpiataleko ulermenean lortutako puntuazioen batez bestekoak, sexuaren eta adinaren arabera (8 hilabete).
‎4.6 irudia. Hitz zerrenda azpiataleko ekoizpenean lortutako puntuazioen batez bestekoak, hilabeteka (8 hilabete).
‎4.14 taula. Hitz zerrenda azpiataleko ekoizpenean lortutako puntuazioen
‎4.8 taula. Haurren ehunekoak Hasierako hitzak ataleko ulermenean lortutako puntuazio tarte bakoitzean: 0, 1, edo 3 puntu (8 hilabete).
‎Testaren beste hizkuntzetarako egokitzapen batzuetako emaitzak eta euskararako egokitzapenarenak 4.44 taulan konparatzen dira. Ikus daitekeenez, euskararako egokitzapenaren bidez lortutako puntuazioek gainerako bertsioek adinako egonkortasuna erakusten dute.
‎4.7 irudia. Hitz zerrenda azpiataleko ekoizpenean lortutako puntuazioen batez
‎Atal honetan hizkuntzaren erabileraren inguruko informazioa jasotzen da, eta hortxe dago neurtuta 16tik 30 hilabete bitarteko haurrek iraganaz, etorkizunaz eta bertan ez dauden objektu eta pertsonez aritzeko zein joera duten. Atal honetako item kopurua bostekoa da eta haurrek batez beste erdietsi edo lortutako puntuazioa
‎Gramatika marka horien garapena adierazteko osatu da 4.14 irudia, atal honetan haurrek hilabeteka lortutako puntuazio osoen batez bestekoen bidez. Emaitzek morfologiaren garapen mailakatua eta etengabea erakusten dute. Lehenengo markak 19 hilabetetik aurrera agertzen dira; 23 hilabetetik aurrerako haurrek batez beste zerrendako 2 atzizki baino gehiago ekoizten dituzte, eta 26 hilabetetik aurrerakoek bikoiztu egiten dute ekoizpena, lau atzizkitara iritsita.
‎Fase honetan, Hautapen Batzordeak ikasleak ebaluatuko ditu kultura orokorreko idatzizko proba baten, elkarrizketa pertsonal baten, test psikologiko baten eta eztabaida proba baten bidez; proba horiek gainditzen dituztenak, normalean, ikasleen erdiak, asteburu berean egiten den azken fasera igaroko dira; fase horretan, hautagaiek talde dinamika bati eta Fundazioko Patronatuko kide guztiekin egindako beste elkarrizketa pertsonal bati egin diote aurre. Ikasle bekadunak hautatu ondoren, destinoko ikastetxeak esleituko zaizkie hautapen prozesuko proba guztietan lortutako puntuazioen arabera. Horrela, puntuazio handiena lortu duen pertsona izango da ikastetxea aukeratzen lehena, eta horrela hurrenez hurren.
‎Lanpostu publiko batean sartzea Oposizioak dira enplegu publikora iristeko bide nagusia. Nahiz eta batzuetan lehiaketa erabiltzen den izangaien merezimenduak ebaluatzeko, Administrazioan lanpostu bat lortzeko metodorik ohikoena oposizioarena da, hau da, aurkezten direnen gaitasuna eta gaitasuna zehaztuko dituen azterketa bat egitea, eta lortutako puntuazioaren arabera lanpostua lortzeko ordena finkatzea. Proba horrek (edo probek, kasu batzuetan bat baino gehiago baitago) irizpide berberekin neurtzen ditu izangai guztiak, eta, hartara, lanpostua berdintasun, merezimendu eta gaitasun baldintzetan lortzea bermatzen du.
‎Saioaren irabazleaz gain, beste bost izen daude oraindik zehazteke, eta horiek bost kanporaketetan lortutako puntuazioen araberakoak izango dira. Aukerak zabalak dira.
2009
‎Magrebeko pertsonek beste taldeekin konparatuta, harreman gutxiago dituzte, eta distantzia kultural handiagoa eta emozio negatibo gehiago sentitzen dituzte. Halaber, ezkutuko aurreiritzietan eta adierazitakoetan lortutako puntuazioak populazio autoktonoak aurreritziak edukitzeko joerarik ez duela erakutsi zuen. Hala ere, puntuazioak ebaki puntutik gertu agertzen dira.
‎Ondoren alegazioak aztertu eta baloratuko dituzte eta, ateratako ondorioen gainean, emandako puntuazioak aldatu edo mantenduko dituzte. Plazen zozketa Lehenengo behin behineko zerrenden erreklamazioen ondoriozko aldaketak konpondu ondoren, erkidego bakoitzak ezarritako lehentasunezko baremazio irizpideak aplikatzen dira, lortutako puntuazioaren arabera ordenatutako eskatzaileen behin betiko zerrenda egiteko. Baina hori ez da hemen amaitzen; izan ere, eskaera batzuen artean puntu berdinketa badago, zozketa publiko bat egin behar da ebazteko.
2010
‎Galde sorta honetako bi bertsioetan, ezjakintasunagatik edo ezintasunengatik (adibidez, itsu egoteagatik) zenbait galdera ez dira egiten. Gero, zuzendutakopuntuazio osoa kalkulatzen da, lortutako puntuazio osoarekin hiruko erregelaaplikatuz. Adibidez, adinekoa itsua bada eta ezin badu 30 puntutik 4 puntu lortu, gehienez azken puntuazioa 26koa izango da.
‎Fase orokorra: kalifikazioa fase honetako ariketetan lortutako puntuazioen batez bestekoaren emaitza da (irakasgai komunetako hiru edo lau gehi modalitateko ariketa bat). Gutxienez 4 puntu lortzen badira gainditzen da.
‎Kupo muga duten goi mailako titulazioetako lanpostuen esleipena arautzeko beharrezko prozedura da. Ikasketa hauetan, lanpostu hutsak ikasle bakoitzaren onarpen notaren arabera esleitzen dira, hau da, sartzeko azterketa honetan lortutako puntuazioaren batez besteko ponderatuaren eta batxilergoko batez besteko notaren arabera. Ikasle guztiek ez dute lortzen hautatzen duten titulazioa eskuratzeko behar den eten nota.
‎Lehenengo hiru hilabeteetan jaiotako ikasleen %15ek ikasturtea errepikatzen du, eta laugarren hiruhilekoan jaiotakoen %25ek. Proban lortutako puntuazioei dagokienez, handienek emaitza hobeak izan dituzte txikienen aldean, baina ez dituzte balio esanguratsuak.
‎Gai horiei buruzko ezagutzak batera ere neur daitezke. Jokalariak jokoaren mailak gainditzen ditu eta, amaitzean, lortutako puntuazioa lortzen du. Batzuetan, joko horiek parte hartzaileei erregistratu eta bakoitzak lortutako puntuen araberako rankinga egiten dute.
‎test luze batek jarduera zerrenda bat jasotzen du, non ikasleak jarduera horiek egiteko gustukoa edo nahigabea duen markatu behar duen, bere esperientzia edo lehentasunetatik abiatuta. Emaitzak interes akademikoko arloetan lortutako puntuazioa eta lortutako profilarekin lotura handiena duten karrerak erakusten ditu. Unibertsitate interesen testa:
‎ikasleak unibertsitate ikasketengatik dituen interesak identifikatzeko diseinatutako proba. Amaitzean, interes talde bakoitzean lortutako puntuazioa eta horiei lotutako lasterketak lortzen dira. Lanbidea aukeratzen du:
2011
‎Aldez aurretik jasotako ikus entzunezko heziketa handia zuen ikaslerik ez da topatu ikerketan parte hartu zutenen artean. Taldeen arteko desberdintasunak ez dira nabariak lortutako puntuazioari dagokionez. Puntuazioen batez bestekoak ez dira progresiboki igotzen aurreko prestakuntza mailaren arabera, espero zitekeen bezala.
‎Ikus entzunezko gaitasunaren sei dimentsioetan lortutako puntuazioak alderatuta, nabaria da teknologia arloan lortutako arrakasta. Gainerako eremuetan lortutako kalifikazioak suspentso baxuaren inguruan gelditzen dira, 16 taulan ikus daitekeenez.
‎Gure asmoa garbia zen: egiaztatzea ea gazteek lortutako puntuazioak hobeak ziren dimentsioren batean edo bestean. Egindako azterketan ikus entzunezko gaitasuna osatzen duten dimentsioen arteko korrelazio estatistikoak9 aurkitu dira.
‎Gauza bera gertatu da teknologia edo produkzioa alderatu direnean aipatu interpretaziozko hiru dimentsio horiekin. Kasu guztietan, puntuazioa zenbat eta altuagoa izan, orduan eta hobea da lortutako puntuazioa ikus entzunezko mezuen harreraren eta errezepzioaren eremuan, ideologiaren eta balioen interpretazioan eta ezaugarri estetikoen hautematean eta balioespenean; alegia: ikusizko kulturaren oinarrizko produktuak diren ikus entzunezkoak ulertzeko gaitasunean.
‎Aurreko prestakuntza, berriro ere, ez da baliagarria izan balio ideologikoen transmisioari buruz era autonomoan hausnartzeko eta idatziz argudiatzeko. Prestakuntzaren mailaren arabera igo beharrean, gero eta apalagoa da lortutako puntuazioa, 13 taulan jaso bezala. Erlazio negatibo nabarmena dago interpretatzeko gaitasunaren eta aurreko prestakuntzaren artean.
‎Galdetegian lortutako puntuazio baxua eta eztabaida taldeetan emandako hausnarketa alderatuta, ondoriozta daiteke gazteek masa kulturaren ideologia errazago antzematen dutela lagunen arteko eztabaiden bitartez nork bere aldetik egindako hausnarketaren bidez baino.
‎Hain zuzen ere, Bost Faktore Handietan lortutako puntuazioen muturrak erabil litezke nortasun normala eta patologikoa bereizteko. McCrae, Costa eta Busch (1986), Wiggins eta Pincus ekin (1989) batera, aitzindariak izan ziren Bost Faktore Handien eta nortasunaren nahasteen arteko harremanak aztertzen.
‎Analisi faktorialari esker nortasunaren egitura hierarkiko bat ezarri da, faktore orokorrak eta faktore horiek osatzen dituzten fazeta espezifikoak bereiziz. Reynolds eta Clark en arabera (2001), Bost Faktore Handien galde sortetan lortutako puntuazioek aurresaten dute nortasunaren nahasteen diagnostikoa, baina fazeten mailako puntuazioen arabera hobeto aurresaten dira nahasteak faktoreen mailako puntuazioen arabera baino. Horrela, mendeko nortasunaren nahastea eta nortasun saiheskariaren nahastea neurotizismoarekin korrelazionatzen dira, baina erregresio anizkoitzaren analisiak adierazten du mendeko nahastea neurotizismoaren depresio eta zaurgarritasun fazetekin erlazionatua dagoela batez ere, eta nortasun saiheskariaren nahastea neurotizismoaren barne herstura sozialaren fazetarekin erlazionatua dagoela batez ere.
‎16 hilabete bitartekoena, 19, 22, 25 eta 28. Bestalde, hiztegiaren ekoizpenean hiru azpitalde sailkatu dira lortutako puntuazioaren arabera: maila txikikoak (33 pertzentilaren behetikoak), maila ertainekoak (34 eta 67 pertzentilen artekoak) eta maila handikoak (68 pertzentilaren goitikoak).
‎Behin betiko baremazio zerrendak: aurkeztutako erreklamazioak aztertu eta baloratu ondoren, ikastetxeek behin behineko puntuazioak aldatu edo mantenduko dituzte eta behin betiko zerrendak argitaratuko dituzte, lortutako puntuazioaren arabera ordenatuta. Ikastetxean zenbat ikaspostu dauden jakinez gero, zerrenda horrek lehen ikuspegi bat ematen die gurasoei, ikasleak ikastetxean lanpostua lortzeko edo ez lortzeko dituen aukeren gainean.
2012
‎Hurrengo urteetan beste lan batzuk atera bazituzten ere, ez zuten eskuratu gaur gogora ekarri dugun abestiarekin lortutako arrakasta. Hala ere, 1997an Irlandaren ordezkari izan ziren Eurovison lehiaketan eta lehenengo postua lortu zuten, une horretara arte irabazle batek lortutako puntuazio altuenarekin.
‎Hala, tratamenduen arteko konparaketak egitean, bi prozedura erabili ziren: batetik, neurketa bakoitzean lortutako puntuazio zuzenak erabili ordez, neurketa batetik bestera zegoen diferentzia erabili zen; eta bestetik, puntuazio zuzenak konparatu ziren ANCOVA analisiaren bidez, hasierako puntuazioak kobariante bezala erabiliz beraien eragina kontrolatze aldera.
2013
‎Ondoren, dadoa «botatzeko» klikatu eta galdera horri erantzuten zaio. Dadoarekin lortutako puntuazioari esker, ibilbide hau egin daiteke: Afrika eta kontinente horri buruz gehiago ikastea.
2014
‎motibo sakona, estrategia sakona, azaleko motiboa eta azaleko estrategia. ...bezala (Justicia et al., 2008; González et al., 2011; Duff eta McKinstry, 2007), azaleko estrategiaren eskalaren emaitzak ahulak dira, gogoratu behar da ereduaren eta datuen arteko doikuntza aztertzen duten estatistikoen artean,? 2 estatistikoaren probabilitatea eta? 2 estatistikoaren balioaren eta askatasun graduen arteko zatiduraren indizeak ez zirela egokiak izan; hori dela-eta eskala horrekin lortutako puntuazioak tentuz tratatu behar dira. Ikasmolde bakoitzaren item guztiak kontuan hartuz (motiboa eta estrategia) sortutako eskalen dimentsiobakartasuna ez zen egokia izan, nahiz eta bi eskala hauen fidagarritasun koefizientea aurretik aipatutako lau eskalena baino hobea izan.
‎Jokoa honetan datza: bi dadoak jaurti eta lortutako puntuazioak batzean. Lagunari apustua egin diot:
2016
‎«Finala besta handi bat izateko parada izanen dugu», gaineratu du Ioana Itzaina Xilaba txapelketaren antolatzaileak eta finalaren aurkezleak.Bilan positiboaAurtengo berrikuntzetako bat izan da normalean baino saio gehiago antolatzea. Bi finalaurreko izan ordez, lau egin dituzte, eta bietan lortutako puntuazioaren baturaren bidez hautatu dituzte finalistak. «Bi saioetako giro onak utzitako aho zapore goxoz heldu ginen finalerdietara», aipatu du Itzainak.Hausnarketa baten ondorio izan zen finalerdietako saioak bikoiztearen erabakia, Itzainak azaldu duenez.
2017
‎Pertsona bat aztertu eta aurreko faktoreetako bakoitzean 1etik 10erako puntuazioa eman ondoren, haren nortasuna grafikoki adieraz dezakegu pentagono honen gainean. Faktore bakoitzean lortutako puntuazioa markatuko dugu eta puntu guztiak zuzenen bidez elkartuko ditugu. Horrek pertsona horren nortasuna bere osotasunean ulertzen lagunduko digu, eta urteetan zehar izan duen eraldaketa ere ikus dezakegu.
2018
‎Bertsolari gazteak entzuteko parada eskainiko du zitak," Bapateroak" taldea sailkatu baitzen lortutako puntuazioagatik bigarren fasera ere bai. Hortaz, Aroa Arrizubieta Euskal Herriko eskolarteko txapelduna, Unai Anda, Maddalen Arrausi eta Xabier Antia oholtzaratuko dira, aramaioarrekin batera. Asteburuko saioan erabakiko da bigarren talde finalista, Errioxako" Txandrio" sailkatu baitzen iragan astean.
2019
‎Galderen erantzun posibleak egia edo gezurra ziren eta hauetako 12 itemek konnotazio positiboa zuten (adibidez, oliba olioa etxean erabiltzea;+ 1 puntu) eta 4 itemekkonnotazio negatiboa (adibidez, ez gosaltzea; puntu). Lortutako puntuazio totalaren arabera (0 eta12 artean) Dieta Mediterraneoarekiko atxikidura hiru kategorietan sailkatu zen (atxikidura altua 8 eta12 puntuen artean, ertaina 4 eta 7 puntuen artean, eta baxua 0 eta 3 puntuen artean). Zenbat etapuntuazio altuagoa lortu, orduan eta Dieta Mediterraneoarekiko atxikidura hobeagoa zen.
‎5 Pribatutasuna galtzea: geolokalizazioaren ondoriozko segurtasun pertsonala, jokoak berak gainerako jokalariei emandako informazioa (ordutegia, jokoaren barruko lagunak, lortutako puntuazio edo trebetasunak eta mailak, etab.).), erabiltzaileak berak gainerako jokalariei partekatutako informazio pertsonalaz gain, edo bere profila konfiguratzean, hautatu dituen murrizketen arabera (argazkia edo avatarra, adina, izena). 6 Sarbidea eduki desegokiak adinerako edo heldutasunerako.
‎Beraz, abenduaren 1ean Tolosan jokatuko den final-erdian kantatuko du. Hauek izan dira gaurko saioan bertsolariek lortutako puntuazioak:
‎475 puntu eskuratuta, abenduaren 1ean Tolosan jokatuko den final-erdian kantatuko du. Ondorengoak atzoko saioan bertsolariek lortutako puntuazioak:
‎Bihar, kanporaketak jokatuko dira, eta, guztira, hamaika norgehiagoka izango dira. A multzoan, dagoeneko bi bikote hurrengo faserako sailkatuta daude, aurretik jokatutako partiduetan lortutako puntuazioa dela eta: Etxaniz eta Medina Gallastegi.
‎Udalak onartutakoaren arabera Aisiz Blai programan lehentasuna haur altsasuarrek izanen dute, herriko erroldan gutxienez urte bat egina dutenak hain zuzen ere. Programan onartuak izateko baremoa ezarriko da eta lortutako puntuazioaren arabera parte hartuko dute programan. Bestetik, udalak Amaia eta Bakea kaleetako sareak eta zorua berritzeko eta Zumalakarregi plazako zorua berritzeko lanen kontratazio espedientea onartu zuen.
‎Maiatzean zehar, hamalau saio egingo dituzte Gipuzkoako Txoko desberdinetan. Saio bakarrean abestuko dute bertsolari guztiek, eta saio horietan lortutako puntuazioaren arabera, 34 bertsolarik lortuko dute Gipuzkoako Txapelketarako txartela. Beñat Lizaso txapelketan sartuko da irailean, Euskal Herriko Bertsolari Txapelketan egindako lana tarteko –final laurdenetara iritsi zen azpeitiarra–.
2020
‎Taula hauetan azterketaren laburpena ikus daiteke: (*) Produktu honetan, nutrizioari buruzko informazioa produktuaren pisu garbiari dagokio, pisu xukatuaren gainean egin ordez, aztertutako gainerako markek egiten duten bezala, eta horrek azaltzen du Igh Score sailkapenean lortutako puntuazioan alde handia dagoela.
‎Hamar galdera egiten zaizkie, eta, haiek erantzuteko, bost minutu dituzte gehienez. Asmatutako erantzunen eta pasatutako denboraren arabera zehazten da lortutako puntuazioa, eta sailkapen orokorra egiten da parte hartzaile guztiekin. Bi sari banatzen dituzte astero:
‎25 proiektu baremazio eta emendakin fasera igaro ziren, eta norgehiagoka bidez esleitu ziren. Eskatutako dirulaguntzak baremazioan lortutako puntuazioaren arabera eman dira, ekoizpeneko proiektuei lehentasuna emanda.
‎Diru-laguntzaren zenbatekoa proiektu bakoitzeko zehaztuko da, balorazioan lortutako puntuazioaren arabera, hiru multzotan: gehien puntuatutako proiektuek (80 eta 100 puntu artean) onartutako aurrekontuaren% 55eraino jasoko dute; proiektuen bigarren blokean (65 eta 79,99 puntu artean) aurrekontuaren% 45eraino ordainduko da; eta hirugarren blokean (45 eta 64,99 puntu artean baloratutako proiektuak) onartutako aurrekontuaren% 35eraino emango da.
‎Kantuan arituko dira Maider Garmendia, Ane Zubia, Aner Peritz, Naia Arrizabalaga, Hodei Munduate eta Uxue Ostolaza. Oñatiko kanporaketan lortutako puntuazioari esker sailkatu da Arrizabalaga finalera, eta" gustura baina urduri" dagoela dio. Finalaren atarian bertsolari gaztearekin hitz egin du Maxixatzen.eus ek.
2021
‎folklorea eta polifonia. Hain zuzen ere, haren emanaldietan lortutako puntuazioa lehiaketako altuena izan da, eta, ondorioz, txapelketako Kutxa sari nagusia eskuratu du euskal abesbatzak.
‎Orrialdea pasa, eta Bizkaiko Euskara Koordinatzaile Taldeak sinatutako gutuna dago," Berrikuntza Pedagogikoko Zuzendari Orokor Andre Txit Argiari" zuzendutakoa. " Lehiaketako kandidatu bakoitzak lorturiko puntuazioaren arabera, somatu izan dugu euskaldunizazio teknikari zenbait lanpostu, Pilare Baraiazarrak duena baino puntuazio txikiagoz izan direla adjudikatuak. [...] Faktore hauek kontutan izanik eta ustezko ezegokitasun profesionalak, edo gutxienezko puntuazioak Pilare Baraiazarra Euskara koordinatzaile taldetik kanporatua izateko benetazko arrazoiak ez diruditenez, berauek zeintzuk izan diren izan dadila argitua eskatzen dizugu, Pilareren ohore eta taldekideon aurretiko traiektoria profesionala orbainik gabe gelditzearen mesedean".
2022
‎Gotaine Iribarnen (Zuberoa) kantatu eta bere onena eman ondotik, 737,5 puntu lortuta egin zuen bigarren. Lortutako puntuazio horrek egin dio, hain zuzen ere, finalaurrekoetan tokia.
2023
‎Egoera horretan jarrera jostaria du pertsonak eta dibertitu moduan bizi izaten du gertaera. Korrelazio negatiboa dago Nagusitasun Telikoaren Eskalan lortutako puntuazioaren eta umore zentzuaren hainbat neurketaren artean. Egoera paratelikoan dagoenak sarriagotan egiten ditu barre eta irribarre eta gehiagotan darabil umorea egoera estresagarriei aurre egiteko.
‎Egoera horretan jarrera jostaria du pertsonak eta dibertitu moduan bizi izaten du gertaera. Korrelazio negatiboa dago Nagusitasun Telikoaren Eskalan lortutako puntuazioaren eta umore zentzuaren hainbat neurketaren artean. Egoera paratelikoan dagoenak sarriagotan egiten ditu barrea eta irribarrea eta gehiagotan darabil umorea egoera estresagarriei aurre egiteko.
‎ura, fruta zukua, esne gaingabetua eta gozagarri bat. Horregatik, elikadura osaera ere oso antzekoa du, baita Nutri Score sisteman lortutako puntuazioak ere. Oso esne gutxi dutenez, proteina ekarpena ere oso txikia da (%0, 5 baino ez, hau da, 1,7 gramo inguru 330 ml-ko ontzi bakoitzeko).
‎«Joan den urtera arte beste modu batera kudeatzen ziren lasterketak: ranking bat zegoen, lasterketa pila bat zegoen, eta haietan lortutako puntuazioaren arabera, rankingean gorago edo beherago zeuden korrikalariak. Guk beste era batera kudeatzea erabaki genuen, lasterketei protagonismo handiagoa emateko, probetan arbitraje bat izateko... eta Kopa moduan antolatzea erabaki genuen, beti egin izan den moduan.
‎A eta B atalak. A atalean hizkuntza eskakizuna akreditatu dutenak egongo dira, oposaketako frogan lortutako puntuazioaren araberako hurrenkerarekin; B atalean, hizkuntza eskakizuna akreditatu ez dutenak egongo dira, horiek ere lortutako puntuazioaren araberako hurrenkerarekin. Beti, lehenik, A poltsa erabiliko da, eta hori agortuta izangairik ez balego joko litzateke B poltsara.
‎A eta B atalak. A atalean hizkuntza eskakizuna akreditatu dutenak egongo dira, oposaketako frogan lortutako puntuazioaren araberako hurrenkerarekin; B atalean, hizkuntza eskakizuna akreditatu ez dutenak egongo dira, horiek ere lortutako puntuazioaren araberako hurrenkerarekin. Beti, lehenik, A poltsa erabiliko da, eta hori agortuta izangairik ez balego joko litzateke B poltsara.
‎etxeko ateak parez pare zabaldu eta den dena erakutsi. Dirulaguntzak lortzeko puntuazio sistemak daude eta, saria eskuratzeko, ezin zaio Estatuari ezertxo ere ezkutatu. Begiradak pertsonen intimitatea erabat zeharkatzen du, modu panoptikoan, dirua zuzen emanda eta ondo erabilita dagoela ziurtatzeko.
‎Urrats hori ezinbestekoa da gainerako ebaluazioa modu zuzen batean interpretatu ahal izateko. Badirudi K BIT bitartez lorturiko puntuazioak hobeto erlazionatzen direla egoera kognitiboa ikertzen duten testetan izango duten errendimenduarekin.
‎Erantzun bakoitza 0 puntu bitarteko Likert motako eskalan neurtzen da, non 0 k" inola ere ez" eta 3 k" askotan" adierazten duten. Zenbat eta altuagoa izan aurre egiteko azpieskala bakoitzean lortutako puntuazioa, orduan eta handiagoa estrategia konkretu horren erabilera. Tresnak azpieskala bakoitzean aurkezturiko Cronbach en alfa koefizientea honakoa izan zen 1 eta 2 ebaluazioetan:
‎2 taula. Taldea, kimioterapia eta bien arteko interakzioaren efektuak parte hartzaileek COPE galdetegiko azpieskaletan lortutako puntuazioetan.
‎Urrats hori ezinbestekoa da gainerako ebaluazioa modu zuzen batean interpretatu ahal izateko. Badirudi K BIT bitartez lorturiko puntuazioak hobeto erlazionatzen direla egoera kognitiboa ikertzen duten testetan izango duten errendimenduarekin.
‎Erantzun bakoitza 0 puntu bitarteko Likert motako eskalan neurtzen da, non 0 k" inola ere ez" eta 3 k" askotan" adierazten duten. Zenbat eta altuagoa izan aurre egiteko azpieskala bakoitzean lortutako puntuazioa, orduan eta handiagoa estrategia konkretu horren erabilera. Tresnak azpieskala bakoitzean aurkezturiko Cronbach en alfa koefizientea honakoa izan zen 1 eta 2 ebaluazioetan:
‎2 taula. Taldea, kimioterapia eta bien arteko interakzioaren efektuak parte hartzaileek COPE galdetegiko azpieskaletan lortutako puntuazioetan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU 31 (0,20)
Consumer 18 (0,12)
Berria 6 (0,04)
Osagaiz 6 (0,04)
Uztaro 4 (0,03)
Jakin 2 (0,01)
aiurri.eus 2 (0,01)
Noaua 2 (0,01)
Booktegi 2 (0,01)
ELKAR 1 (0,01)
EITB - Sarea 1 (0,01)
goiena.eus 1 (0,01)
LANEKI 1 (0,01)
Uztarria 1 (0,01)
Ikaselkar 1 (0,01)
erran.eus 1 (0,01)
aiaraldea.eus 1 (0,01)
Euskalerria irratia 1 (0,01)
Guaixe 1 (0,01)
Maxixatzen 1 (0,01)
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia