2002
|
|
Irakasle tutorearen lanik inportanteenetako bat ikasleari ikas plana diseinatzen laguntzea da. Hori, jakina, epe ertain luzera begirako helburua da.Bien bitartean, ebaluazio aldian lorturiko datuetan oinarrituta, irakasle tutorearen ohiko jarduera ikasleari helburuak ezartzea eta proposatutakoariketekin
|
lortutako
emaitzak ebaluatzea izango da. Horrela, egindakoarengaineko gogoetaren eta hausnarketaren bitartez, pixkanaka pixkanaka ikaslea tarteko helburu propioak ezartzera bultza dezake.
|
|
Tutorea ikaslearen jarraipenaz arduratzen da. Ikaslearengan ikasten ikastekopremia pizten du, materialak eta baliabideak antolatzen ditu, ikasleekin elkarreragiten du erabakiak hartzen ikas dezaten, prozesua eta
|
lortutako
emaitzak ebaluatzeko baliabideak eskura jartzeaz arduratzen da. Sistema honek dituen zenbaithutsune konpentsatzen saiatzen da:
|
2008
|
|
Eskualde jakin batzuetan ekoitzitako kalitateko ardoen (vcprd), adierazpen geografikoa duten ardoen eta edari espiritutsuen Europar Batasuneko araubideari buruzko informazio ekintzak, adierazpen geografikoa edo ohiko adierazpen erreserbatua dutenak. Informazio eta sustapen ekintzekin
|
lortutako
emaitzak ebaluatzeko azterlanak. Ekintza gehiago Barne merkatuan, ekintza hauek ere egin daitezke:
|
2010
|
|
Tanta bakoitzak putzua egiten duela badakizue," gaineratu zuen.Eskola Agenda 21Ikasleak ikastetxearen eta udalerriaren ingurumen kalitatean eragina duten arazoetan parte hartzea, erabakiak hartzea eta inplikatzen ohitzea helburu duen programa da Eskola Agenda 21 Hitzarmen hau sinatuta Euskadiko gazteek eta haurrek bere hiriari eta garapen jasangarriari buruzko gauzak esateko eta ekarpenak egiteko dituztela onartzen da.EginkizunakAskotarikoak dira akta izenpetzen duten agente ezberdinek hartzen dituzten konpromisoak.Ikastetxeek, Eskola Agenda 21 programaren proiektua lantzeko eta, curriculum eta hezkuntza proiektuetan barne hartuta abiarazteko konpromisoa hartzen dute. Era honetara, ingurumen batzordeak eratuko dituzte eta garapen prozesua bultzatu eta
|
lortutako
emaitzak ebaluatuko dituzte.Lasarte Oriako Udalari dagokionez, Tokiko Agenda 21 programaren zatitzat hartuko dute Eskola Agenda 21 Honetaz gain, eskolako partaidetza foro bat ezarri eta sustatuko du, hiri ingurumena aztertzeko eta ikastetxeen proposamenak jasotzeko. Gainera, kanpoko aholkularitza baten edo laguntza enpresa baten bitartez, proposamenei erantzun eta ikastetxeei lagunduko diete.Aurretik aipatutako guztian laguntzeko, Lurralde Antolamendu eta Ingurumen Sailaren konpromiso eta laguntza izango da.Honek aholkularitza didaktikoa ziurtatuko du Ingurumenarekiko Irakasbideen Hezkuntza eta Ikerketarako Ikastegiaren bidez. Era berean, parte hartzen duten irakasleen prestakuntzaz eta ikasmaterialen eskaintzaz arduratuko da.
|
2011
|
|
GKEtik irtetea progresiboa da, eta onuradunei autosufizientzia eta gaitasun maila bat eskatzen die, proiektuarekin beren kabuz jarraitzeko. Normalean, irteera plan bat egiten da, GKEak
|
lortutako
emaitzak ebaluatzeko. María Recasens ek, Ayuda en Acción elkarteko lankidetza arlokoak, azaldu du irteera hori progresiboa dela eta, hala badagokio, hitzarmenaren indarraldiko azken hiru urteetan egiten dela.
|
|
Datu horietako asko geografikoak dira, eta, beraz, sistema hori administrazioen informazio geografikoko gainerako zerbitzuekin integratuko da. Halaber, Natur Ondarearen eta Biodibertsitatearen egoerari eta bilakaerari buruzko urteko txostena egingo da, bai eta ondare hori egoera onean mantentzeko eta hartutako politika nagusiek
|
lortutako
emaitzak ebaluatzeko hartutako ekimenei buruzkoa ere.
|
2012
|
|
Esku hartzeko prozesua eta
|
lortutako
emaitzak ebaluatzea eta, horretarako, prozesuarekin lotutako dokumentazioa prestatu eta kudeatzea, eta informazioa ematea, zerbitzuaren kalitatea hobetzeko.
|
2016
|
|
Salmenta helburuak gida bat dira saltzailearentzako: lagungarri dira lortu beharrekoa zer den ulertzeko eta
|
lortutako
emaitzak ebaluatzeko.
|
2019
|
|
Jarraian, sistemak korrefenteak izateko probabilitatealtua emandako aipamenak kluster berean sartuko dira. Azkenik,
|
lortutako
emaitzak ebaluatu dira korreferentziaebazpenerako ohikoa den ebaluatzailearekin (Pradhan et al., 2014).
|
2022
|
|
hizkuntza politika profesionalizatu egin behar zela. Horrek esan nahi zuen politika horien gidaritza soziolinguistikan adituak ziren pertsonek eraman behar zutela, plangintza zehatzak abian jarri eta
|
lortutako
emaitzak ebaluatu eta neurriak birplanteatu behar zirela. ITE ez zen paradigma berri horri erantzuteko gai, eta Comhairle na Gailge (CnG) irlanderaren aldeko batzordeak ordezkatu zuen.
|