Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 23

2001
‎Faseak definitzeko momentuan erabilitako zutabe nagusiak, lortu beharrekohelburuak eta lan honetan parte hartu dugun irakasleon esperientzia izan dira.Osotara, gure ustez, lau fase nagusi daude, A, B, C eta D izenez bataiatu ditugunak.
2007
‎Lenengo nere agurra, maiako jaun danak, baita lan ontan parte, artutzen dutenak. Urrutian gabiltza, zenbait euskaldunak, oroituz Euskalerriz, eta euskaldunak.
2012
‎Eskerrik asko bihotzez, neure izenean eta herriarenean, lan honetan parte hartu dozuen herritar guztioi, egin deuskuzuen harrera onagaitik eta erakutsi dozuen borondateagaitik, izan bere, zuon laguntzinoa izan ez bagendu, ezin izango zan eta behar hau egin.
2013
‎Eider Goenagak koordinatutako lan honetan parte hartu dutenak:
‎Eta modu batera edo bestera lan honetan parte hartu eta lagundu duten guztiei.
2014
‎1 Lan honek parte hartu du UPV/EHUren Euskara eta Eleaniztasun Errektoreordetzak antolaturiko Euskarazko ikasmaterialgintza sustatzeko 2012ko deialdian
2015
‎Zamudioko herriaren izenean, bihotz bihotzez eskerrik asko lan honetan parte hartu dozuen guztioi; batez be zeuon oroitzapenak eta jakituria zamudioztar guztion eskura jarri dozuezan herritarroi, eta baita lana aurrera eroan dozuenoi be, Lagatzu Euskera Alkarteari eta Labayru Fundazioari.
‎EHUko IXA Taldeak ere merezi ditu esker onak, lan honetan parte handia izan baituaholkulari gisa.
‎Eskerrak eman nahi dizkiet lan honetan parte hartu duten autore guziei beraien lanagatik.Bestalde, The Oxalosis & Hyperoxaluria Foundation fundazioari proiektua finantzatzeagatik.
‎– Uxoa Iñurrietaren doktoretza tesiaren zuzendariak Itziar Aduriz eta Kepa Sarasola dira, eta Arantza Diaz de Ilarrazaketa Gorka Labakak ere lan honetan parte hartu dute.itzulpena aztertzen ari gara, eta datu base bat sortu dugu gure azterketa linguistikotik lortutakoemaitzekin. Konbitzul1 bilatzaile publikoaren bidez, edozein erabiltzailek du aukera datu base horretan bildutako konbinazioak, konbinazioen ordainak, eta horiei guztiei buruzko informazio linguistikoaeskuratzeko.
‎Grabitate zentruaren kasuan, espero genituen balioak lortu ziren lan honetan, hau da, balio altuenak/ s»/ eta/ ts»/ txistukarietan erregistratu ziren (5738.726 Hz eta 5744.215 Hz, hurrenez hurren) eta baliobaxuenak, berriz,/ J7 eta/ tJ7 txistukarietan (4076.326 Hz eta 4424.124 Hz, hurrenez hurren). Hala etaguztiz ere, lan honetan lortutako balioak Hualderen (2010) lanean lortutakoekin alderatzen baditugu, lan honetako parte hartzaileen eta Hualderen laneko parte hartzaileen artean desberdintasunak daudelaikusiko dugu grabitate zentruaren balioei dagokionez. Aipatu behar da, bide batez, lan honetako ama hizkuntza gaztelania duten euskara ikastunak direla, gorago azaldu den bezala, etaHualderen laneko parte hartzaileak euskaldunak direla, hau da, beren ama hizkuntza euskara dela.
‎Erik Aguirre Gallego, Leyre Azpilicueta Fernández de las Heras, Francisco Falcone Lanas eta Peio López Iturri, NUPeko Ingeniaritza Elektriko eta Elektronikoko Saileko ikertzaileak, eta Fran Casino Cembellín eta Agustí Solanas Gómez, Kataluniako unibertsitateko Informatika Ingeniaritza eta Matematika Sailekoak, izan dira sarituak. Horietaz gainera, lan honetan parte hartu dute Smart Health Agustí Solanas buru duen ekimenak, eta NUPeko Smart Cities Institutua izenekoak.
2016
‎1 Egileek ikerkuntza lan honetan parte hartu duten lau euskal enpresei esker ona adierazi nahi diete.
2017
‎– Eskerrak eman nahi dizkiegu ikerketa lan honetan parte hartu duten guztiei eta bereziki, Gipuzkoa Sarean ekimenaren baitan abian jarri zen Gogoeta Taldea osatzen zuten kideei.
‎Sagastak (2003b) ondorioztatu zuen bezala, H1aren eta H2ren aztarnak nabarmenak izaten dira hirugarren hizkuntza baterabiltzeko garaian.Hala eta guztiz ere, ikerketa esploratorio honen prozesuan zehar zenbait mugarekin egin dugutopo. Hau da, lan honetan parte hartu duten ikasle gehienen H1a arabiera edo errumaniera zen.Ondorioz, eta ikerlarien hizkuntza ezjakintasuna dela eta, ikerketan lortutako emaitzak mugatuak izandira. Beraz, ezin izan da baieztatu gainontzeko hizkuntzetatik mailegu edo transferentziarik egin diren.Dena den, ikusi izan da ikasleek hizkuntza berria eraikitzen dutela aldez aurretik garatutako hizkuntzaerrepertorioaren gainean.5 Etorkizunerako planteatzen den norabideaAurrera begirakoei dagokienez, interesgarria izango litzateke era honetako ikerketaktestuinguru soziolinguistiko ezberdinetara zabaltzea.
‎Eskerrak eman nahiko nizkioke lan honetan parte hartu duten ikerlari guztiei. Ikerketa hau EnekoGaraio eta Oihane Arriortuaren tesietan hasi zen eta gaur egun Borja Herrero eta bion tesian lantzenari gara.
‎– Lan honen parte bat tesi egonaldiaren ondorioa izan da, eta nazioarteko kongresu batetik (ESHG, 2016) eta kongresu nazional batetik (SEEC, 2016) eratorria da.
Lan honetan parte hartu duten ikertzaileek eskerrak eman nahi dizkiete Europako Batzordeari (Graphene Flagship proiektua), Espainiako Ekonomia eta Lehiakortasun Ministerioari, EskualdeGarapeneko Europako Funtsari (MAT2015 C2 R proiektua) eta Eusko Jaurlaritzari (Elkartek 2015 proiektua) lan hau aurrera ateratzeko jasotako finantzaketagatik. M. Arnaiz ekeskerrak eman nahi dizkio Espainiako Hezkuntza, Kultura eta Kiroleko Ministerioari beredoktoretza aurreko FPU bekagatik.
2018
‎“Jose Miguel Beñaran Ordeñana hobekien ezagutu edo berarekin militantzia politikoa partekatu zuten lekukotza zuzenez, argazkiez dokumentaturiko biografia sakona”." Armagabetzea, euskal bidea" Urte hasieran plazaratu zuten Iñaki Egañaren “Armagabetzea, euskal bidea”, 2017ko apirilean Baionan egin zen ekitaldiraino aurrez jorraturiko armagabetze prozesuari buruzko liburua. Gara, Mediabask eta Txalapartak argitaraturiko talde lan honetan parte hartu zuen Arantxa Manterola herritarrak.
2019
‎Artikulu honetan laburbiltzen da egilearen gradu amaierako lan honen parte bat: –Identificacion deparametros dinamicos de un Robot 3 PRSpor Maxima Verosimilitud?.
‎Benetako eskerrak lan honetan parte hartu duten guztiei eskeinitako denboragatik.
2021
‎Profilen sailkapen honetan ez dugu jaso euskararen aurkako testigantzarik. Gure artean badira, noski, horrelakoak ere, baina irizpide metodologikoetan nabarmendu dugunez, ikerketa lan honetan parte hartu duten gazte guztiek beren hizkuntza dute euskara eta oro har aldeko jarrera dute. Horietaz ari gara.
2022
‎Bilketa lan honetan parte hartu dutenek esana da oroitzapenen harian estalgabetu dutela senideen alde ez guztiz ezkutua baina bai hein batean ezezaguna. Guda izan zela denok dakiten arren, ez zuten gogoan izan beren senideen bizipenen bila noraino sakonduko zuten.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia