Emaitzak: 9
2002 | ||
Euskararen deskribapen morfologikoa bosgarren kapituluan egiten da. | Lehen atal nagusiak, berriz, hiru kapitulu hartzen ditu: formalismo desberdinen azterketa egiten duen bigarren kapitulua, bi mailatako morfologia deskribatzen duen hirugarrena eta LinguistX izeneko tresnaren zehaztasunak azaltzen dituen laugarren kapitulua. | |
2007 | ||
eredu lineala gainditu eta oraindik orain berrikuntza erdietsiagatik, helburu ekonomikoek zedarritzen dute zientzia politiken ibilbidea. Baieztapenhorretan kokatu behar da liburu honen | lehen atal nagusia. | |
2012 | ||
Horrela, | lehen atal nagusiaren hasieran (1.1) Marxek berak zirriborratu zuenkulturaren teoriaz arituko gara; gero (1.2) lehen marxismo humanistatzat ezagutzendena aurkeztuko da, eta bere testuinguru historikoan kokatuko da; Bigarren MunduGerraren aitzinean, hain zuzen ere. Momentu horretan, zenbait autore eta joeraberriren eragina nabarmenduko da, Europako zenbait bazterretan: | |
2016 | ||
Faktore demografikoek osatzen dute | lehen atal nagusia, institutional support edo institutional control alorrekoek bigarrena eta estatus faktoreek hirugarrena. | |
Faktore demografikoek osatzen dute | lehen atal nagusia, institutional support edo institutional control alorrekoek bigarrena eta estatus faktoreek hirugarrena. Hiztun herri edo hiztun elkarte baten osaera demografikoa, bere babes oinarri eta kontrol ahalmen instituzionala eta bere estatusegoera analizatuz, hiztun herri edo hiztun elkarte horrek bizirik eta beregain irauteko ahalmena zenbatekoa duen argitu nahi du Bizi Indar Etnolinguistikoak. | |
2018 | ||
" Zentsura irizpideak eta liburu politika" izenburua daraman | lehen atal nagusian zentsuraren funtzio eta funtzionamenduaz dihardu Torrealdaik. Atalburu hau, era berean, beste bost azpiataletan banatua da. | |
| Lehen atal nagusiko bosgarren eta azken azpiatalean," Liburua eta propaganda" izenburua daramanean, erregimenaren baitan liburuak zuen" propaganda izaera" du aztergai Torrealdaik. Propaganda eta Prentsa Ordezkaritzaren baitan, liburuaren jatorrizko misioa propagandistiko gisa ulertua zen. | |
2021 | ||
Izan ere, literaturaren didaktikak dituen erronkak identifikatzeko abiapuntua zein den ezagutzea funtsezkoa da, are gehiago alor horretan diharduten protagonisten ahotik bada. Horrez gain, eta azterketaren | lehen atal nagusi honetan ikusiko den legez, egoeraren analisiak erronka horiek zeintzuk izan daitezkeen antzematen utziko digu lerroartean. | |
1 | Lehen atal nagusia argitaratzaileei eta horien jardunari eskaintzen diegu. Informazio kuantitatibo ugari eskaini ohi da hemen: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lehen | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lehen atal | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
lehen atal nagusi | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |