Emaitzak: 9
2008 | ||
Lan eta Lan taldea izan zen lehena El secreto bien guardado antzezlana taularatzen. | Lan honetan honako aktoreek hartu zuten parte: Domi Muñiz, Adolfo Perez, Manoli Fernandez, Maria Jose Gonzalo eta Esperanza Garcia, Ana Mirandaren zuzendaritzapean.Taula gainetik atrezzo guztia kendu ondoren, eta beste antzezlan hasi baino lehen, Aureliano Pablok Como un libro poemaren irakurketa egin zuen beste aktore batez lagunduta. | |
2015 | ||
Ikerketa | lan hau honako ikerketa galdera hauen inguruan egituratu da: | |
2016 | ||
Kontuan hartu behar da haurra gertuago bizi dela ahozkotik idatzizkotik baino, hau da, bere gorputzetik, beraz, keinua, arnasa eta begirada bere komunikazio adierazpenetik hurbil daude. Esandako guztiagatik, | lan honek honako xedeak ditu. | |
2017 | ||
| Lan honek honako unitateen finantzaketa jaso du: Batetik, Euskal Herriko UnibertsitatekoUPV/ EHU finantzaketa (PIF15/ 143 beka). | |
2019 | ||
Ospitaleko sendagileak Thomas Quick en droga iturria mugatu zuenean, talde terapeutikoarekin lankidetzan jarduteari utzi zion hark eta ukatu egin zuen auzitegietan bizkarreratu zizkioten hilketak egin izana, Råstam kazetariaren laguntzari esker. | Lan honetan honako alderdi hauek aztertuko ditugu: Säter ko ospitale psikiatrikoan sortu zen mikroklima; Sture Bergwall ek hilketa horiek bere bizkar hartzeko zuen motibazioa (arreta bilatzea); Sture Bergwall kondenatzeko poliziek, terapeutek, abokatuek eta epailariek izan zituzten arrazoiak (talde pentsamendua), auto egozpenaz at beste frogarik gabe. | |
– Ikerkuntza | lan hau honako proiektuen bitartez finantzatu da: Eusko Jaurlaritzako OsasunSaila (2015111068) eta Sociedad Española de Diabetes emandako dirulaguntza. | |
| Lan hau honako laguntzei esker burutu da: Eusko Jaurlaritza BCG IT764 etaMINECO/ FEDER SAF2015 R. | |
2022 | ||
euskaraz adberbiotzat hartuak izan diren hitzen portaera deskribatzea, haien kanpoko itxuraren arabera sailkatzea eta mota bakoitzak ekar ditzakeen arazo teorikoak nabarmentzea. Horretarako | lan honetan honako bidea egingo dut: lehenik eta behin, beste gramatika tradizio batzuetan (§2.1) zein euskarazko gramatika lanetan (§2.2) adberbioak deskribatzeko eman diren azalpenak eta analisiak berrikusiko ditut. | |
2023 | ||
Zehatzagoak izateko, COVID musika jardueran, musika jarduerari lotutako diru sarreretan, etorkizuneko espektatibetan zein bizitza gogobetetzearen mailan izan duen eragina da aztergai. Helburu hori lortzeko, | lan hau honako atal hauetan egituratzen da. Lehen atalean, sorkuntzari lotutako lanen ezaugarri orokorrak aztertzen dira, baita COVID horietan izan duen eragina ere. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Uztaro | 3 (0,02) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan hau | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
lan hau honako | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |