Emaitzak: 6
2011 | ||
Telesailak behatzeaz gain, gazteek teleserien inguruan egiten zuten interpretazioa garrantzitsua iruditu zitzaigun, | lanaren helburuetako bat horixe zelako, ikertutako telesailen aurrean gazte bizkaitarren jarreretara hurbilketa bat egitea. Informazio hori jasotzeko inkestak eta eztabaida taldeak egin ziren. | |
2012 | ||
Nolanahi den, bestelako korronteak ere badira fraseologian, zeinetan abiadura terminoari funtzio lexiko jakin bat aplikatzeak moteldu aditza lortzera eramaten gaituen. Horixe da, hain zuzen, lan honetan hartu dugun ikuspuntua, ez hainbeste arrazoi teorikoengatik, gure | lanaren helburua batez ere praktikoa delako baizik. | |
2014 | ||
Ekoizpen maiztasuna aztertu zen eta edariak, frutak, altzariak eta lanabesak kategoriak hautatu ziren esperimentu honetan erabiltzeko. Lau kategoria horiek erabili ziren elkarren artean itemik partekatzen ez zutelako, beste kategoriekiko bereizgarriak direlako, aurretiko lanetan erabili izan direlako eta hemen azaltzen den | lanaren helburuetarako egokiak direlako. Kategoria bakoitzetik, 12 ale aukeratu ziren: | |
2020 | ||
1 taulan agertzen diren errekurtsoek adierazten dute zenbat elkarrizketatan agertzen den kategoria hori, pertsona batzuek ez baitituzte gai batzuk aipatzen, erreferentzia kopuruak adierazten du zenbat paragrafok hitz egiten duten kategoria edo tematika bati buruz, eta portzentajeak adierazten du orokorrean gai bakoitza jorratzeari dedikatzen dioten denbora. Hala ere, metodo honen helburua edukiak interpretatzeko erremintak sortzea da (Flick, 2004), | lanaren helburuei erantzuten dien sistema bat eraikitzean dago, beraz, gakoa. | |
2021 | ||
Erakutsi nahi da ea hemen aurkezten den metodologia baliagarria den esku artean dugun gaiari irtenbide berriak proposatzeko. Ez da, ondorioz, gaia bere sakontasunean aztertzea eta behin betiko emaitzak aurkeztea | lanaren helburua. Zehaztasunen artean, azkenik, ikerketa gaur egungo datuetan oinarrituz burutu dela esan behar da; badakigu jakin, historian zehar ezaugarriak aldatuz doazela, diakroniak ongi erakutsi duen legez, baina ekarpen honek egungo hizkuntza egoeraren analisia izan nahi du, ez besterik. | |
2022 | ||
Horri HHren emaria gehitu behar zaio, gainera. Baina, nire ustez, hori ez da itzulpenaren kalitatearen kontrako argudioa, eta | lanaren helburuekin loturik dago zuzen zuzenean, datozen lerroetan erakusten saiatuko naizenez. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 6 (0,04) |
Lehen forma
lanaren | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
lan helburu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
lan helburu bat | 2 (0,01) |
lan helburu egoki | 1 (0,01) |
lan helburu erantzun | 1 (0,01) |
lan helburu lotu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |