Emaitzak: 4
2008 | ||
3 Laneratzeko orientazioa: iraunkorra izango den lanpostua | lortzeko gaitasunak garatzea eta ekintzailetza sustatzea. | |
2017 | ||
Nanomedikuntzari (hots, NMMak erabiltzen dituzten tratamendu mediko berritzaileei) etorkizunera begira garapen nabarmena iragartzen zaio, baita inplanteen alorrean ere. Hartatik, pazienteak monitorizatzeko txipak, nanomedikuntzari esker, gero eta sofistikatuagoak bilakatu eta pazienteen osasun eta ezaugarri biologikoei buruz gero eta datu bolumen handiagoa eta zehatzagoa | lortzeko gaitasuna garatu dezakete, gaur egun lortzea erabat ezinezkoak diren osasun datuak barne. Nanotxipen bidez eskuratu daitezkeen datu pertsonalak pazientearen osasuna monitorizatu eta zaintzeko helburua asebetetzeko baliagarriak izan badaitezke ere, lortutako osasun datuen kopurua gehiegizkoa izan liteke helburu horretarako. | |
Nanomedikuntzari (hots, NMMak erabiltzen dituzten tratamendu mediko berritzaileei) etorkizunera begira garapen nabarmena iragartzen zaio, baita inplanteen alorrean ere. Hartatik, pazienteak monitorizatzeko txipak, nanomedikuntzari esker, gero eta sofistikatuagoak bilakatu eta pazienteen osasun eta ezaugarri biologikoei buruz gero eta datu bolumen handiagoa eta zehatzagoa | lortzeko gaitasuna gara dezakete, gaur egun lortzea erabat ezinezkoak diren osasun datuak barne. Nanotxipen bidez eskura daitezkeen datu pertsonalak pazientearen osasuna monitorizatu eta zaintzeko helburua asebetetzeko baliagarriak izan badaitezke ere, lortutako osasun datuen kopurua gehiegizkoa izan liteke helburu horretarako. | |
2023 | ||
Adingabeei mugikorra emateko adina atzeratzeko proposamen hori liburu honetan dagoeneko aztertu eta literatura akademikoan agerian gelditu diren hainbat faktoreren ondorio da; edonola ere, aipagarrienetakoen laburpena egingo dugu orain: ...sun mentalerako aberasgarriak diren jardueretan inbertitutako denbora bultzatzea eta bakardade, deserrotze eta isolamendu sentimendua txikitzea; eta, azkenik, aparatu emozionalaren garapen fisiologikorako (gogoratu liburuaren bigarren atala, funtsezkoa da sinfonia neuronalaren batuta accumbensetik kortex aurrefrontalera igarotzea) denboraren premia, halako tresna indartsuaren erabilera arrazionala | lortzeko gaitasunak garatu ahal izateko (ez du de facto ezartzen). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lortu | 4 (0,03) |
Lehen forma
lortzeko | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lortu gaitasun | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
lortu gaitasun garatu | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |