Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 5

2007
‎I+Gko proiektu baten hasiera hauxe izaten da: teknologia zentro batekenpresa batera jotzen du, finantzaketa publikoa lortzeko aukeraren berri emateko.Fenomeno hori Zubiaurreren inkestan islatu zen: laguntza publikorik ez dutenenpresek ez dute teknologia zentroetara jotzen (Zubiaurre, 2002).
2010
‎Zer aukera dute denbora baino lehen hezkuntza sistema uzten duten milaka gazteek? Arazo horri aurre egiteko, Europako Batasunak duela hamarkada bat hasi zuen “Bigarren Aukerako Eskolak” izeneko proiektu berritzailea, irakaskuntza ofiziala uzten duten gazteei etorkizunean laneratzeko prestakuntza eta gaitasunak lortzeko aukera berriak emateko ekimena.
2011
‎Beste prozesu batzuei aplikatuta, elikagaia errespetatzen du; izan ere, tratamendu agresiborik jasotzen ez duenez (adibidez, termikoen kasuan, esterilizazioa, pasteurizazioa…), jatorrizko propietate organoleptiko eta nutrizionalak mantentzen ditu. Elikadura industrian ezarritako kabitazio hidrodinamikoaren proposamenak, adibidez, kalitate sentsorial eta nutrizional handiagoko elikagaiak lortzeko aukera berriak eskainiko lituzke, produktuen segurtasun maila handiari uko egin gabe. Alternatiba posiblea Kabitazio hidrodinamikoa prozesu fisiko bat da.
2016
‎Nola? Artikulu honetan, kreditu gehiago lortzeko aukera berrienak deskribatzen dira: finantza plataformak edo kreditu alternatiboak, eta partikularren arteko finantziazioa.
2021
‎Eta orain erroko aldaketa lortzeko aukera berri baten aurrean gaude. Eusko Legebiltzarrean, gaur bertan, Legez Besteko Proposamen bat eztabaidatuko dugu, hezkuntza komunitatearen eta sektore agroekologikoen herri aldarria aintzat hartzen duena.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia