Emaitzak: 10
2002 | ||
Zentzu honetan generoen inguruan eginiko | lanek informazio baliagarriaematen digute. Lanok, ebaluazio formatibo egonkorrari esker, helburuak etaedukiak ikasleen gaitasunetara estuki egokitzen joan dira (Bain Schneuwly, 1987; Delcambre, 1996, besteak beste). | |
Baina bidegabekeria hori ez zentxikiagoa izan XIX. eta XX. mendeetan, hilobi erraldoi horietan hainbat ahalduneketa sasijakintsuk kuxkuxeatzeko zuten?? asetzeko egindako | lanek informazio garrantzitsuaren galera ekarri baitzuten. Zoritxarrez, aztarna materialez gain, hilobi horietan egon zitekeen bestelako informazioa ere, batez ere orain landu nahidugunaren ingurukoa, galdutzat jo daiteke. | |
Kazetarien lehen | lana informazioa kontrastatzea da; alegia, egitateetara edo gertaeretara hurbiltzea; ez informazioetara bakarrik. Metodo hori gutxiegitan praktikatzen da, hala ere; horrek intoxikazioa eta desinformazioa areagotzen du gure artean. | |
2005 | ||
Langileak bere | lanari buruzko informazioa, ebaluazioa, balorazioa motibazioa jasotzea. | |
2006 | ||
+ Lanaren balioztapen historikoa: aztertu eta adierazi behar da ea | lanak informazio garrantzitsurik edo interpretazio berritzailerik ematen duen garaia ezagutzeko eta ezinbestekoa den horretarako. | |
2007 | ||
Jendeak hobeto egiten du | lan informazioa baldin badauka, lan egiteko informazioa behar baita. Baina arduradunak ez baditu helburuak eta lan egiteko moduakargitzen, barne komunikazioaren ikuspegitik eskain daitezkeen euskarri eta gainerako kanal guztiak alferrik daude. | |
Gainera, prentsa bulegoeneragina ez da pentsatzen den bezain handia, nahita ere. Eta, alderantziz; hedabideen | lana informazioa eskuratzea da baina informazio bilaketa horretanbaditu bere mugak ere. | |
Kazetariaren | lana informazioa bilatzea eta lantzea da, eta hor gauza askokeragiten dute; batzuek, aspaldi honetan bereziki, kazetariaren aurka. Horietakobat lan egoera da, lan egiteko aukera. | |
2009 | ||
Nafarroako Unibertsitateak, Deustuko Unibertsitateak eta Mondragon Unibertsitateak ere komunikazio kabineteak dituzte, eta komunikazio kabinete horienbidez eman ohi dute ikertzaileen | lanei buruzko informazioa. Horrez gain, Nafarroako Unibertsitateak gida bat kaleratzen du ikertzaile guztien helbide, telefonoeta posta elektronikoarekin. | |
2012 | ||
Gaur egun, Twitter eta Berriketan.info sare sozialek eginkizun hori betetzen dute. Bertan, kazetariek beren | lanaren inguruko informazioa zabaltzen dute: azken orduko berriak, albisteei erreparatzeko berezko ikuspegia, albistean emango ez duten informazioa, etab. Era berean, hedabidearen eginkizun sozialaren arabera, belaunaldi gazteei zuzendutako egitasmoak ere presta ditzake, hala nola material didaktikoa, sail berezitua eta bisita gidatuak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 10 (0,07) |
Lehen forma
lana | 3 (0,02) |
lanek | 2 (0,01) |
lan | 1 (0,01) |
lanak | 1 (0,01) |
lanaren inguruko | 1 (0,01) |
lanari buruzko | 1 (0,01) |
lanei buruzko | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
lan informazio | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
lan informazio garrantzitsu | 2 (0,01) |
lan informazio baldin | 1 (0,01) |
lan informazio bilatu | 1 (0,01) |
lan informazio eskuratu | 1 (0,01) |
lan informazio kontrastatu | 1 (0,01) |
lan informazio zabaldu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |