2001
|
|
Argidago, beraz, ikas prozesua antolatzeko, bestelako era aurkitu beharra dagoena: prozesu horren atalen ikuspegi argia eskainiko digun antolaketa, ikasleak talde etaikastaro egokietan kokatzen lagunduko digun antolaketa eta ikas prozesuaplanifikatzen, bideratzen eta ebaluatzen lagunduko diguna. Erronka horiei erantzunnahian dator, hain zuzen ere,
|
lan
honetan proposatzen dugun mailen planteamendua.
|
2002
|
|
Modernizazioa tradizioaren eta erlijioaren beste aldea bezala hartu da gogoan.
|
Lan
honetan proposatzen dena, berriz, horren guztiaren arrazionaltasuna da, autoaplikazioa (Beck, 1996a: 237).
|
|
Joera hori oraindik oso errotuta dago. Eta
|
lan
honetan proposatzen dena oztopatu egiten du politikaren monopolioa aldezten duen jarrera orok, kritikoa izanagatik ere.
|
2004
|
|
|
Lan
honetan proposatu nahi duguna da sindikalgintza intrakooperatiboareneta Kontseilu Sozialaren arteko uztarketa. Bi ekimen horien elkarlotura gauzatzeko, Jose Maria Arizmendiarrietaren pentsamenduak ezarritako ildoa jarraitu behardugu:
|
2015
|
|
Hurrengo irudian ikusi daitezke Tindellen WCRT eta
|
lan
honetan proposatutako bi metodoen artekokonparaketa. Abzisa ardatzean CAN sareko mezuak azaltzen dira lehentasunaren arabera ordenaturik, hau da ID1 lehentasun handieneko mezua da eta ID17 lehentasun txikieneko mezua.
|
|
Kopuru optimoa 2 j atorri finkatzea izan zen eta indibiduo bakoitza j atorrigenetiko horien arabera taldekatu zen (3 irudia). Jatorri genetikoan oinarrituko irizpide hauerabilita bi taldeak nahiko argi banatzen ziren eta, hortaz,
|
lan
honetan proposatzen direnhelburuak betetzeko behintzat, hurbilketa hau aproposena zirudien.
|
|
|
Lan
honetan proposaturiko analisi berriaren arabera,/ o/ ren igoera esporadikoak fonetikokisudurkaritua den edozein/ o/ erasan dezake. Hau da, o > u igoerak kontsonante sudurkari bateninguruan egotearen ondorioz fonetikoki sudurkariturik dauden/ o/ ak eragiten ditu, [6] > [u] aldaketasinple bat proposatzeko aukera ematen digularik.
|
2017
|
|
Azken lerrook,
|
lan
honetan proposatutakoa egin ostean ondorioak zelan aurkeztuko ditugunazaltzeko erabiliko ditugu. Planteatutako eta proposatutako datuon analisien bidez zein esparrukdakarren aldaketarik nabarmenena antzemango dugu, ez baitugu uste denek aldaketa erritmo beradakartenik.
|
|
|
Lan
honetan proposatzen den (7) ekuazioko Geq ren balio esperimentala azaltzen da puntuzpuntu 2 Irudian.
|
2019
|
|
Amaitzeko,
|
lan
honekin proposatu berri dugun (l.opez Zorrilla et al., 2019) eta testuarekin era guztiz diferentzialean lan egin dezakeen sare sortzaile aurkarien arkitektura baliozkotzen dugu, elkarrizketa sistema automatikoak euskaraz eraikitzeko aproposa dela egiaztatuz.
|
|
Gainera, nahiz eta lan honetan ikertutako PCSK9 aldaera gehienak deskribatuak egon, ez dutemetodologia berdina eta zehatza jarraitu kasu denetan. Metodo zientifikoak dio emaitzakalderagarriak izateko era berean lortu behar izan direla, eta
|
lan
honetan proposatutako teknikekhori balioztatzen dute.
|