Emaitzak: 10
2010 | ||
Lan honen egileoi egokia iruditu zaigu bi bidetatik jotzea sarrera honetan; batetik komunikazio gaitasunaren garrantzia azpimarratzeari ezinbesteko deritzogu, egungo ikuspegi linguistikoetan horixe bilatzen baita; bestetik, irakasleak duen jardueran oinarrituta, | lan hau egiteak izan duen helburua zehaztu dugu. | |
2012 | ||
Ikerketa | lan hau egiteko Gipuzkoako zazpi enpresa eta erakundetako zortzitik hamalaura arteko langilez osatutako bederatzi talde aztertu ziren, guztira laurogeita hamaika langile. Laginaren 28 langilek kontrol taldea osatu zuten, 32k jarraipen taldea eta 31k hausnarketa taldea. | |
2014 | ||
| Lan hau egiteko sortu den neurketa sistemaren fidagarritasuna frogatzeko ikerketa pilotu bat egin da. Metodologia fidagarria ez ezik, baliagarria ere badela frogatzea da helburua. | |
2015 | ||
Kepa Larrea, Aintzane Etxebarria, Urtza Garay, Ainhoa Ezeiza eta Ander Olalde. Haien laguntzarik gabe ezin izanen genuen | lan hau egin. | |
1 | Lan hau egiteko UPV EHUren laguntza izan dugu, EHU10/ 50 proiektuaren bidez. | |
2021 | ||
1 taula. Hall eta Rodriguezen (2008) eta | lan honetan egingo den esperimentuaren diseinua. | |
" Oxala lan hau alperrik egindakoa balitz" diosku egileak berak, | lan hau egitera bultzatu duen egoeraren tristeziaz jabetuta. Eta, zoritxarrez, ez da alferrikako lana. | |
2022 | ||
Modu laburrean hauek dira | lan honetan egin ditugun urratsak: | |
Azkeneko urteotan eskuz ekoizten dena erregistratzeko zenbait sistema sortu dira eta azalpenak emango dira jarraian, lagungarria izango delako | lan honetan egindako esku hartzea azaltzeko. Hauek dira sortutako sistema batzuk: | |
1 | Lan honetarako egindako ikerketa IKASIKER dirulaguntza bati esker (Eusko Jaurlaritzaren Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saila [IkasC_ 2020_ 1_ 0039]) egin ahal izan da. Halaber, eskerrak eman nahi dizkiet testuaren idatzaldi desberdinak hobetzen lagundu didatenei: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 10 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
lan hau | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
lan hau egin | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |