Emaitzak: 6
2008 | ||
Hau da, “jakintzaz” gain, ikasleek jakintzak testuinguru erreal batean aplikatzen jakin behar dute, ikasitakoa ulertzen jakin behar dute eta gai izan behar dute ikaskuntzak integratzeko, erlazionatzeko eta praktikan erabiltzeko, egunero aurre egin behar zaien egoera edo testuinguru posibleetan. Baina gaitasun horiek curriculumean sartzeak ez du ikaskuntza arloen diseinuan bakarrik eragiten, eskola antolaketan ere aldaketa bat eragiten du, antolaketa horrek oinarrizko gaitasunak | lortzen ere lagunduko baitu. Ikastetxeetako barne arauak, dituzten instalazioak, eskolako liburutegiaren antolaketa, eskolaz kanpoko jarduerak… gaitasun horiek garatzen laguntzera bideratuta egon behar dute. | |
2009 | ||
Profesionalizazioa iritsi dasektorera eta gaur egun behar beharrezkoa da abeltzainak ongi prestatuta egotea. Miren laster ohartu zen Erlantzek eta Landerrek abeltzaintza oso gogoko zutela; beraz, ez zuen bi aldiz pentsatu eta semeen aukera babestea erabaki zuen; horrela, berari laguntzeagatik biek zeukaten esperientzia praktikoaz gain, maila oneko nekazaritza prestakuntza | lortzen ere lagundu zien. | |
2016 | ||
Arrakasta pertsonen bitartez lortzea. Pertsonen ahalmena sendotuz, erakundeak berehelburuak lortzeaz gain, pertsonen helburu pertsonalak | lortzen ere lagunduko du, bide batez. | |
2018 | ||
Eta berri ona da, platanoa aberatsa delako potasioa, bitaminak, zuntza eta kobrea, eta mantenugai horiek beren maskotaren bihotza mantentzen laguntzen baitute. Udako egun beroenetan kalitatezko energia | lortzen ere laguntzen du eta digestioa errazten du. Baina gogoan izan platanoak azukre dezente dituela; beraz, onena neurriz eskaintzea da. | |
2019 | ||
Adibidez, asteak txandakatzen ari diren erabaki dezakete. Baina ez da egokia ordutegirik onenak hautatzeko; izan ere, denbora laburragoan emaitza hobeak | lortzen ere laguntzen du, bi langileen arteko sintonia ona bada. Gainera, bi pertsonaren artean sortzen diren sinergiak ere faktore ona dira kontuan hartzeko. | |
2022 | ||
Jarduera fisikoak, osasun orokorra hobetzeaz gain, obesitatea eta gehiegizko pisua kontrolatzen laguntzen du, haurtzaroan garapen kognitibo handiagoa | lortzen ere laguntzen du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lortu | 6 (0,04) |
Lehen forma
lortzen | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
lortu ere | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
lortu ere lagundu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |