2003
|
|
Uztaritzeko agirietan onartutako puntuak erreferentziatzat hartuta, UEU urrun zegoen haietatik, ez zelako definitu unibertsitate eredua, eta ez zituelako bete agiri horietan esandakoak. Batetik, ez zuelako
|
lortu
lanaren zatiketa soziala apurtzea, bestetik, ez zuelako erdietsi euskal gizartearekin izan beharreko lotura sendotzea. Are gehiago, UEUren ikastaro askotan, besteen?
|
|
Irakasleei, egindako gastuak ordaintzea erabaki zen eta egoitza dohainik ematea. Bulego berri bat
|
lortzeko
lanak ere hasi ziren, eta adierazgarria da egoitzaren balizko emaile moduan Euskaltzaindiaz, Lan Kide Aurrezkiaz eta Bizkaiko Diputazioaz gain, Bilboko Unibertsitatea ere aipatu zela. Bistan denez, ez zen arazo handirik ikusten erakunde horrekin lankidetzan aritzeko.
|
2004
|
|
Horrela, gai edo arazo objektiboaren deskribapena eta ulermenalortuko genuke maitasunezko batasun fokatze batekin. Hori
|
lortzeko
lan estrategiagisa, errealitateko zatien mugak bortxatu ditugun bezala, diziplinen arteko mugakere saihestu genituzke; aipaturiko transdiziplinaritate barneratzaileari jarraitzen arituko ginen orduan. Horrekin, azpiko errealismo bat onartzen dugu; esanbezala, azpian datzan batasunaren errealismoa.
|
2006
|
|
Sistemari edota bereordezkariei, bizkarra ematen? saia daitezke, adibidez, adopziorako egokitasunziurtagiria
|
lortzeko
lan horretarako erakunde aginpidedunak akreditatu gabekoprofesional batengana joaz. Euren seme alabekin guraso bezala dituzten konpetentziak frogatu dituztela eta, formazio prozesuan parte hartzeari uko egin diezaiokete, edo argudiatu hirugarren munduko hainbat herrialdetan egoera tamalgarriandauden haur ugarien egoera dela eta, ez duela zentzurik nazioarteko adopzio batgauzatzeko hainbeste traba ezartzeak.
|
|
Hiribilduen eta foruen inguruko informazio sakonagoa
|
lortzeko
lan honen barruan Euskal Herriko hiribilduez eginiko testu iruzkina begiratu.
|
2009
|
|
Ordutik, gaiarekiko interesapiztuz joan da, eta azterketen ugaritzeak polemika sortu du, ikerketak ez baitiranahastearen karakterizazio eta sintomatologia bateratu bat ematera iritsi (Larroy, 1993). Betiere uneko eta lekuko interes politikoen arabera ikertu da (edo ez daikertu) eta ez da
|
lortu
lan ildoek bat egitea. Garatu diren lanetan sintomatologiazabal batez hitz egin da, eta nahastea zentratzeko ahaleginak eskasak izan dira.Deskribatu diren sintomak 150 inguru izan dira, bestelako diagnosietan ere ageridaitezkeenak.
|
2011
|
|
Pentsamendu dikotomikoa eta perfekzionismoa gainditzeko helburua urrats ezberdinetan zatitu behar da, horrela bakarrik lortuko baita helburua polikipoliki. Perfekzionistak diren haurren gurasoek haurrei irakatsi behar diete lanak garaiz entregatzen, perfekzioa
|
lortu bitartean
lan berean irauten baino gehiago. Ikasgelako arauak eta argibideak interpretatzerakoan malguak izaten irakatsi behar diete irakasleek ikasleei.
|
2017
|
|
68.eneko maiatzarentestuinguruan, ikasle mugimenduak eta langileriak, kultur esparruko intelektual eta artistekin bateraburututako altxamendua, kapitalismoak ezarri zuen lan eta bizimoldearen aurkako espresioaren adibidea izanzen. Langileriaren borrokei esker, ordu arte
|
lortutako
lan baldintza duinagoek eta kontsumorako aukerak, ezzuten zoriontasunaren promesa errealitate bihurtu eta egunerokotasunaren ondoeza baretzea lortu.Alderantziz. Bizitza, monotono, aspergarri eta hutsal bilakatu izana leporatzen zitzaion kapitalismoari.Kontsumoaren esparrua, edo antolatutako aisia2, lanaren esparruaren zati osagarria baino ez zen.Espektakuluaren Gizartean (Debord, 2010), bata zein bestea gizakiaren alienazioaren arrazoi ziren.Horregatik, kritika ez zen ordu arte langileriak egin zuen moduan, lanaren esparrura bakarrik zuzendu.Bizitzeko modua bere osotasunean zen zalantzan ipini zena, egunerokotasuna azken finean, eta zentzuhorretan, kritika totala izan zen.
|
|
1000 L arteko dosifikazioak. 1000 L arteko dosifikazioetan
|
lorturiko
lan funtzioak 3 irudianirudikatu dira. Aurretik ikusiriko tendentzia mantentzen dela baieztatzen dute emaitza hauek:
|