Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2002
‎Irakasle tutorearen lanik inportanteenetako bat ikasleari ikas plana diseinatzen laguntzea da. Hori, jakina, epe ertain luzera begirako helburua da.Bien bitartean, ebaluazio aldian lorturiko datuetan oinarrituta, irakasle tutorearen ohiko jarduera ikasleari helburuak ezartzea eta proposatutakoariketekin lortutako emaitzak ebaluatzea izango da. Horrela, egindakoarengaineko gogoetaren eta hausnarketaren bitartez, pixkanaka pixkanaka ikaslea tarteko helburu propioak ezartzera bultza dezake.
‎Tutorea ikaslearen jarraipenaz arduratzen da. Ikaslearengan ikasten ikastekopremia pizten du, materialak eta baliabideak antolatzen ditu, ikasleekin elkarreragiten du erabakiak hartzen ikas dezaten, prozesua eta lortutako emaitzak ebaluatzeko baliabideak eskura jartzeaz arduratzen da. Sistema honek dituen zenbaithutsune konpentsatzen saiatzen da:
2008
‎Eskualde jakin batzuetan ekoitzitako kalitateko ardoen (vcprd), adierazpen geografikoa duten ardoen eta edari espiritutsuen Europar Batasuneko araubideari buruzko informazio ekintzak, adierazpen geografikoa edo ohiko adierazpen erreserbatua dutenak. Informazio eta sustapen ekintzekin lortutako emaitzak ebaluatzeko azterlanak. Ekintza gehiago Barne merkatuan, ekintza hauek ere egin daitezke:
2010
‎Tanta bakoitzak putzua egiten duela badakizue," gaineratu zuen.Eskola Agenda 21Ikasleak ikastetxearen eta udalerriaren ingurumen kalitatean eragina duten arazoetan parte hartzea, erabakiak hartzea eta inplikatzen ohitzea helburu duen programa da Eskola Agenda 21 Hitzarmen hau sinatuta Euskadiko gazteek eta haurrek bere hiriari eta garapen jasangarriari buruzko gauzak esateko eta ekarpenak egiteko dituztela onartzen da.EginkizunakAskotarikoak dira akta izenpetzen duten agente ezberdinek hartzen dituzten konpromisoak.Ikastetxeek, Eskola Agenda 21 programaren proiektua lantzeko eta, curriculum eta hezkuntza proiektuetan barne hartuta abiarazteko konpromisoa hartzen dute. Era honetara, ingurumen batzordeak eratuko dituzte eta garapen prozesua bultzatu eta lortutako emaitzak ebaluatuko dituzte.Lasarte Oriako Udalari dagokionez, Tokiko Agenda 21 programaren zatitzat hartuko dute Eskola Agenda 21 Honetaz gain, eskolako partaidetza foro bat ezarri eta sustatuko du, hiri ingurumena aztertzeko eta ikastetxeen proposamenak jasotzeko. Gainera, kanpoko aholkularitza baten edo laguntza enpresa baten bitartez, proposamenei erantzun eta ikastetxeei lagunduko diete.Aurretik aipatutako guztian laguntzeko, Lurralde Antolamendu eta Ingurumen Sailaren konpromiso eta laguntza izango da.Honek aholkularitza didaktikoa ziurtatuko du Ingurumenarekiko Irakasbideen Hezkuntza eta Ikerketarako Ikastegiaren bidez. Era berean, parte hartzen duten irakasleen prestakuntzaz eta ikasmaterialen eskaintzaz arduratuko da.
2011
‎GKEtik irtetea progresiboa da, eta onuradunei autosufizientzia eta gaitasun maila bat eskatzen die, proiektuarekin beren kabuz jarraitzeko. Normalean, irteera plan bat egiten da, GKEak lortutako emaitzak ebaluatzeko. María Recasens ek, Ayuda en Acción elkarteko lankidetza arlokoak, azaldu du irteera hori progresiboa dela eta, hala badagokio, hitzarmenaren indarraldiko azken hiru urteetan egiten dela.
‎Datu horietako asko geografikoak dira, eta, beraz, sistema hori administrazioen informazio geografikoko gainerako zerbitzuekin integratuko da. Halaber, Natur Ondarearen eta Biodibertsitatearen egoerari eta bilakaerari buruzko urteko txostena egingo da, bai eta ondare hori egoera onean mantentzeko eta hartutako politika nagusiek lortutako emaitzak ebaluatzeko hartutako ekimenei buruzkoa ere.
2012
‎Esku hartzeko prozesua eta lortutako emaitzak ebaluatzea eta, horretarako, prozesuarekin lotutako dokumentazioa prestatu eta kudeatzea, eta informazioa ematea, zerbitzuaren kalitatea hobetzeko.
2016
‎Salmenta helburuak gida bat dira saltzailearentzako: lagungarri dira lortu beharrekoa zer den ulertzeko eta lortutako emaitzak ebaluatzeko.
2019
‎Jarraian, sistemak korrefenteak izateko probabilitatealtua emandako aipamenak kluster berean sartuko dira. Azkenik, lortutako emaitzak ebaluatu dira korreferentziaebazpenerako ohikoa den ebaluatzailearekin (Pradhan et al., 2014).
2022
‎hizkuntza politika profesionalizatu egin behar zela. Horrek esan nahi zuen politika horien gidaritza soziolinguistikan adituak ziren pertsonek eraman behar zutela, plangintza zehatzak abian jarri eta lortutako emaitzak ebaluatu eta neurriak birplanteatu behar zirela. ITE ez zen paradigma berri horri erantzuteko gai, eta Comhairle na Gailge (CnG) irlanderaren aldeko batzordeak ordezkatu zuen.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia