Emaitzak: 8
2002 | ||
Erregularki azaltzen diren ikasleak autoikaskuntza modalitatea aukeratudutenak izaten dira. Besteak noiz edo noiz hurbiltzen dira; hala ere, gehienetan ezdute aurreko | lana prestatzen. | |
Maila: Mintza saioetan maila guztietako ikasleak batera aritzen badira ere, garrantzitsua da bakoitzak bere neurriko aurretikako | lana prestatzea. Denekaurkitu behar dute beraientzat egokia eta saioa prestatzeko lagungarriaizango den ariketa bat, gutxienez. | |
2003 | ||
Jarduera soziekonomikoen garapenerako etaegokitzapenerako programa, hain zuzen. Gainera, | lana prestatzeko erabilizen metodologia ikusita eta gizarte gaiak barneratu dituela aintzat izanik, Urdaibaiko Tokiko 21 Agenda balitz bezala erabiltzen da. | |
2005 | ||
– Langileak | lanerako prestatu eta trebatu. | |
2009 | ||
Historia y memoria de un exodo infantil, (Asociacion de NiñosEvacuados el 37, Bilbo, 1998) eta Gregorio Arrienek atera dituen guztiak. Hain zuzen, Arrienek Ingalaterrara erbesteratu ziren ume, maistra eta abadeen gaineko ia iabehin betiko | lana prestatzen dihardu, 2009an ez bada hurrengo urtean aterako dena. | |
2010 | ||
Botere Judizialaren gobernuak berak horretarako neurri batzuk jotzen ditu egokitzat: estatitistika fidagarri bat egitea; baliabide pertsonal eta material egokiak esleitzea; lan moduluak zehaztasunez finkatzea; espezializazioa suspertzea, ez bakarrik espezializazio frogen bitartez; helegiteak jarri ahal izateko zenbatekoak eguneratzea; helegiteak era egokian kalifikatzea; lan-taldeak egitea helegiteen aurreko azterketarako eta, oro har, magistratuei | lana prestatzeko; ausarkeriaz xedatutakoa zorrotz aplikatzea, kostuak eta zehapenak ezartzeko... 564 | |
2011 | ||
Batzuk hizkuntzalariak ziren (adb. Mitxelena), beste batzuk, berriz, hizkuntzan adituak ez ezik, literatur sorkuntza | lanak prestatzen zituzten eta formazioz ingeniariak ziren (adb. Txillardegi). | |
Hau da, euskaldun askorentzat pizgarria izan zen, eta halako erantzun kolektibo, baina aldez aurretik antolatu gabea, ekarri zuen. Erantzunezko erreakzioaren alderdirik positiboena izan zen euskaldun askok euskarazko | lanak prestatuz erantzun nahi izan ziotela. Etxenike horretan ez zen bakarra izan, baina bai nazioarteko ospea zuen ikertzaile baten itzala erabili zuen bakarra euskararen alde egiteko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
lan prestatu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
lan prestatu erantzun | 1 (0,01) |
lan prestatu jardun | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |