Emaitzak: 4
2016 | ||
XVIII. mendera arte, gizartetik bereizi eta arima heriotzerako prestatzen zuten heinean hartzen ziren aintzat edadetuak.. Hori zen bizitzaren azken aroan duintasuna lortzeko bide egokia, | lanean jarraitu behar bazuten, ezin zutelako gizarte arauak eskatzen ziena bete.XVIII.Mendean, aldiz, burgesia, eta harekin batera familiaren ideia, paradigma nagusibilakatu ziren eta, ondorioz, adinekoen rola aldatu egin zen.Orduan, adinekoak familiako patriarka gisa errepresentatzen ziren eta aldi berean zaharren eta umeen arteko erlazioaren ikuspegi erromantiko eta idealizatua eraiki zen_ Horrek guzt... | |
2017 | ||
Hollowayen arabera,% 22k soilik jarraitzen du aurretik zuen lanpostuan; besteek utzi edo jardunaldi erdi edo heren bateko beste postu batera aldatzen dira (Holloway, 2010, 172). Harveyk gauzatutako ikerketa batean, ama ziren zein umerik ez zuten hainbat emakume elkarrizketatu zituen, eta guztiek azpimarratzen zuten ia ezinezkoa zela umeak izan ondoren | lanean jarraitzea. Zuzenean kaleratuak ez diren arren, familia, gizarte zein enpresen aldetik presio ugari jasaten dituzte, eta lanorduen kopuru gehiegizkoak (astean 48 ordu da ohikoena) zaintza lanak eragozten ditu (Harvey, 2016, 5). | |
2018 | ||
alde batetik, auzoaren kartografia espezifikoa, memoria historikoa berreskuratzeko (adibidez, desagertutako lokal komertzialen mapeatzea) eta auzoaren ezagutza kolektiboa garatzeko (auzoko etxebizitza tipologia desberdinen kartografia, esaterako); bestetik, auzoaren potentzialaren detekzioa (eraikuntza tipologia desberdinen aberastasuna, azpiegitura metropolitarrekiko hurbiltasuna, izaera desberdinetako espazio publikoen aniztasuna, etab.) eta potentzial horien itzulpen arkitektonikoa (proiektu estrategiko berriak, etxebizitza eta lan jarduera uztartu zitzaketen tipologia berriak, etab.); eta azkenik, ikasleek auzotarrei workshop honetan ikasitakoa eta proposatutakoa azaltzeko ekintza publiko baten diseinua (5 irudia). Ekitaldi horrek arrakasta itzela izan zuen, ez bakarrik auzotarrek utzitako partzela bat arratsalde oso batez jarduera desberdinekin gozatu zutelako edota Santa Coloma de Grameneteko alkatea bera agertu zelako, baizik eta auzotarrek hilabete horretako | lana jarraitzeko eskaera egin zutelako (WAC, 2017). | |
2020 | ||
Gainera, landare zelula teknologiari esker, kanpoko mintzak barnealdea tenperatura idealean mantentzen du, klima guztietara egokitzen delarik. Internet konexioari esker, bere barrenetik | lanean jarraitzeko aukera dago, produzitzeari utz ez diezaiozun. Hiper zelula bere burua konpontzeko eta garatzeko gai da, bere biztanlea ahazten den heinean hari moldatzeko gaitasunarekin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Aldiri | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
lan jarraitu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
lan jarraitu aukera | 1 (0,01) |
lan jarraitu behar | 1 (0,01) |
lan jarraitu eskaera | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |