Emaitzak: 5
2014 | ||
Gai hau ikertu duten adituen arabera (Biggs, 2001; McCune eta Entwistle, 2000; Zeegers, 2001), ikasmolde sakona sustatu behar da kalitatezko ikaskuntza | lortu nahi bada. Kalitatezko ikaskuntza horrek lerrokatze eraikitzailean (Biggs, 2005) oinarritutako hezkuntza prozesuaren ondorio izan luke. | |
2015 | ||
Gero eta ugariagoak dira zientzia eta teknologian emakumeen presentzia eta parte hartzea aztertzea helburu duten ikerlanak (FECYT, 2005). Izan ere, ikerkuntzaren eremu eta maila guztietan emakumeen eta gizonen presentzia parekoa izatea | lortu nahi bada, eman beharreko lehen urratsa da emakumeen presentzia sistema zientifiko teknologikoan neurtzea (Europako Erkidegoetako Batzordeak, 2001, Europako Batzordea, 1999). Horretarako, emakumezkoen lekua ezagutu nahian, zenbait nazioarteko eta tokiko erakundek (Eurostat, ELGA, UNESCO, National Science Foundation, EIN eta Eustat, besteak beste), konparazio ikerketak erraztu nahian, datuen batze sistematikoan kontuan hartu dute generoa. | |
Gauzak horrela, eta kontuan izanik ezen pertsona guztien beharrizanei erantzungo dien benetako garapen jasangarria | lortu nahi bada, ezinbestekoa dela emakume eta gizonen arteko berdintasuna lortzea gizarteko eremu guztietan, ikerlan honen bidez hausnarketa egin da emakumeek I+Gko jardueretan duten presentziaz, oro har, eta goi mailako irakaskuntzan dutenaz, konkretuki. | |
Negoziazio ireki eta esplizituagoak aurrera eramateak, aldiz, harreman paritarioagoak ahalbidetuko lituzke. Hala ere, horrek ez du esan nahi negoziazioak egonez gero bikote paritarioa lortuko denik, baina bai nahitaezko baldintza dela parekidetasuna | lortu nahi bada. | |
2019 | ||
Alegia, ekarpen modernoa eginda». Amaiak aipatzen duen «bigarren buelta» horrek sormenarekin du lotura zuzena eta, kulturaz haratago, markagintzaren giltzarrietako bat dela esango nuke; izan ere, mundu globalizatuan oihartzuna | lortu nahi bada, egiten den balio proposamenak bezainbesteko balioa du balio hori komunikatzeko erabilitako sormenak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lortu | 5 (0,03) |
Lehen forma
lortu | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
lortu nahi | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
lortu nahi bada | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |