Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2010
‎Beste kasuan, gaixoa mokokatzeko joera nabarmena duen pertsona izan liteke (jateko duen estiloaren %50), eta dieta jarraitua egin dezake (%50); aldiz, ez da errazio handiak jateagatik nabarmentzen, ez eta gozokiengatik zaletasun berezirik ere. Bi kasuetan, kausa posibleak identifikatu ondoren, osasun arloko profesionalaren erantzuna ahalik eta tratamendu zehatzena eta pertsonalizatuena lortzera bideratu behar da. Portaera dietetikoak hain desberdinak direnez, erantzun orokorrak edo dieta estandarrak sistemaz erabiltzeko aukera urruntzen da.
2011
‎Gaitasun digitala ez da soilik ordenagailuak erabiltzeko trebetasunen irakaskuntza mekanikoan Rafael Casado Ezagutzaren Gizartea garatzeko Ikerketa eta Ekintza Parte hartzailearen Foroaren (FIAP) lehendakariak dioenez, gaitasun hori ez da soilik ordenagailuak edo bestelako teknologiak erabiltzeko trebetasunen irakaskuntza mekanikoan oinarritzen, “sarean eta mundu birtualean segurtasunez eta eraginkortasunez mugitzen irakastea da erronka nagusia”. Eginkizun didaktikoa, beraz, “informazioa bilatzeko, sailkatzeko, ebaluatzeko eta aurkezteko ezagutzak lortzera bideratu behar da, edukien azterketa kritiko eta gogoetatsuaren bidez”, dio aditu horrek. Gaitasunen ebaluazioa Etorkizuneko gizartea garatzeko gaitasun digitalak duen garrantziaz jabetuta, Ekonomia Lankidetza eta Garapenerako Erakundeak (ELGA) Nazioarteko Ebaluazio Programan (PISA 2009) sartu du parte hartzen duten 17 herrialdetako (besteak beste, Espainia) 15 urteko ikasleen irakurketa maila formatu digitalean.
2012
‎Hala ere, eztabaida ez dela hondakinen bilketa sistemara mugatu behar diote," gutxieneko birziklatze maila lortzera bideratu behar" dela baizik. " Egungo sistemek gehiagorako aukerarik uzten ez dutelako, edota herritarrak behar beste sentsibilizatu ez ditugulako ditugu ditugun emaitzak.
‎Bezeroari arreta ematen dioten pertsonek hartarako prestakuntza izan behar dute, eta, nolanahi ere, bezeroaren arretako zerbitzuaren berariazko helburuak lortzera bideratu behar dute beren jarduna.
2013
‎Ez da nahasi behar enpresako trebakuntza hau prestakuntza akademikoarekin (institutuak, unibertsitateak eta abar), bestelako helburuak dituen publiko desberdin batentzat baita. Metodologiak beti aktiboa, atsegina, berritzailea (ikus entzunezkoak) izan behar du, eta helburu espezifikoak lortzeko bideratu behar da.
2022
‎ondoen prestatutako enpresa lobbyek lortuko dituzte. Akordioak zioen ekitatea lortzera bideratu behar zirela, baina, aurreproiektuan idatzita dagoen bezala, arrakala handituko dute».
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia