Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2005
‎Ikasleen arteko talde lana hobetzeko, zer egin daiteke?
‎Ikasturteko Plangintzaren ebaluazio formatiboa (prozesua) eta sumatiboa (amaierakoa) egitea derrigorrezkoa da ikastetxeko hezkuntza jardueren balorazioaegiteko. Balorazio horrek emango digu, hain zuzen ere, ikastetxeko lanak hobetzeko parada eta aukera.
‎Talde lana hobetzeko proposatzen diren aldaketak.
‎Erabakiak hartzeko gaitasuna badago, talde lana hobetu egiten da, baitairakasleen parte hartzea eta inplikazioa ere.
‎Gainera, «pertsonen arteko harremanek horixe eskatzendute, lanean ere. (...) Komunikazio soziala mesedegarria da garapen pertsonalerako, baina baita lana hobetzeko ere. Irakasleen artean kafetegian sortzen den harremanak banakoen komunikazioa hobe dezake, baina euren lanaren koordinazioaere bai».
‎Arnasketa mota honekin saihetsen artean dauden muskuluen lana hobetu eta biriken erdi aldea aireztatu egiten da.
2007
‎Kontuan hartu behar da pertsona guztiek partehartu behar dutela birdiseinatze fase horretan. Helburua da prozesuak berrikustea, bezeroa asebetetzea eta lana hobetzea. Horretarako, ezinbestekoa dapertsona guztien parte hartzea.
2012
‎Etorkizuneko botikak eta medikuntza garatzeko diziplinen arteko azterketa zientifikoa egingo duten adituak prestatzeko. Ohiko kulturek landareei eta ekosistemari buruz duten ezagutza sakona aprobetxatuz, sektore honetako industriek euren lana hobetu, prozesua arindu eta kostuak jaitsi egin dituzte, aberastasun handia sortuz.
‎Motibaziorako gakoak komunikazioa, lan baldintzak eta aukerak dira. Lehenengo eta behin, erredakzio taldekoen arteko komunikazioak eguneroko lana hobetzen du. Sor daitezkeen zailtasunei erantzuteko ezagutza erredakzioan bertan dago.
2017
‎Ikerketa honi esker tutoreon jarduna modu sistematikoan jaso ahal izan dugu, eta hausnarketa prozesuak errazten dituzten laguntzen izaera ezaugarritu dugu. Honek lagundu digu unibertsitateko tutoreon lana hobetzen jarraitzeko gakoak identifikatzen. Baina hau aurrera eramateko antolaketa eta lan dinamiketan ere arreta jarri nahi dugu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia