Emaitzak: 10
2005 | ||
Ikasleen arteko talde | lana hobetzeko, zer egin daiteke? | |
Ikasturteko Plangintzaren ebaluazio formatiboa (prozesua) eta sumatiboa (amaierakoa) egitea derrigorrezkoa da ikastetxeko hezkuntza jardueren balorazioaegiteko. Balorazio horrek emango digu, hain zuzen ere, ikastetxeko | lanak hobetzeko parada eta aukera. | |
Talde | lana hobetzeko proposatzen diren aldaketak. | |
Erabakiak hartzeko gaitasuna badago, talde | lana hobetu egiten da, baitairakasleen parte hartzea eta inplikazioa ere. | |
Gainera, «pertsonen arteko harremanek horixe eskatzendute, lanean ere. (...) Komunikazio soziala mesedegarria da garapen pertsonalerako, baina baita | lana hobetzeko ere. Irakasleen artean kafetegian sortzen den harremanak banakoen komunikazioa hobe dezake, baina euren lanaren koordinazioaere bai». | |
Arnasketa mota honekin saihetsen artean dauden muskuluen | lana hobetu eta biriken erdi aldea aireztatu egiten da. | |
2007 | ||
Kontuan hartu behar da pertsona guztiek partehartu behar dutela birdiseinatze fase horretan. Helburua da prozesuak berrikustea, bezeroa asebetetzea eta | lana hobetzea. Horretarako, ezinbestekoa dapertsona guztien parte hartzea. | |
2012 | ||
Etorkizuneko botikak eta medikuntza garatzeko diziplinen arteko azterketa zientifikoa egingo duten adituak prestatzeko. Ohiko kulturek landareei eta ekosistemari buruz duten ezagutza sakona aprobetxatuz, sektore honetako industriek euren | lana hobetu, prozesua arindu eta kostuak jaitsi egin dituzte, aberastasun handia sortuz. | |
Motibaziorako gakoak komunikazioa, lan baldintzak eta aukerak dira. Lehenengo eta behin, erredakzio taldekoen arteko komunikazioak eguneroko | lana hobetzen du. Sor daitezkeen zailtasunei erantzuteko ezagutza erredakzioan bertan dago. | |
2017 | ||
Ikerketa honi esker tutoreon jarduna modu sistematikoan jaso ahal izan dugu, eta hausnarketa prozesuak errazten dituzten laguntzen izaera ezaugarritu dugu. Honek lagundu digu unibertsitateko tutoreon | lana hobetzen jarraitzeko gakoak identifikatzen. Baina hau aurrera eramateko antolaketa eta lan dinamiketan ere arreta jarri nahi dugu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 10 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
lan hobetu | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
lan hobetu egin | 1 (0,01) |
lan hobetu ere | 1 (0,01) |
lan hobetu jarraitu | 1 (0,01) |
lan hobetu parada | 1 (0,01) |
lan hobetu proposatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |