Emaitzak: 10
2005 | ||
–Euskal Eskolaren azken20 urteak? izenburupean Ipar Hegoa | lan ikasketetarako fundazioak antolatutakotopaketen ondoren sortu zen. Topaketa horietan Euskal Herriko hezkuntza munduko elkarte, sindikatu eta erakunde hauetako ordezkariek parte hartu zuten: | |
2010 | ||
Gazteen beste %2, 7k ikasketak eten zituen (oporrak), eta %2, 8k ordaindutako lana izan zuen, bai ikasketetan bai etenaldietan. Sexuen arabera, emakumeen% 24,9k egin zuen | lan ikasketetan, eta gizonen% 23,6k. Adinaren arabera, ikasketak egin bitartean lan ordaindua izan zuten pertsonen ehunekoa %28, 5ekoa izan zen 23tik 25 urtera bitarteko adin tartean. | |
2015 | ||
Bai eta urtegiarekin galduko ziren herrien ondare historiko artistikoaren katalogoa egiteko enkargua eman zidaten. Hori izan zen nire lehen | lana ikasketak bukatutakoan. | |
2017 | ||
Iruñean jaioa, berrogeita bat urte. Gizarte | Laneko ikasketak egin zituen. Hainbat lanpostutan aritu izan da, bakar batean luze iraun gabe. | |
2018 | ||
Ikusmen arazoak dituzte biek. Zabalzak kazetaritzako eta gizarte | laneko ikasketak egin ditu. Bi esparru horien arteko harremana aldarrikatu du, hain zuzen ere, eta hedabide anitzetan dagoen formakuntzarik eza utzi du agerian. | |
Maite anitz barnekaldeko gazte bezala kostaldera buruz abiatu zen | lanera ikasketak egin eta, 1962an Yves Brunaud pilotuaren idazkari bezala lanean hasi zen. Istripu baten ondorioz, nagusia hiltzen da eta beste lan bat hartu zuen. | |
2019 | ||
Gai zabala da euskal literaturaren sistemarengan Espainiakoak eta nazioartekoak eragiten duen indarraren bektoreetan Saizarbitoriaren lanek hartzen duten interpretazioa eta zentzua. Besteak beste azpimarragarri dira, esparru honetan, Joseba Gabilondok eginiko | lanak Ikasketa Poskolonialetatik euskal literaturak esparru globalean harturiko kokapenaz Nazioaren hondarrak saioan (2008) nahiz New York Martutene (2013), bai eta Ur Apalategik Ramon Saizarbitoria. L" autre écrivain Basque. | |
2020 | ||
–Hori gure | lan ikasketez bazter izanik ere, aburu bat izan dezakegu. Gizonezkoen talde ekimen gerra kaltegarri eta ekintza eroen emaitzak ditun. | |
2021 | ||
Baina hurrengo denboraldirako gonbita ere egin zidaten. Bigarren sei hilabetea falta zitzaidan unibertsitatean hasita nituen Gizarte | Laneko ikasketak amaitzeko, eta argi neukan lehenik amaitu egin nahi nituela; gero hasiko nintzen snowean pentsatzen. 2019ko martxoan, lasterketa ireki batera joan nintzen, baina han ere beste istripu txiki bat izan nuen, eta denboraldia han amaitu nuen. | |
2023 | ||
Gauza bat da nerabeak udan lan egitea, eta beste bat ikasketak enplegu batengatik uztea. “Ikasketak uzten dituztenen ehuneko handi bat, adin nagusira iristen direnean, prestakuntzak aurrera egiteko eta kalitatezko lana izateko duen garrantziaz jabetzen dira, eta, beraz, lanari uzten diote edo | lana ikasketekin bateratzen dute”, adierazi du psikologoak. Erdian dagoelako ikasteko aukera eta, denbora libreetan, lanean jarraitzeko aukera. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 10 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan ikasketa | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
lan ikasketa egin | 3 (0,02) |
lan ikasketa amaitu | 1 (0,01) |
lan ikasketa bateratu | 1 (0,01) |
lan ikasketa bazter | 1 (0,01) |
lan ikasketa bukatu | 1 (0,01) |
lan ikasketa fundazio | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |