2006
|
|
Hiperaktibitatea eta ikaskuntza zailtasunak batera gertatzen dira AGHNa duten haur askorengan. Eskolako
|
lehen
urteetan haur hiperaktibo gehienek eskolatzenormala dute. Horrela, 8 urterekin gutxi dira oraindik irakurketa idazketan etaaritmetikan arazoak dituztenak.
|
2007
|
|
Batetik, egiaztatu da jaioberriek hautemate gaitasun batzukdituztela eta, horiei esker, koloreak, soinuak eta antzeko estimuluak bereizi etasailkatu ditzaketela. Bestalde, zenbait arreta lehentasun dituzte jaiotzetik; hots, espeziearentzat garrantzitsuak eta esanguratsuak diren gizakien aurpegiekiko, ahotsekiko eta antzeko estimuluekiko lehentasuna (Mehler eta Dupoux, 1992). Halaber, gaitasun batzuk Piaget-ek uste baino askoz ere lehenago garatzen dira.Hain zuzen ere, egiaztatu da
|
lehen
urtean zehar haurrek irudikatzeko nolabaitekogaitasuna dutela. Oroimenari dagokionez, frogatu da egon badagoela garapenarenlehen asteetatik.
|
|
Horretarako, Nazio Batuen agentzia akordio batera iritsi da Afrikako Eliza Ortodoxoarekin. Hotel kateak bere Albiste Buletin monografikoan jakinarazi zuenez, ekimenak bide ematen ari da Etiopian haurtzaroaren
|
lehen
urteetan haurrak txertatzeko, herrialdeko biztanle guztientzako tokiko kulturaren parte bihurtzeko. Starwood kateko (Sheraton, Le Meridien, St Regis, W Hotels, The Luxury Gruion, Westin, Four Points eta Aloft Hotels) hotel guztietako bezeroek jasotako dohaintzei esker, UNICEF medikuak prestatzen ari da.
|
2008
|
|
Hezkuntza goiztiarra zabaltzea: hezkuntza garapena lortzeko eman beharreko lehen urratsetako bat haur guztiei bizitzako
|
lehen
urteetatik haur edo hasierako hezkuntza bermatzea da, bereziki gizarte ingurune ahulenetan daudenei. Oinarrizko hezkuntza orokortzea:
|
2010
|
|
Era berean, gaur egungo ebidentzien arabera, lotura estua dago dietaren, hesteetako gaixotasun infekziosoen eta elikadura alergien artean. Hala ere, ez dakigu oso ondo zer mekanismok eragiten dituzten osasun arazo horiek, beren bizitzako
|
lehen
urteetan haur asko izaten baitira.
|
2014
|
|
Hiperaktibitatea eta ikaskuntza zailtasunak batera izaten dira kasuen% 20an (Frick et al., 1991). Eskolako
|
lehen
urteetan haur hiperaktibo gehienek eskolatze normala dute. Horrela, 8 urterekin gutxi dira oraindik(% 10 inguru) irakurketa idazketan eta aritmetikan arazoak dituztenak.
|
2015
|
|
Ikastoletako arazo bat planteatzen hasten zen. Zenbait adituren ikerlanak oinarri, eskolako
|
lehen
urteak haurraren hizkuntzaren ikasketan funtsezkoak direla azpimarratzen zuen, eta hala, ezinbestekoa dela lan hori ikasgeletan taxuz egitea. Euskararen egoera diglosikoan are gehiago gainera.
|
2021
|
|
" Egiturazko dependentzia emozionala sortu behar da pertsona batengan. Eta horretarako, bizitzaren
|
lehen
urteetan haurrei eskaintzen diegun hazieraren ingeniaritza fina erabili ohi da"
|
|
Burujabetza psikologikoa eragozteko, dena den, egiturazko dependentzia emozionala sortu behar da pertsona batengan. Eta horretarako, bizitzaren
|
lehen
urteetan haurrei eskaintzen diegun hazieraren ingeniaritza fina erabili ohi da, eskola garaiko heziketarena baino eraginkorragoa dena, askoz. Bularra noiz hartu, edo besotan noiz nahi duen, edo pixoihala noiz kendu behar zaion haur bati erabakitzen ez uztea, ohiko praktika pediatrikoa da, normalizatua dugun arren uste bezain neutroa eta kaltegabea ez dena.
|